detailpage.leasing.tip.text
Moto Guzzi Norge 1200Gekeurd! GTL 2008 4V
€ 3 500,-
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
46 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/2008
Carburant
Essence
Puissance
70 kW (95 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 46 000 km
- Année
- 04/2008
- Dernier contrôle technique
- 05/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 70 kW (95 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 151 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 229 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 3
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,1 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
- Topcase
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Autres
- Pot catalytique
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Blanco gekeurd voor verkoop!
2008 Moto Guzzi Norge GTL (dus met verwarmde handvaten, volledige kuip in koetswerkkleur en elektrisch verstelbare ruit, 2 koffers in koetswerkkleur met zelfde sleutel als contact) met veel extra's. De motorfiets had enkele modificaties, maar staat bijna terug origineel, enkel de onderkuip zit er niet terug op.
Er zitten tussen de foto's ook enkele foto's met alle originele onderdelen (en het zwarte zadel), alsook met de zwarte ruit die meegeleverd is.
De motorfiets staat nu zoals op de eerste foto, met het rode zadel, de originele ruit en originele uitlaat.
Moto heeft hyperpro progessieve veren vooraan en achteraan, betere remblokken en injectie is geherprogrammeerd (op de rollenbank, zoals het hoort) zodat er geen on/off meer is. Rijdt heerlijk.
Onderhoud:
3.000 km geleden werd de motorfiets helemaal geprept voor de motorvakantie. Incl
- luchtfilter reinigen
- kleppenstellen
- 4 nieuwe bougies (ja, er zitten er twee per cilinder, de binnenste moet je maar elke 30.000 km vervangen en kosten 37 euro/stuk)
- verse cardanolie
- verse versnellingsbakolie
- synchronisatie
- ...
Een Norge haalt op zijn sloffen +150.000 km.
Ideaal alternatief voor een Bandit, een RT1200, maar ook een GS 1200 (indien offroad rijden je ding niet is, maar je wel wat hoger wil zitten) of Stelvio. Rijdt comfortabeler dan een Guzzi Sport 1200 en stuurt met meer gevoel dan een Breva 1100 of 1200.
Absolute topmotorfiets.
Heeft paar kleine krasjes, allemaal te zien op de foto's.
Voor mee info, vraag gerust.
2008 Moto Guzzi Norge GTL (dus met verwarmde handvaten, volledige kuip in koetswerkkleur en elektrisch verstelbare ruit, 2 koffers in koetswerkkleur met zelfde sleutel als contact) met veel extra's. De motorfiets had enkele modificaties, maar staat bijna terug origineel, enkel de onderkuip zit er niet terug op.
Er zitten tussen de foto's ook enkele foto's met alle originele onderdelen (en het zwarte zadel), alsook met de zwarte ruit die meegeleverd is.
De motorfiets staat nu zoals op de eerste foto, met het rode zadel, de originele ruit en originele uitlaat.
Moto heeft hyperpro progessieve veren vooraan en achteraan, betere remblokken en injectie is geherprogrammeerd (op de rollenbank, zoals het hoort) zodat er geen on/off meer is. Rijdt heerlijk.
Onderhoud:
3.000 km geleden werd de motorfiets helemaal geprept voor de motorvakantie. Incl
- luchtfilter reinigen
- kleppenstellen
- 4 nieuwe bougies (ja, er zitten er twee per cilinder, de binnenste moet je maar elke 30.000 km vervangen en kosten 37 euro/stuk)
- verse cardanolie
- verse versnellingsbakolie
- synchronisatie
- ...
Een Norge haalt op zijn sloffen +150.000 km.
Ideaal alternatief voor een Bandit, een RT1200, maar ook een GS 1200 (indien offroad rijden je ding niet is, maar je wel wat hoger wil zitten) of Stelvio. Rijdt comfortabeler dan een Guzzi Sport 1200 en stuurt met meer gevoel dan een Breva 1100 of 1200.
Absolute topmotorfiets.
Heeft paar kleine krasjes, allemaal te zien op de foto's.
Voor mee info, vraag gerust.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.517,36
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,7
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 175,46
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.