detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
213 789 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/1986
Carburant
Essence
Puissance
97 kW (132 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 213 789 km
- Année
- 04/1986
- Contrôle technique
- 04/2026
- Dernier contrôle technique
- 04/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 97 kW (132 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 300 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 490 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Te koop aangeboden Merdeces Benz W124 230E. uit 1986.
Heb deze auto gekocht om dagelijks mee naar mijn werk te rijden, maar heb er minder plezier in dan ik gehoopt had om met een dergelijke auto te rijden. Heb dus inmiddels een recente auto aangeschaft. Voor de hobby lijkt de auto me nog wel leuk, maar ik ga geen 3 auto’s houden, dus deze mag in de verkoop.
Ben er een aantal weken mee naar m'n werk gereden maar hij staat nu stil met een vacuum probleem. Motor loopt prima als die koud is, maar zodra die warm is gaat hij steeds beroerder lopen en valt hij uit.
Garage heeft gevonden dat er een vacuum lek is bij het inlaat spruitstuk op 2 a 3 punten. Zelf hebben ze geen kennis van dit soort auto's dus reparatie beginnen ze liever niet aan. Maar voor iemand die hier kennis van heeft moet het prima op te lossen zijn.
Al gedaan door vorige eigenaar:
Zelf heb ik er een nieuwe brandstof pomp en brandstof filter op gezet.
Verder zitten er nog een heel aantal losse onderdelen bij: (meeste gebruikt) Maar conditie is mij onbekend.
Nog twee punten wat op zich geen probleem is, maar wel goed om vooraf te weten.
Er zitten nog resten in van een gas installatie. Aldus verhaal is een vorige eigenaar hiermee begonnen met inbouwen, maar heeft dat weer deels teruggedraaid ivm aanpassing in wegenbelastingregels tijd geleden.
En van de airco mist de radiateur en de compressor.
Korte proefrit is in de vorm van straat op en neer is wel mogelijk.
Heb deze auto gekocht om dagelijks mee naar mijn werk te rijden, maar heb er minder plezier in dan ik gehoopt had om met een dergelijke auto te rijden. Heb dus inmiddels een recente auto aangeschaft. Voor de hobby lijkt de auto me nog wel leuk, maar ik ga geen 3 auto’s houden, dus deze mag in de verkoop.
Ben er een aantal weken mee naar m'n werk gereden maar hij staat nu stil met een vacuum probleem. Motor loopt prima als die koud is, maar zodra die warm is gaat hij steeds beroerder lopen en valt hij uit.
Garage heeft gevonden dat er een vacuum lek is bij het inlaat spruitstuk op 2 a 3 punten. Zelf hebben ze geen kennis van dit soort auto's dus reparatie beginnen ze liever niet aan. Maar voor iemand die hier kennis van heeft moet het prima op te lossen zijn.
Al gedaan door vorige eigenaar:
- Nieuwe rotor kap en verdeler kabels
- Revisie KE-jetronic
- Stelschroef op ke-jetronic vervangen
- Nieuwe multiriem
- Nieuwe bougie
- Nieuw thermostaat huis
- O2 sensor in uitlaat vervangen
- Stekkers bij ECU gereinigd
- Paar vacuüm slangen vervangen
- Kabelbreuk opgelost waardoor ventilator niet aansloeg.
- Nieuwe remklauw.
- achterste deel uitlaat vernieuwd.
Zelf heb ik er een nieuwe brandstof pomp en brandstof filter op gezet.
Verder zitten er nog een heel aantal losse onderdelen bij: (meeste gebruikt) Maar conditie is mij onbekend.
- Motor kop / kleppen deksel
- KE-jetronic systeem (Lucht sensor huis, brandstof verdeler en EHA)
- Gashendel assembly
- Brandstof druk regulator
- Spruitstuk pakking (nieuw)
- Originele Becker radio
- Eerste deel uitlaat vanaf motor gezien (ZGAN)
- Stuur bekrachtiging pomp
- startmotor
- 2x airco compressors
- Uitlaat Spruitstuk
- Rotor kap met rotor
- Lucht inlaat spruitstuk compleet met injectoren en luchtinlaat klep
Nog twee punten wat op zich geen probleem is, maar wel goed om vooraf te weten.
Er zitten nog resten in van een gas installatie. Aldus verhaal is een vorige eigenaar hiermee begonnen met inbouwen, maar heeft dat weer deels teruggedraaid ivm aanpassing in wegenbelastingregels tijd geleden.
En van de airco mist de radiateur en de compressor.
Korte proefrit is in de vorm van straat op en neer is wel mogelijk.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 41.904,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 873,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1261
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0559
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.