detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
74 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1978
Carburant
Essence
Puissance
48 kW (65 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 74 000 km
- Année
- 06/1978
- Contrôle technique
- 07/2025
- Dernier contrôle technique
- 06/2023
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 48 kW (65 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 810 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Autres
- Jantes alliage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
MG Midget 1500
Bouwjaar 1978
Deze auto verkeert in uitstekende staat, heeft uiteraard altijd binnen gestaan, er is nooit bezuinigd op onderhoud en heeft dan ook bij gespecialiseerde garages zijn onderhoud gehad.
Alles wat enigszins versleten was is vervangen, technisch, motorisch maar ook optisch zoals recentelijk de rubberlijsten, de stoelen, het houtenstuur en de kap zijn allemaal nieuw.
Al het onderhoud is gedocumenteerd en kan worden in gezien.
Het grote voordeel van deze MG Midget is, die ik ruim 14 jaar in bezit heb, dat je goedkoop open kan toeren door s ’lands binnenwegen. Slechts 1x in de 2 jaar APK, geen wegenbelasting en een oldtimerverzekering maken deze auto dat je voor een paar centen heel rijk voelt.
De auto is in 1994 vanuit Groot-Brittannië naar Nederland gekomen en heeft dan ook het stuur rechts zitten. Dat is even wennen maar heb ik nooit als nadeel ondervonden en geeft de auto zelfs een nog Britsere uitstraling.
De reden van verkoop is dat ik na 14 jaar eens tegen een andere roadster ben aangelopen waar ik geen nee tegen kon zeggen.
Bouwjaar 1978
Deze auto verkeert in uitstekende staat, heeft uiteraard altijd binnen gestaan, er is nooit bezuinigd op onderhoud en heeft dan ook bij gespecialiseerde garages zijn onderhoud gehad.
Alles wat enigszins versleten was is vervangen, technisch, motorisch maar ook optisch zoals recentelijk de rubberlijsten, de stoelen, het houtenstuur en de kap zijn allemaal nieuw.
Al het onderhoud is gedocumenteerd en kan worden in gezien.
Het grote voordeel van deze MG Midget is, die ik ruim 14 jaar in bezit heb, dat je goedkoop open kan toeren door s ’lands binnenwegen. Slechts 1x in de 2 jaar APK, geen wegenbelasting en een oldtimerverzekering maken deze auto dat je voor een paar centen heel rijk voelt.
De auto is in 1994 vanuit Groot-Brittannië naar Nederland gekomen en heeft dan ook het stuur rechts zitten. Dat is even wennen maar heb ik nooit als nadeel ondervonden en geeft de auto zelfs een nog Britsere uitstraling.
De reden van verkoop is dat ik na 14 jaar eens tegen een andere roadster ben aangelopen waar ik geen nee tegen kon zeggen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 253,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 13.338,15
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.