detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
54 127 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1966
Carburant
Essence
Puissance
124 kW (169 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 52631533
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 54 127 km
- Année
- 09/1966
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 124 kW (169 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 306 cm³
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Antraciet
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Tissu
Description
Nu per direct uit voorraad leverbaar.
In werkelijke nieuwstaat verkerend.
Productie van de Mercedes-Benz 230SL begon in juni 1963 en eindigde op 5 januari 1967. Het chassis was gebaseerd op de W111 sedan platform, met een verkleinde wielbasis, double wishbone voorwielophanging en een onafhankelijke single-joint, low-pivot swing achteras. Het dual-circuit remsysteem had voor-schijfremmen en power-assisted trommelremmen achter. De Mercedes-Benz 230SL werd aangeboden met een vier-versnellingsbak of een optionele, vloeistof gekoppelde viertraps automatische transmissie, die populair was vooral in de VS. Vanaf mei 1966 was de ZF S5-20 vijf-versnellingsbak beschikbaar als een extra optie, vooral populair in Italië.
De 2.308cc torque was gebaseerd op Mercedes-Benz' eerbiedwaardige M180 inline-6 met 4 hoofdlagers en mechanische Bosch multi-port brandstofinjectie. Mercedes-Benz heeft een aantal wijzigingen gemaakt om het vermogen te vergroten, inclusief een grotere cilinderinhoud van 2.197cc met een compleet nieuwe cilinderkop met een hogere compressieverhouding, grotere kleppen en een gewijzigde nokkenas. Een injectiepomp met 6 zuigers in plaats van 2 was uitgerust, waardoor sproeiers in de cilinderkop konden worden geplaatst.
Mercedes-Benz Chief Engineer Rudolf Uhlenhaut, toonde de mogelijkheden van de Mercedes-Benz 230SL op de 3-kwart mijl Annemasse Vetraz-Monthoux circuit race in 1963.
Auto's zijn geadverteerd exclusief €1.500,- in BTW Du Parc Luxury Cars & Art rijklaarmaakkosten.
- 1 jaar garantie conform CarGarantie
- Vloeistoffen check
- APK met een minimale geldigheid van 6 maanden
In samenwerking met onze partners kunnen wij u voorzien van een Financiering of Leasing
Het inruilen van uw auto is bespreekbaar.
Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kunt u direct contact opnemen met:
Du Parc Luxury Cars & Art
Bedrijfsweg 5
5061 JX Oisterwijk
Telefoon: 013-5452000
Email: info@duparc.nl
Website: www.duparc.nl
Meer informatie
Interieurkleur: Volleder Cognac
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Basis
In werkelijke nieuwstaat verkerend.
Productie van de Mercedes-Benz 230SL begon in juni 1963 en eindigde op 5 januari 1967. Het chassis was gebaseerd op de W111 sedan platform, met een verkleinde wielbasis, double wishbone voorwielophanging en een onafhankelijke single-joint, low-pivot swing achteras. Het dual-circuit remsysteem had voor-schijfremmen en power-assisted trommelremmen achter. De Mercedes-Benz 230SL werd aangeboden met een vier-versnellingsbak of een optionele, vloeistof gekoppelde viertraps automatische transmissie, die populair was vooral in de VS. Vanaf mei 1966 was de ZF S5-20 vijf-versnellingsbak beschikbaar als een extra optie, vooral populair in Italië.
De 2.308cc torque was gebaseerd op Mercedes-Benz' eerbiedwaardige M180 inline-6 met 4 hoofdlagers en mechanische Bosch multi-port brandstofinjectie. Mercedes-Benz heeft een aantal wijzigingen gemaakt om het vermogen te vergroten, inclusief een grotere cilinderinhoud van 2.197cc met een compleet nieuwe cilinderkop met een hogere compressieverhouding, grotere kleppen en een gewijzigde nokkenas. Een injectiepomp met 6 zuigers in plaats van 2 was uitgerust, waardoor sproeiers in de cilinderkop konden worden geplaatst.
Mercedes-Benz Chief Engineer Rudolf Uhlenhaut, toonde de mogelijkheden van de Mercedes-Benz 230SL op de 3-kwart mijl Annemasse Vetraz-Monthoux circuit race in 1963.
Auto's zijn geadverteerd exclusief €1.500,- in BTW Du Parc Luxury Cars & Art rijklaarmaakkosten.
- 1 jaar garantie conform CarGarantie
- Vloeistoffen check
- APK met een minimale geldigheid van 6 maanden
In samenwerking met onze partners kunnen wij u voorzien van een Financiering of Leasing
Het inruilen van uw auto is bespreekbaar.
Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kunt u direct contact opnemen met:
Du Parc Luxury Cars & Art
Bedrijfsweg 5
5061 JX Oisterwijk
Telefoon: 013-5452000
Email: info@duparc.nl
Website: www.duparc.nl
Meer informatie
Interieurkleur: Volleder Cognac
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Leasing
detailpage.leasing.title Du Parc
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 289,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 20.330,65
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDu Parc
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2012InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.