detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
68 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1969
Carburant
LPG
Puissance
63 kW (86 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 9
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 68 500 km
- Année
- 03/1969
- Dernier contrôle technique
- 02/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 63 kW (86 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Gaz de pétrole liquéfié / Super 95 / Super Plus 98
- Consommation de carburant
25,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Sécurité
- Anti-démarrage
- Feux anti-brouillard
- Phares au LED
- Autres
- Attache remorque
- Jantes acier
- Porte-bagages
- Roue de secours
- Séparateur pour coffre
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Autres
Description
Ondanks dat ik altijd mijn best heb gedaan, ben ik op zoek naar een nieuwe eigenaar. De jongste eigenaren hebben ervoor gezorgd, dat door hun topsport er te weinig tijd is om samen te genieten. En aangezien ik van avonturen houd, zoek ik een nieuwe eigenaar die samen met mij rond wil rijden.
Durf jij het aan? Ik ben eigenlijk onbetaalbaar, maar mijn eigenaren vragen €12500,-.Dan zoek ik jou!
Ik ben een echte Mercedes L408 G uit 1969 met een benzine motor en voorzien van een LPG installatie. Mijn huidige eigenaar heeft mij geschikt gemaakt om mee te kamperen, denk dan aan elektra, buitenkeuken etc. Ik kan aangesloten worden middels een snoer, maar heb voor plekken waar dit niet aanwezig is ook zonnepanelen op mijn dak. De opslag van de zonnestroom is gehavend, deze verdient aandacht. Ik ben de afgelopen periode te weinig in het zonnetje gezet.Mijn kleurtje is anderhalf jaar geleden op de ouderwetse manier opnieuw aangebracht, en ben daarna weer van alle originele stickers voorzien. Ik heb nieuwe banden (ongeveer 1,5 jaar oud) en de deurrubbers vervangen.De experts hebben mij beoordeeld en daar is een geldig taxatierapport van beschikbaar.
Positieve eigenschappen;- 9 persoons personenauto- Met een B-rijbewijs te rijden (ook weer terug te laten keuren naar 4500kg)- Ruime kofferbak- Ik kan 5 personen herbergen om in te slapen- Ik ben werkend en "operationeel" qua geluid- en lichtsignalering- Wegenbelastingvrij- Soms val ik positief op (altijd leuk voor een praatje op de camping)- Altijd garage onderhouden- Origine Nederlandse brandweerauto uit Anna Paulowna
Negatieve eigenschappen;- Ik ben nogal dorstig als je met mij rijdt (1liter:4,5km)- Ik rijd en rem niet zoals een nieuwe elektrische auto, want ik heb geen stuur- en rembekrachtiging- Oldtimerverzekering (max 8500km per jaar)- Soms val ik negatief op (Ik weet waar het begin van een file is)- Ik mis wat isolatie binnen als gevolg van het opzoeken en vermoedelijk herstellen van een lek.
De kampeerbenodigdheden blijven bij mijn huidige eigenaren.
Bij vragen kan je contact opnemen met mijn huidige eigenaren.. Of bekijk de foto's.
Durf jij het aan? Ik ben eigenlijk onbetaalbaar, maar mijn eigenaren vragen €12500,-.Dan zoek ik jou!
Ik ben een echte Mercedes L408 G uit 1969 met een benzine motor en voorzien van een LPG installatie. Mijn huidige eigenaar heeft mij geschikt gemaakt om mee te kamperen, denk dan aan elektra, buitenkeuken etc. Ik kan aangesloten worden middels een snoer, maar heb voor plekken waar dit niet aanwezig is ook zonnepanelen op mijn dak. De opslag van de zonnestroom is gehavend, deze verdient aandacht. Ik ben de afgelopen periode te weinig in het zonnetje gezet.Mijn kleurtje is anderhalf jaar geleden op de ouderwetse manier opnieuw aangebracht, en ben daarna weer van alle originele stickers voorzien. Ik heb nieuwe banden (ongeveer 1,5 jaar oud) en de deurrubbers vervangen.De experts hebben mij beoordeeld en daar is een geldig taxatierapport van beschikbaar.
Positieve eigenschappen;- 9 persoons personenauto- Met een B-rijbewijs te rijden (ook weer terug te laten keuren naar 4500kg)- Ruime kofferbak- Ik kan 5 personen herbergen om in te slapen- Ik ben werkend en "operationeel" qua geluid- en lichtsignalering- Wegenbelastingvrij- Soms val ik positief op (altijd leuk voor een praatje op de camping)- Altijd garage onderhouden- Origine Nederlandse brandweerauto uit Anna Paulowna
Negatieve eigenschappen;- Ik ben nogal dorstig als je met mij rijdt (1liter:4,5km)- Ik rijd en rem niet zoals een nieuwe elektrische auto, want ik heb geen stuur- en rembekrachtiging- Oldtimerverzekering (max 8500km per jaar)- Soms val ik negatief op (Ik weet waar het begin van een file is)- Ik mis wat isolatie binnen als gevolg van het opzoeken en vermoedelijk herstellen van een lek.
De kampeerbenodigdheden blijven bij mijn huidige eigenaren.
Bij vragen kan je contact opnemen met mijn huidige eigenaren.. Of bekijk de foto's.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 6.936,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 289,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0762
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0345
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.