detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
256 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2006
Carburant
Essence
Puissance
76 kW (103 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 256 000 km
- Année
- 02/2006
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Récent changement de la courroie de distribution
- 06/2022
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 76 kW (103 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 800 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 105 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
6,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 162 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- MP3
- Radio
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Alarme
- Feux anti-brouillard
- LED phare de jour
- Phares au Xénon
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (16")
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Roue de urgence
- Sièges sport
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Hierbij verkoop ik mijn MG ZR 105 met 120 Motor. Ik heb helaas te veel projecten lopen.. en er moest iets weg haha..
De Mg ZR is van origine Italiaans en was ooit een 105 maar na onderzoek is er ooit een andere motor in gelegd. Een 1.8 non vvc. Dus hij heeft iets meer pit dan de 1.4 hahaha. Ook heeft I een andere map op de motor Ecu.
Ik heb zelf het 1 en ander aangedaan waaronder:
-custom koplampen met xenon Zeer goed licht.(Orginele zitten er bij)
- custom cat back 2.5inch
-nieuwe Katalysator en voor pijp.
- nieuwe banden voor
- nieuwe MG zr 160 voor remmen ivm kleine 105 remmen nu 282 Ventilated.
-interieur grote deels hersteld en strak getrokken. Zit een zwarte hemel in, dus Abc stijlen zelf zwart gemaakt. (Vorige eigenaar had de zonnekleppen ook gespoten maar niet mooi.. moet nog mooi gemaakt worden)
-x power Versnellings pook.
-1 extra velg omdat 1 een deuk heeft.
Onderhoud:
-nieuwe apk.
-nieuwe voor remmen.
-olieen ververst.
-filters bougies etc
-distributie riem 2 jaar geleden gebeurt.
-nieuwe banden voor.
-nieuwe lampjes voor.
-nieuwe kenteken lampen
-plank gemaakt achter voor boven op reserve wiel.
-betere speakers achter de oude miste. Kabels liggen er voor extra speakers
-de handmatige buiten spiegels vervangen voor verwarmde electrische.
Het is een klein projectje...
Voor het mooie moet de achterbumper en voor bumper gespoten worden. Heb wel 1 nieuwe wielkast in primer nog en 1 al gespoten kan der zo op. Maar rijdt geweldig hahahaha en goedkoop.
De Mg ZR is van origine Italiaans en was ooit een 105 maar na onderzoek is er ooit een andere motor in gelegd. Een 1.8 non vvc. Dus hij heeft iets meer pit dan de 1.4 hahaha. Ook heeft I een andere map op de motor Ecu.
Ik heb zelf het 1 en ander aangedaan waaronder:
-custom koplampen met xenon Zeer goed licht.(Orginele zitten er bij)
- custom cat back 2.5inch
-nieuwe Katalysator en voor pijp.
- nieuwe banden voor
- nieuwe MG zr 160 voor remmen ivm kleine 105 remmen nu 282 Ventilated.
-interieur grote deels hersteld en strak getrokken. Zit een zwarte hemel in, dus Abc stijlen zelf zwart gemaakt. (Vorige eigenaar had de zonnekleppen ook gespoten maar niet mooi.. moet nog mooi gemaakt worden)
-x power Versnellings pook.
-1 extra velg omdat 1 een deuk heeft.
Onderhoud:
-nieuwe apk.
-nieuwe voor remmen.
-olieen ververst.
-filters bougies etc
-distributie riem 2 jaar geleden gebeurt.
-nieuwe banden voor.
-nieuwe lampjes voor.
-nieuwe kenteken lampen
-plank gemaakt achter voor boven op reserve wiel.
-betere speakers achter de oude miste. Kabels liggen er voor extra speakers
-de handmatige buiten spiegels vervangen voor verwarmde electrische.
Het is een klein projectje...
Voor het mooie moet de achterbumper en voor bumper gespoten worden. Heb wel 1 nieuwe wielkast in primer nog en 1 al gespoten kan der zo op. Maar rijdt geweldig hahahaha en goedkoop.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 9.575,40
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,02
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 159,59
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Dacia Financial Services - Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.