detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
84 779 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1953
Carburant
Essence
Puissance
44 kW (60 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 84 779 km
- Année
- 06/1953
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 44 kW (60 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 250 cm³
- Vitesses
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Couleur originale
- Groen
- La couleur de l'intérieur
- Vert
- Intérieur
- Cuir
Description
Autobedrijf Robert Wagner Classic & Special Cars biedt aan:
1953 MG TD mk2 Roadster met een 5-speed manual in mooie drivers condition
Oudere restauratie, maar nog steeds in mooie staat,
Frisse kleurstelling; Ash Green met een donkergroen lederen interieur
Nieuw verkocht naar California USA,
Deze MG is voorzien van een manuele transmissie met 5 versnellingen en een kachel ! wat bij dit type auto redelijk zeldzaam is
Deze Engelse Roadster is voorzien van een Hard- en Soft-Top
Op het web gevonden:
In 1950, MG quietly added a special tuned model, hoping to boost the TD’s performance in the face of increased pressure from rivals Triumph and newcomer Austin-Healey. The TD “Competition Model,” later known as the “Mark II,” or TD/C, featured larger 1 ½” SU H4 carburetors, bigger valves, and increased compression (from 7.25 to 8.6:1) to give approximately 60 horsepower. To cope with all of those wild ponies, MG fitted twin fuel pumps, high-performance Andrex friction dampers, and a higher final drive ratio. It was the ideal foundation for club racers, many of whom used the hotted-up TD in SCCA competition throughout the 1950s. It was more than enough to maintain MGs street cred, and they went from success to success through the 1960s and into the 1970s.
Bel voor meer informatie of een afspraak voor een bezichtiging 0654362007 (8:00-19:00)
Kijk op de website www.robertwagner.nl voor meer foto's en het complete aanbod van onze Classic & Special Cars
Eventueel is een "live" videochat via Whatsapp Facetime mogelijk, waarin ik u de auto tot in ieder detail kan laten zien, tevens is bij aankoop, transport in eigen beheer tot aan uw voordeur mogelijk.
Autobedrijf Robert Wagner , Classic & Special Cars
contact@robertwagner.nl
www.robertwagner.nl
0031-654-362007
Hello Export
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Meer informatie
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
1953 MG TD mk2 Roadster met een 5-speed manual in mooie drivers condition
Oudere restauratie, maar nog steeds in mooie staat,
Frisse kleurstelling; Ash Green met een donkergroen lederen interieur
Nieuw verkocht naar California USA,
Deze MG is voorzien van een manuele transmissie met 5 versnellingen en een kachel ! wat bij dit type auto redelijk zeldzaam is
Deze Engelse Roadster is voorzien van een Hard- en Soft-Top
Op het web gevonden:
In 1950, MG quietly added a special tuned model, hoping to boost the TD’s performance in the face of increased pressure from rivals Triumph and newcomer Austin-Healey. The TD “Competition Model,” later known as the “Mark II,” or TD/C, featured larger 1 ½” SU H4 carburetors, bigger valves, and increased compression (from 7.25 to 8.6:1) to give approximately 60 horsepower. To cope with all of those wild ponies, MG fitted twin fuel pumps, high-performance Andrex friction dampers, and a higher final drive ratio. It was the ideal foundation for club racers, many of whom used the hotted-up TD in SCCA competition throughout the 1950s. It was more than enough to maintain MGs street cred, and they went from success to success through the 1960s and into the 1970s.
Bel voor meer informatie of een afspraak voor een bezichtiging 0654362007 (8:00-19:00)
Kijk op de website www.robertwagner.nl voor meer foto's en het complete aanbod van onze Classic & Special Cars
Eventueel is een "live" videochat via Whatsapp Facetime mogelijk, waarin ik u de auto tot in ieder detail kan laten zien, tevens is bij aankoop, transport in eigen beheer tot aan uw voordeur mogelijk.
Autobedrijf Robert Wagner , Classic & Special Cars
contact@robertwagner.nl
www.robertwagner.nl
0031-654-362007
Hello Export
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Meer informatie
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
- Toerenteller
Leasing
detailpage.leasing.title Autobedrijf Robert Wagner
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.250,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.250,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 7.117,92
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,92
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 197,72
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services - Marke der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Robert Wagner
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2010InterlocuteurR. Wagner
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.