detailpage.leasing.tip.text
Mercedes-Benz SL 350SL Roadster Cabriolet / W107 / Euro Model / Incl.
€ 24 950,-5
Auto Mooij Classics
Kilométrage
149 025 km
Transmission
Boîte automatique
Année
07/1978
Carburant
Essence
Puissance
147 kW (200 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 149 025 km
- Année
- 07/1978
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 147 kW (200 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 499 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 600 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Régulateur de vitesse
- Sellerie cuir
- Toit ouvrant
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Rood
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Aangeboden een zeer mooie en originele Mercedes-Benz 350SL (type R107) uit 1978.
Deze Europees geleverde auto hebben wij zojuist overgenomen van een echte liefhebber uit Amerika.
Dit exemplaar is dus voorzien van de mooiere en smallere Europese bumpers voor & achter en ook de vierkante koplampen.
De auto heeft in de winter altijd in een verwarmde opslag gestaan. Zo is het koetswerk volledig roestvrij en nog helemaal origineel.
De softtop is in het verleden al vervangen en verkeert dan ook nog in topstaat.
Tevens wordt er bij de auto een zeer mooie 'body color matching' hardtop meegeleverd.
Technisch gezien is deze R107 SL ook in superstaat. Mede door de lage kilometerstand loopt de motor en rijdt de auto werkelijk fantastisch.
Motor slaat gelijk aan, geen rammeltje of niks, je merkt dat deze auto goed onderhouden is en altijd gekoesterd.
De distributieketting en geleiders zijn al vernieuwd.
Ook de automaatbak schakelt super. Diverse rubbers en kogels zijn vervangen en dus nergens speling of lekkage.
De remmerij is ook geheel nagezien van aan de voorzijde gereviseerde remklauwen.
Schokdempers zijn rondom ook vervangen.
Voorzien van een origineel gelijkwaardig reservewiel.
Interieur is ook nog zeer netjes en zelfs met onbeschadigd houten interieurlijsten (veel exemplaren gaat dit scheuren maar is bij deze nog helemaal in orde).
Lakwerk vertoonde wat doffe plekken op de liggende delen, dit hebben wij zojuist volledig laten spuiten.
Zit helaas wel lichte blistering onder de lak, in het juiste licht zie je dus wat lakfoutjes.
Kortom een instapklare SL waar iemand meteen van kan genieten. Een Nederlands kenteken is tegen meerprijs.
Meer informatie
Modeljaar: 1978
Tellerstand: 92.600 mijlen
Koppel: 286 Nm
GVW: 1.600 kg
Topsnelheid: 212 km/u
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Interieur
Deze Europees geleverde auto hebben wij zojuist overgenomen van een echte liefhebber uit Amerika.
Dit exemplaar is dus voorzien van de mooiere en smallere Europese bumpers voor & achter en ook de vierkante koplampen.
De auto heeft in de winter altijd in een verwarmde opslag gestaan. Zo is het koetswerk volledig roestvrij en nog helemaal origineel.
De softtop is in het verleden al vervangen en verkeert dan ook nog in topstaat.
Tevens wordt er bij de auto een zeer mooie 'body color matching' hardtop meegeleverd.
Technisch gezien is deze R107 SL ook in superstaat. Mede door de lage kilometerstand loopt de motor en rijdt de auto werkelijk fantastisch.
Motor slaat gelijk aan, geen rammeltje of niks, je merkt dat deze auto goed onderhouden is en altijd gekoesterd.
De distributieketting en geleiders zijn al vernieuwd.
Ook de automaatbak schakelt super. Diverse rubbers en kogels zijn vervangen en dus nergens speling of lekkage.
De remmerij is ook geheel nagezien van aan de voorzijde gereviseerde remklauwen.
Schokdempers zijn rondom ook vervangen.
Voorzien van een origineel gelijkwaardig reservewiel.
Interieur is ook nog zeer netjes en zelfs met onbeschadigd houten interieurlijsten (veel exemplaren gaat dit scheuren maar is bij deze nog helemaal in orde).
Lakwerk vertoonde wat doffe plekken op de liggende delen, dit hebben wij zojuist volledig laten spuiten.
Zit helaas wel lichte blistering onder de lak, in het juiste licht zie je dus wat lakfoutjes.
Kortom een instapklare SL waar iemand meteen van kan genieten. Een Nederlands kenteken is tegen meerprijs.
Meer informatie
Modeljaar: 1978
Tellerstand: 92.600 mijlen
Koppel: 286 Nm
GVW: 1.600 kg
Topsnelheid: 212 km/u
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Hardtop
- Open dak
Interieur
- 12Volt aansluiting
Leasing
detailpage.leasing.title Auto Mooij Classics
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 748,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 26.152,97
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAuto Mooij Classics
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.