detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
35 701 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1972
Carburant
Essence
Puissance
33 kW (45 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Ancêtre
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 35 701 km
- Année
- 03/1972
- Propriétaires préc.
- 5
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 33 kW (45 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 750 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Merk: Moto Guzzi
Model: V7 Special
Type motor: Toermotor
Vermogen: 33 KW (45pK)
Aantal cilinders: 2
Kilometerstand: 35.701 km (kan oplopen)
Motorinhoud: 750cc
Bouwjaar: 1971
Eerste registratie: Op 2 maart 1972 nieuw geregistreerd in Nederland
Staat: Zeer goede staat
Registratiepapieren: Met Nederlands kenteken
Extra’s: Bij de motor krijg je nog een aantal extra’s zoals de inmiddels vrij zeldzaam wordende originele beenschermen, valbeugels (beiden in goede staat, maar niet mee gerestaureerd), een middenbok, en een vintage sticker van het 50-jarig bestaan van Moto Guzzi
Prijs: Bieden (naast de motor) richtprijs €6.950,--
Compleet gerestaureerde Moto Guzzi V7 Special. In 1972 origineel in Nederland nieuw verkocht, dus met compleet Nederlands kenteken.
De motor staat in een verwarmde garage regelmatig aan de druppellader. De accu is dus uitstekend en de banden zijn nieuw.
De motor loopt, rijdt, schakelt en remt uitstekend.
Deze V7 Special is een investeringsobject en collectorsitem voor de liefhebber en serieuze hobbyist. Hij zal niet misstaan in een mooie collectie van oldtimers.
Mocht je meer foto’s willen, stuur dan een berichtje.
Op onzin wordt niet gereageerd.
Model: V7 Special
Type motor: Toermotor
Vermogen: 33 KW (45pK)
Aantal cilinders: 2
Kilometerstand: 35.701 km (kan oplopen)
Motorinhoud: 750cc
Bouwjaar: 1971
Eerste registratie: Op 2 maart 1972 nieuw geregistreerd in Nederland
Staat: Zeer goede staat
Registratiepapieren: Met Nederlands kenteken
Extra’s: Bij de motor krijg je nog een aantal extra’s zoals de inmiddels vrij zeldzaam wordende originele beenschermen, valbeugels (beiden in goede staat, maar niet mee gerestaureerd), een middenbok, en een vintage sticker van het 50-jarig bestaan van Moto Guzzi
Prijs: Bieden (naast de motor) richtprijs €6.950,--
Compleet gerestaureerde Moto Guzzi V7 Special. In 1972 origineel in Nederland nieuw verkocht, dus met compleet Nederlands kenteken.
De motor staat in een verwarmde garage regelmatig aan de druppellader. De accu is dus uitstekend en de banden zijn nieuw.
De motor loopt, rijdt, schakelt en remt uitstekend.
Deze V7 Special is een investeringsobject en collectorsitem voor de liefhebber en serieuze hobbyist. Hij zal niet misstaan in een mooie collectie van oldtimers.
Mocht je meer foto’s willen, stuur dan een berichtje.
Op onzin wordt niet gereageerd.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.295,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 199,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.494,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 9.540,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,75
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 159,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0636
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0381
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Creditplus Bank AG, Augustenstraße 7, 70178 Stuttgart
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.