detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 780 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/2010
Carburant
Essence
Puissance
270 kW (367 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- X-917-JT
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 780 km
- Année
- 02/2010
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 270 kW (367 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 799 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 180 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 260 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Régulateur de vitesse
- Sellerie cuir
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (18")
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
De Morgan Aero 8 is een sportwagen die van 2000 tot 2018 gebouwd werd door de Morgan Motor Company in de fabriek in Malvern Link, Engeland. De Aero 8 valt om verschillende redenen op, vooral omdat het het eerste nieuwe Morgan-ontwerp is sinds de +4+ uit 1964. Hij werd aangeprezen als Morgan's eerste supercar. Het is ook het eerste Morgan-voertuig met een aluminium chassis en frame, in tegenstelling tot traditionele Morgan-voertuigen met een houten carrosserie opbouw met aluminium plaatwerk op een stalen chassis.
De motor die de Aero 8 voor het eerst aandreef, was een BMW M62 V8 van 4,4 liter, gekoppeld aan een Getrag-transmissie met 6 versnellingen. In 2007 werd de Series 4 Aero 8 uitgebracht, die een verbeterde 4,8 liter BMW N62 V8 had met een optionele automatische transmissie van ZF. Alle Aero 8's worden geassembleerd in Morgan's Malvern Link-fabriek, waar ze tot 14 auto's per week kunnen produceren.
Het is bekritiseerd vanwege zijn "schele" uiterlijk, dat oorspronkelijk door de fabrikanten werd gerechtvaardigd omdat het aerodynamische voordelen opleverde. Als reactie hierop veranderde Morgan het ontwerp vanaf 2005 (Series 3 en alle daaropvolgende Aero modellen), waarbij hij Mini-koplampen gebruikte in plaats van VW New Beetle-koplampen.
Deze Morgan Aero 8 is van de laatste serie met een 4.8 liter motor met 367 PK en was alleen leverbaar met een 6 traps automaat waarmee je ook met de versnellingspook kan schakelen. Deze Aero 8 is nieuw geleverd in Frankrijk en heeft daar twee eigenaren gehad, begin 2024 is deze Morgan door ons geïmporteerd vanuit Frankrijk en voorzien van een Nederlands-kenteken. De auto is uitgevoerd in de kleur zwart met een prachtig rood lederen interieur en rode softtop met een rode afdekhoes. Het is een feest om in deze 367 PK auto te rijden, de automaatbak schakelt fanatisch en de uitlaat maakt een indrukwekkend geluid.
Op onze website www.wheelsbylex.nl staat een uitgebreide fotorapportage van deze Morgan. Wij hebben deze advertentie met zorg samengesteld maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, er kunnen geen rechten aan deze advertentie ontleend worden. Als u meer informatie wenst of een afspraak wil maken kun je altijd contact opnemen met Lex van Lammeren (06-11508738) per whattsapp altijd bereikbaar.
Meer informatie
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 273 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 175 kg
GVW: 1.355 kg
Afmetingen (LxBxH): 417 x 186 x 120 cm
Wielbasis: 250 cm
Milieu
Energielabel: G
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Overig
De motor die de Aero 8 voor het eerst aandreef, was een BMW M62 V8 van 4,4 liter, gekoppeld aan een Getrag-transmissie met 6 versnellingen. In 2007 werd de Series 4 Aero 8 uitgebracht, die een verbeterde 4,8 liter BMW N62 V8 had met een optionele automatische transmissie van ZF. Alle Aero 8's worden geassembleerd in Morgan's Malvern Link-fabriek, waar ze tot 14 auto's per week kunnen produceren.
Het is bekritiseerd vanwege zijn "schele" uiterlijk, dat oorspronkelijk door de fabrikanten werd gerechtvaardigd omdat het aerodynamische voordelen opleverde. Als reactie hierop veranderde Morgan het ontwerp vanaf 2005 (Series 3 en alle daaropvolgende Aero modellen), waarbij hij Mini-koplampen gebruikte in plaats van VW New Beetle-koplampen.
Deze Morgan Aero 8 is van de laatste serie met een 4.8 liter motor met 367 PK en was alleen leverbaar met een 6 traps automaat waarmee je ook met de versnellingspook kan schakelen. Deze Aero 8 is nieuw geleverd in Frankrijk en heeft daar twee eigenaren gehad, begin 2024 is deze Morgan door ons geïmporteerd vanuit Frankrijk en voorzien van een Nederlands-kenteken. De auto is uitgevoerd in de kleur zwart met een prachtig rood lederen interieur en rode softtop met een rode afdekhoes. Het is een feest om in deze 367 PK auto te rijden, de automaatbak schakelt fanatisch en de uitlaat maakt een indrukwekkend geluid.
Op onze website www.wheelsbylex.nl staat een uitgebreide fotorapportage van deze Morgan. Wij hebben deze advertentie met zorg samengesteld maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, er kunnen geen rechten aan deze advertentie ontleend worden. Als u meer informatie wenst of een afspraak wil maken kun je altijd contact opnemen met Lex van Lammeren (06-11508738) per whattsapp altijd bereikbaar.
Meer informatie
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 273 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 175 kg
GVW: 1.355 kg
Afmetingen (LxBxH): 417 x 186 x 120 cm
Wielbasis: 250 cm
Milieu
Energielabel: G
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Hoofdsteunen
Overig
- Afdekhoes softtop
Leasing
detailpage.leasing.title Wheels by Lex B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.250,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 149,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.399,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 27.267,84
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,11
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 568,08
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage ARVAL Deutschland GmbH, Bajuwarenring 5, 82041 Oberhaching
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelWheels by Lex B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2019InterlocuteurLex van Lammeren
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.