detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
359 520 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1994
Carburant
Essence
Puissance
75 kW (102 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 359 520 km
- Année
- 05/1994
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 75 kW (102 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 597 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 150 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Toit ouvrant
- Toit panoramique
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (15")
- Pneus été
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Wilt u een unieke, sportieve en toch economische auto? Dan heeft u aan deze zwarte Nissan 100NX de juiste auto.
In de zomer kunt u de twee dakpanelen eruit tillen en veilig opbergen achterin de auto. Daarna is het heerlijk rijden met de wind door de haren onder de warme zon. Omdat het vaste panelen zijn heeft u geen last van het extreme windgeluid dat bij een softtop komt kijken. En ook in de winter krijgt u genoeg daglicht, want de dakpanelen zijn ramen. (Ze kunnen afgedekt worden met bijgeleverde platen.) De auto is voorzien van sportieve lichtmetalen velgen met een zomerbanden die nog lang mee kunnen. De startmotor heb ik een keer moeten vervangen, maar de auto heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Altijd starten en lopen, ook in lage temperaturen. Van oververhitting van het motorblok is ook geen sprake, zelfs niet onder de hete, Franse zon. De remmen zijn geventileerd en koelen daarom erg goed, er kunnen zorgeloos bergpassen worden gereden met deze 100 NX.
De vorige eigenaren zijn altijd liefhebbers geweest die het onderhoud sinds de invoering bij dezelfde garage hebben laten doen.
De auto heeft 4 zitplekken, maar de achterbank is niet erg comfortabel voor volwassenen. (Hoewel ik het voor elkaar heb gekregen om met 4 volwassenen een weekend op autoreis te gaan.) De gehele achterbank kan ingeklapt worden waardoor een zee van ruimte ontstaat achterin.
De auto wordt geleverd met een reserveband en een reservesleutel.
Bij aanschaf heb ik er geen historie bij ontvangen, maar ik heb zelf altijd bijgehouden welk onderhoud er is gedaan. Hieronder staat een lijst met dingen die vervangen of ververst zijn met de bijbehorende datum.
automatten achter - juli 2013
banden - juli 2023 (Michelin Pilot Sport 3 (195/50 R15 82V))
remschijven voor - april 2023
remblokken voor - april 2023
remleidingen voor - april 2023
remklauwen voor - april 2023
gehele trommelremmen achter - april 2023
automatten - juli 2023
koelvloeistof - juli 2024
motorolie - juli 2024
oliefilter - juli 2024
luchtfilter - april 2024
bluetooth radio - maart 2024 (Caliber RMD402DAB-BT)
JBL speakers - maart 2024 (voor: JBL Stage 3 427 150 Watt / achter: JBL Stage 3 637F Harmen Kardon 225 Watt)
ruitenwissers rondom - juli 2024
startmotor - november 2024
dimlichten voor - maart 2024
achterlichten - maart 2024
remvloeistof - april 2024
ruitenwisservloeistof - juni 2024
klepdekselpakking - april 2024
luxe kentekenplaten rondom - augustus 2024
Aandachtspunten:
- In zware regenbuien wil het nog wel eens voorkomen dat er een paar druppels water door het targa dak lekken. De druppels landen op plastic en hebben tot nu toe nog geen schade aangericht aan het interieur.
- De ventilator maakt een tikkend geluid. Als de ventilator harder gezet wordt, wordt de tik ook luider. Na een tijd wen je eraan en met het dak open hoor het toch niet. :)
- De toerenteller is niet altijd accuraat. Dat wil zeggen: soms doet de toerenteller het perfect, soms staat de wijzer op 0 toeren en soms op 8000 en soms danst de wijzer op en neer rondom het juiste toerental. Hier heb je eigenlijk geen last van, want de motor is duidelijk te horen. Het levert soms ook leuke gesprekken op in de auto, omdat de bijrijder soms schrikt als de toerenteller op hol slaat! Fun fact: als de toerenteller op 8000 toeren staat en je geeft gas, dan loopt de wijzer terug.
Is deze speciale liefhebbersauto iets voor jou? Neem dan snel contact met mij op! U mag bellen, appen of hier een bericht sturen. De prijs is onderhandelbaar en u mag uiteraard een proefrit komen maken.
Met vriendelijke groet,
Nikai Blanckenborg
+31 6 12295011
In de zomer kunt u de twee dakpanelen eruit tillen en veilig opbergen achterin de auto. Daarna is het heerlijk rijden met de wind door de haren onder de warme zon. Omdat het vaste panelen zijn heeft u geen last van het extreme windgeluid dat bij een softtop komt kijken. En ook in de winter krijgt u genoeg daglicht, want de dakpanelen zijn ramen. (Ze kunnen afgedekt worden met bijgeleverde platen.) De auto is voorzien van sportieve lichtmetalen velgen met een zomerbanden die nog lang mee kunnen. De startmotor heb ik een keer moeten vervangen, maar de auto heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Altijd starten en lopen, ook in lage temperaturen. Van oververhitting van het motorblok is ook geen sprake, zelfs niet onder de hete, Franse zon. De remmen zijn geventileerd en koelen daarom erg goed, er kunnen zorgeloos bergpassen worden gereden met deze 100 NX.
De vorige eigenaren zijn altijd liefhebbers geweest die het onderhoud sinds de invoering bij dezelfde garage hebben laten doen.
De auto heeft 4 zitplekken, maar de achterbank is niet erg comfortabel voor volwassenen. (Hoewel ik het voor elkaar heb gekregen om met 4 volwassenen een weekend op autoreis te gaan.) De gehele achterbank kan ingeklapt worden waardoor een zee van ruimte ontstaat achterin.
De auto wordt geleverd met een reserveband en een reservesleutel.
Bij aanschaf heb ik er geen historie bij ontvangen, maar ik heb zelf altijd bijgehouden welk onderhoud er is gedaan. Hieronder staat een lijst met dingen die vervangen of ververst zijn met de bijbehorende datum.
automatten achter - juli 2013
banden - juli 2023 (Michelin Pilot Sport 3 (195/50 R15 82V))
remschijven voor - april 2023
remblokken voor - april 2023
remleidingen voor - april 2023
remklauwen voor - april 2023
gehele trommelremmen achter - april 2023
automatten - juli 2023
koelvloeistof - juli 2024
motorolie - juli 2024
oliefilter - juli 2024
luchtfilter - april 2024
bluetooth radio - maart 2024 (Caliber RMD402DAB-BT)
JBL speakers - maart 2024 (voor: JBL Stage 3 427 150 Watt / achter: JBL Stage 3 637F Harmen Kardon 225 Watt)
ruitenwissers rondom - juli 2024
startmotor - november 2024
dimlichten voor - maart 2024
achterlichten - maart 2024
remvloeistof - april 2024
ruitenwisservloeistof - juni 2024
klepdekselpakking - april 2024
luxe kentekenplaten rondom - augustus 2024
Aandachtspunten:
- In zware regenbuien wil het nog wel eens voorkomen dat er een paar druppels water door het targa dak lekken. De druppels landen op plastic en hebben tot nu toe nog geen schade aangericht aan het interieur.
- De ventilator maakt een tikkend geluid. Als de ventilator harder gezet wordt, wordt de tik ook luider. Na een tijd wen je eraan en met het dak open hoor het toch niet. :)
- De toerenteller is niet altijd accuraat. Dat wil zeggen: soms doet de toerenteller het perfect, soms staat de wijzer op 0 toeren en soms op 8000 en soms danst de wijzer op en neer rondom het juiste toerental. Hier heb je eigenlijk geen last van, want de motor is duidelijk te horen. Het levert soms ook leuke gesprekken op in de auto, omdat de bijrijder soms schrikt als de toerenteller op hol slaat! Fun fact: als de toerenteller op 8000 toeren staat en je geeft gas, dan loopt de wijzer terug.
Is deze speciale liefhebbersauto iets voor jou? Neem dan snel contact met mij op! U mag bellen, appen of hier een bericht sturen. De prijs is onderhandelbaar en u mag uiteraard een proefrit komen maken.
Met vriendelijke groet,
Nikai Blanckenborg
+31 6 12295011
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 303,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 15.008,23
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.