detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
130 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1993
Carburant
Essence
Puissance
140 kW (190 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 130 000 km
- Année
- 10/1993
- Contrôle technique
- Nouveau
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 140 kW (190 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 947 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Nadat Rover MG had overgenomen van British Leyland wilde men een nieuwe open sportwagen gaan bouwen: de MG F. Teneinde de naamsbekendheid van MG te revitaliseren werd bedacht dat er een kleine serie - voorafgaande aan de introductie van de MG F - met een Rover V8 uitgeruste sportwagen moest komen.
Dat werd de MG RV8. Er werd gebruik gemaakt van een bodyshell van British Heritage. In grote lijnen lijkt de auto op een MGB. Er werden echter nieuw gemodelleerde voor- en achterspatborden gemonteerd, een motorkap met een fraaie bult erop, leren interieur, houten dashboard, speciaal gemaakte achterlichten en wielen, een 3.9 ltr. V8 motor met 190 PK en 320 Newtonmeter koppel, een achteras met een sperdifferentieel, reactiearmen en een nieuw ontworpen voortrein met, evenals achter, telescopische schokbrekers. De voor- en achterbumper zijn eveneens opnieuw ontworpen en gemaakt van kunststof.
Alle MG RV8'en zijn rechts gestuurd. Er zijn tussen 1993 en 1995 in totaal ongeveer 2000 stuks van de MG RV8 geproduceerd, de chassisnummers eindigen op 000251 tot en met 002251.
Deze MG RV8 is nieuw geleverd in Engeland op 29 oktober 1993 en het chassisnummer eindigt op 000313 en is nieuw geleverd in deze prachtige blauwe kleur met een beige lederen interieur. In 2015 is deze RV8 verkocht naar Frankrijk en op dit moment zijn er Franse papieren bij de auto aanwezig, wij kunnen de MG ook met een Nederlands-kenteken leveren. Er is een verkoopmap aanwezig met historie en oude facturen. Het is een genot om in deze RV8 te rijden en de V8 motor te horen.
Wij hebben deze advertentie met zorg samengesteld maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, er kunnen geen rechten aan deze advertentie ontleend worden. Als u meer informatie wenst of een afspraak wilt maken kunt u contact op nemen met Lex van Lammeren (06-11508738), Wheels by Lex uit Waalwijk
Meer informatie
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Aanvullende opties en accessoires
Dat werd de MG RV8. Er werd gebruik gemaakt van een bodyshell van British Heritage. In grote lijnen lijkt de auto op een MGB. Er werden echter nieuw gemodelleerde voor- en achterspatborden gemonteerd, een motorkap met een fraaie bult erop, leren interieur, houten dashboard, speciaal gemaakte achterlichten en wielen, een 3.9 ltr. V8 motor met 190 PK en 320 Newtonmeter koppel, een achteras met een sperdifferentieel, reactiearmen en een nieuw ontworpen voortrein met, evenals achter, telescopische schokbrekers. De voor- en achterbumper zijn eveneens opnieuw ontworpen en gemaakt van kunststof.
Alle MG RV8'en zijn rechts gestuurd. Er zijn tussen 1993 en 1995 in totaal ongeveer 2000 stuks van de MG RV8 geproduceerd, de chassisnummers eindigen op 000251 tot en met 002251.
Deze MG RV8 is nieuw geleverd in Engeland op 29 oktober 1993 en het chassisnummer eindigt op 000313 en is nieuw geleverd in deze prachtige blauwe kleur met een beige lederen interieur. In 2015 is deze RV8 verkocht naar Frankrijk en op dit moment zijn er Franse papieren bij de auto aanwezig, wij kunnen de MG ook met een Nederlands-kenteken leveren. Er is een verkoopmap aanwezig met historie en oude facturen. Het is een genot om in deze RV8 te rijden en de V8 motor te horen.
Wij hebben deze advertentie met zorg samengesteld maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, er kunnen geen rechten aan deze advertentie ontleend worden. Als u meer informatie wenst of een afspraak wilt maken kunt u contact op nemen met Lex van Lammeren (06-11508738), Wheels by Lex uit Waalwijk
Meer informatie
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Aanvullende opties en accessoires
- Toerenteller
- Verstelbare stuurkolom
Leasing
detailpage.leasing.title Wheels by Lex B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 25.657,12
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,84
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 411,12
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelWheels by Lex B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2019InterlocuteurLex van Lammeren
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.