detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
225 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2002
Carburant
Essence
Puissance
118 kW (160 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 225 000 km
- Année
- 06/2002
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 118 kW (160 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 796 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 185 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
7,5 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 179 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Alarme
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage
- Sièges sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Autres
Description
De mg heeft recent veel onderhoud gehad.
Rondom nieuwe remblokken en nieuwe remklauwen achteren.
De koppakking, distributie en waterpomp zijn begin dit jaar vervangen worden.
Toen hebben wij ook de vvc nokkenassen voor een beter (gebruikt) setje vervangen.
Hij heeft nog steeds dat die een beetje als een diesel klinkt, maar dat dat is een bekend probleem bij de rover vvc blokken.
De auto rijdt, remt en schakeld soepel en gaat rap in de bochten.
Het interieur is vrij netjes nog voor zijn leeftijd.
Voren en achteren heeft die nieuwe speakers en een kleine sub in de kofferbak.
Een paar minpunten heeft die wel:
-airco werkt niet
-de hemel laat los (nu verholpen met een paar pinnetjes)
-de blanke lak is slecht op meerdere plekken (vooral de motorkap waar twee grote stickers hebben gezeten)
-de uitlaat moet nagekeken worden
De rede van verkoop is dat ik een zuinigere auto heb aangeschaft en we al teveel andere autos thuis hebben.
Rondom nieuwe remblokken en nieuwe remklauwen achteren.
De koppakking, distributie en waterpomp zijn begin dit jaar vervangen worden.
Toen hebben wij ook de vvc nokkenassen voor een beter (gebruikt) setje vervangen.
Hij heeft nog steeds dat die een beetje als een diesel klinkt, maar dat dat is een bekend probleem bij de rover vvc blokken.
De auto rijdt, remt en schakeld soepel en gaat rap in de bochten.
Het interieur is vrij netjes nog voor zijn leeftijd.
Voren en achteren heeft die nieuwe speakers en een kleine sub in de kofferbak.
Een paar minpunten heeft die wel:
-airco werkt niet
-de hemel laat los (nu verholpen met een paar pinnetjes)
-de blanke lak is slecht op meerdere plekken (vooral de motorkap waar twee grote stickers hebben gezeten)
-de uitlaat moet nagekeken worden
De rede van verkoop is dat ik een zuinigere auto heb aangeschaft en we al teveel andere autos thuis hebben.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 44.592,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,09
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 929,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.