detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
87 055 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1982
Carburant
Essence
Puissance
125 kW (170 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- JF-58-TS
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 87 055 km
- Année
- 10/1982
- Contrôle technique
- 05/2026
- Propriétaires préc.
- 6
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 125 kW (170 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 997 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 216 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Jantes alliage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- Type de peinture
- Métallisé
Description
ONLINE VEILING - Deze Mitsubishi Starion Turbo wordt geveild op de site van The Collectables - De genoemde prijs is een indicatie van de verwachte opbrengst.
De hier aangeboden Starion is origineel in Nederland geleverd door Mitsubishi-dealer van Wijngaarden in Papendrecht en sowieso één van de weinige Starions in Nederland. De auto heeft een logische RDW stand van een kleine 87.000 km en heeft veel (preventief) onderhoud gehad. Ooit is de auto nieuw gespoten en dat is netjes en zorgvuldig gedaan zonder hinderlijk spuitranden. De onderkant is hard, de auto is structureel roestvrij en er zijn geen lekkages bij motor of transmissie. Verder is een remrevisie uitgevoerd is de distributieriem vervangen bij 83.000 km (overigens, mocht de riem knappen, het is een vrijloper!) en heeft de auto een complete beurt gehad in mei 2024, inclusief verse vloeistof in remsysteem en koppeling. In oktober 2024 zijn de klepsteelrubbers vervangen. De motor is gezond bevonden door een Mitsubish-expert. Deze uitvoering van de 4G63 heeft een rudimentair throttle body injectiesysteem en een oliegelagerde turbo. Veel opgesloten pakkingen en de klepsteelrubbers zijn nog origineel, dus af en toe een zweetdruppeltje of rookpluimpje hoort erbij. Alles werkt en de Starion heeft in het verleden een anti-roest behandeling gehad. Een volle map met documentatie geeft aan dat alle bezitters de auto met liefde hebben behandeld. Kortom, een goed verzorgde auto die niet verknoeid of helemaal nieuw gemaakt is.
De veiling sluit 20-11-2024 om 20:00 uur Nederlandse tijd. www.thecollectables.nl
Meer informatie
Modelreeks: jan. 1981 - okt. 1989
Wielbasis: 244 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De hier aangeboden Starion is origineel in Nederland geleverd door Mitsubishi-dealer van Wijngaarden in Papendrecht en sowieso één van de weinige Starions in Nederland. De auto heeft een logische RDW stand van een kleine 87.000 km en heeft veel (preventief) onderhoud gehad. Ooit is de auto nieuw gespoten en dat is netjes en zorgvuldig gedaan zonder hinderlijk spuitranden. De onderkant is hard, de auto is structureel roestvrij en er zijn geen lekkages bij motor of transmissie. Verder is een remrevisie uitgevoerd is de distributieriem vervangen bij 83.000 km (overigens, mocht de riem knappen, het is een vrijloper!) en heeft de auto een complete beurt gehad in mei 2024, inclusief verse vloeistof in remsysteem en koppeling. In oktober 2024 zijn de klepsteelrubbers vervangen. De motor is gezond bevonden door een Mitsubish-expert. Deze uitvoering van de 4G63 heeft een rudimentair throttle body injectiesysteem en een oliegelagerde turbo. Veel opgesloten pakkingen en de klepsteelrubbers zijn nog origineel, dus af en toe een zweetdruppeltje of rookpluimpje hoort erbij. Alles werkt en de Starion heeft in het verleden een anti-roest behandeling gehad. Een volle map met documentatie geeft aan dat alle bezitters de auto met liefde hebben behandeld. Kortom, een goed verzorgde auto die niet verknoeid of helemaal nieuw gemaakt is.
De veiling sluit 20-11-2024 om 20:00 uur Nederlandse tijd. www.thecollectables.nl
Meer informatie
Modelreeks: jan. 1981 - okt. 1989
Wielbasis: 244 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title The Collectables
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 60.950,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,88
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 539,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0914
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0610
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, D-80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelThe Collectables
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2023InterlocuteurHans Winter
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.