detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
169 700 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2007
Carburant
Essence
Puissance
160 kW (218 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 169 700 km
- Année
- 01/2007
- Propriétaires préc.
- 3
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 160 kW (218 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 598 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation automatique
- Détecteur de pluie
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges chauffants
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- MP3
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (17")
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Het rijden met deze auto is puur genieten. Het lage gewicht, het zeer communicatieve onderstel en het relatief hoge motorvermogen maakt van deze Mini GP1 een (nog) betaalbaar alternatief voor een Porsche GT3. Jawel, ik durf dit gewoon te zeggen. De Mini GP1 is in een gelimiteerde oplage van 2.000 stuks en is exclusief gebouwd in Italië. Om gewicht te besparen is er onder andere geen achterbank, achterruitwisser en geluidsisolatie geplaatst. De fabriek besloot ook het motorvermogen te verhogen (door o.a. een grotere intercooler) en het onderstel sterk te passen. Dit maakt dat de GP1 de ultieme Mini is die een ongekende rijervaring geeft. Alle zintuigen worden geprikkeld wanneer de compressor begint te janken. Een turbogat kent de GP niet, er is altijd vermogen in overvloed.
Het is geen verrassing dat vele GP’s ingezet zijn op het circuit en dat niet alle 2.000 stuks dit overleefd hebben. De Mini GP1 heeft de status bereikt van een collector auto en is een goede investering voor de toekomst.
Deze originele Mini GP draagt nummer 0243/2000, is van bouwjaar 2006 en is in 2007 in Duitsland nieuw uitgeleverd. Hij heeft 170.000 km ervaring wat hem absoluut niet is aan te zien is. De voormalige eigenaren zijn erg zuinig op deze auto geweest en hij staat er erg netjes bij en rijdt fantastisch. Een groot pluspunt is dat in 2021, bij een km-stand van 152.000, het originele motorblok gereviseerd is bij Boskamp motoren revisie. De rekening hiervan is te overleggen. Na de revisie is er slechts 18.000 km mee gereden. Het motorblok met compressor loopt en klinkt fantastisch. Dit gecombineerd met de pop and bangs uit de uitlaat, maakt het rijden ook een lust voor het oor.
De onderhoudshistorie en km stand is volledig aantoonbaar door de vele rekeningen en een compleet ingevuld onderhoudsboekje. De auto heeft geen schadeverleden en de carrosserie is vrij van krassen, steenslag, deuken en roest. De originele GP velgen zijn professioneel gerestaureerd en zijn in een absolute nieuwstaat. Ik heb naast Mini GP’s gestaan met minder dan 50.000 km die er lang niet zo fris bij staan.
Indien u geïnteresseerd bent in deze auto, dan is een proefrit natuurlijk mogelijk.
Het is geen verrassing dat vele GP’s ingezet zijn op het circuit en dat niet alle 2.000 stuks dit overleefd hebben. De Mini GP1 heeft de status bereikt van een collector auto en is een goede investering voor de toekomst.
Deze originele Mini GP draagt nummer 0243/2000, is van bouwjaar 2006 en is in 2007 in Duitsland nieuw uitgeleverd. Hij heeft 170.000 km ervaring wat hem absoluut niet is aan te zien is. De voormalige eigenaren zijn erg zuinig op deze auto geweest en hij staat er erg netjes bij en rijdt fantastisch. Een groot pluspunt is dat in 2021, bij een km-stand van 152.000, het originele motorblok gereviseerd is bij Boskamp motoren revisie. De rekening hiervan is te overleggen. Na de revisie is er slechts 18.000 km mee gereden. Het motorblok met compressor loopt en klinkt fantastisch. Dit gecombineerd met de pop and bangs uit de uitlaat, maakt het rijden ook een lust voor het oor.
De onderhoudshistorie en km stand is volledig aantoonbaar door de vele rekeningen en een compleet ingevuld onderhoudsboekje. De auto heeft geen schadeverleden en de carrosserie is vrij van krassen, steenslag, deuken en roest. De originele GP velgen zijn professioneel gerestaureerd en zijn in een absolute nieuwstaat. Ik heb naast Mini GP’s gestaan met minder dan 50.000 km die er lang niet zo fris bij staan.
Indien u geïnteresseerd bent in deze auto, dan is een proefrit natuurlijk mogelijk.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 150,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 16.605,12
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 345,94
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0630
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0420
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.