detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
311 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2004
Carburant
Diesel
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Occasion
- Sièges
- 6
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 311 000 km
- Année
- 11/2004
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 148 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 910 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
- Consommation de carburant
8,6 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 227 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Chauffage auxiliaire
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège passager repliable
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Attache remorque
- Jantes alliage
- Roue de secours
- Roue de urgence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Blanc
- Intérieur
- Tissu
Description
Na 5 jaar in bezit te zijn van onze eerste camper is het tijd om over te gaan naar een andere camper.
Het is een bus model Mercedes Vito met maar liefst 9 zits op kenteken.
Er zijn 6 stoelen aanwezig waaronder 3 stoelen draaibaar zijn.
En zijn twee volwassenen bedden aanwezig. En twee kinderbedjes beschikbaar in de breedte van de bus. Een achterin de bus en een tussen de voorstoelen.
De bus is in 2006 omgebouwd tot camper bij Aart camperinbouwer in Heino.
De bus zelf heeft heeft aan accessoires,
- airco ( 2024 leiding vervangen en gevuld)
- Electrische ramen
- Cruise Control
- Achteruitrijcamera
- Trekhaak 13 polige stekker
Het slaapdak en slaapbank zijn van Reimo.
De bus is voorzien van een zuinige Webasto standkachel.
Een huishoud accu met een zeer fijne koelkast met vriezer.
Een 2 pits gasfornuis met een mooie ingebouwde gasbum achterin de bus.
De heeft een geldig taxatie rapport van 15000 euro
In 2018 toen we deze bus in bezit hebben gekregen is er veel onderhoud aangedaan.
- de bekende brand plaatjes vervangen met 2 nieuwe verstuivers.
- Gloeibougies.
- Versnellingsbak.
- Waterpomp met multiriem.
- Roest reparatie's aangedaan.
- Onderkant voorledig getectyleerd.
- Remmen, slangen en blokken ect.
- Banden rondom.
- Nieuwe koplampen.
- Nieuwe uitlaat.
- Nieuwe dynamo.
- Nieuwe candanas
- Nieuwe startmotor.
- Nieuwe ecu.
- Contactslot vervangen.
- Verzwaarde achterveren.
Met het vervangen van het contactslot is er met de kmstand wat fout gegaan en daardoor 83000km bij op gekomen!
De bus heeft n.a.p en ik kan het verklaren dat de bus daadwerkelijk minder heeft gereden.
Het is een bus model Mercedes Vito met maar liefst 9 zits op kenteken.
Er zijn 6 stoelen aanwezig waaronder 3 stoelen draaibaar zijn.
En zijn twee volwassenen bedden aanwezig. En twee kinderbedjes beschikbaar in de breedte van de bus. Een achterin de bus en een tussen de voorstoelen.
De bus is in 2006 omgebouwd tot camper bij Aart camperinbouwer in Heino.
De bus zelf heeft heeft aan accessoires,
- airco ( 2024 leiding vervangen en gevuld)
- Electrische ramen
- Cruise Control
- Achteruitrijcamera
- Trekhaak 13 polige stekker
Het slaapdak en slaapbank zijn van Reimo.
De bus is voorzien van een zuinige Webasto standkachel.
Een huishoud accu met een zeer fijne koelkast met vriezer.
Een 2 pits gasfornuis met een mooie ingebouwde gasbum achterin de bus.
De heeft een geldig taxatie rapport van 15000 euro
In 2018 toen we deze bus in bezit hebben gekregen is er veel onderhoud aangedaan.
- de bekende brand plaatjes vervangen met 2 nieuwe verstuivers.
- Gloeibougies.
- Versnellingsbak.
- Waterpomp met multiriem.
- Roest reparatie's aangedaan.
- Onderkant voorledig getectyleerd.
- Remmen, slangen en blokken ect.
- Banden rondom.
- Nieuwe koplampen.
- Nieuwe uitlaat.
- Nieuwe dynamo.
- Nieuwe candanas
- Nieuwe startmotor.
- Nieuwe ecu.
- Contactslot vervangen.
- Verzwaarde achterveren.
Met het vervangen van het contactslot is er met de kmstand wat fout gegaan en daardoor 83000km bij op gekomen!
De bus heeft n.a.p en ik kan het verklaren dat de bus daadwerkelijk minder heeft gereden.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 995,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 995,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 6.804,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,28
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 189,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0400
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage PSA Bank Deutschland GmbH, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.