detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
260 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1996
Carburant
Essence
Puissance
235 kW (320 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 260 000 km
- Année
- 09/1996
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 235 kW (320 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 000 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges chauffants
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Soundsystem
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag passager
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (18")
- Suspension sport
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Intérieur
- Cuir
Description
Te koop in zeer goed verkeerde staat een origneel nederlanders linksgestuurde nissan 200sx s14 met handbak.
ik heb de auto 13 jaar in bezit de reden van verkoop is ik wil wat anders.
ik heb in de loop der jaren veel veranderd aan de auto.
ik heb de auto toen ik hem kocht opnieuw laten spuiten in de orignele rode metalic lak van nissan.
de wielen van rota opnieuw laten spuiten en laten polijsten/dit jaar opnieuw laten spuiten.
ook is de bekleding helemaal opnieuw bekleed inclusief hoofdsteunen waar ik s14 in heb laten stikken in de kleur rood.
ik heb na 9 jaar de auto custom laten wrappen bij een profesioneel bedrijf het ontwerp is ontworpen in amerika.
de remmen rij is compleet gerevisserd is dus als nieuw
ook in de turbo 2 jaar geleden nieuw gekocht en is nog maar 15000km oud
ook is de race koppeling van excedy stage 1 vervangen.
de auto heeft een gereviseerde versnellingsbak gekregen met nieuwe bak olie.
recent is de olie met filter vervangen en de achterlichten zijn recent vervangen
recent vervangen stabistangen achter links en rechts
recent vervangen remblokken achter
recent vervangen reactie arm kogels links en rechts
recent aan de onderzijde neon aangebracht
de auto heb heb ik laten aanpakken door spmotorsport ik rij al 8 jaar met deze setup zonder problemen safe afgesteld draaid 1.2bar turbo druk 320pk.
de auto word alleen in de zomer gereden met mooi weer auto staat altijd verwarmd binnen onder een auto hoes
de auto bevat geen roest dropels zijn kogel hard.
de auto is 3x helemaal in de textiel gezet inclusief de kokerbalken aan de binnenkant.
de auto verbruikt geen druppel olie.
de auto heeft een driftworks onderstel aan de achterzijde voor het de auto een schroefset van apexi hardheid verstelbaar hoogte verstelbaar en camber verstelbaar auto ligt als een blok op de weg.
de auto heeft 2 min puntjes de airco werkt niet de condensor is kapot deze wilde ik vervangen maar de condersor is nergens meer te krijgen.
de tourenteller heeft ze eigen leven kwaal bij deze auto's.
voor de rest is de auto in topstaat zowel optie's als motorische.
de auto is uigevoerd met een audio systeem van jbl alles is netjes weggewerkt.
ik ben vast nog wel wat vergeten.
stuur gerust een berichtje voor verdere info.
ik ben altijd zeer zuinig op de auto geweest en er niks op de auto bespaard altijd met plezier in gereden.
met vriendelijke groet,
wesley
setup
horsham stage 2 chip
555cc injectoren
grotere turbo s15 ballbearing
grotere brandstofpomp
gizmo booscontroller (2 maps ingresteld)
excedy stage 1 racekoppeling
frontmount intercooler apex
apex luchtfilter
3inch vanaf de turbo rvs uitlaat volledig open dbkiller zit erbij
apexi schroefset
driftworks onderstel(achterzijde)
ngk iridium bougie (20000km oud)
ik heb de auto 13 jaar in bezit de reden van verkoop is ik wil wat anders.
ik heb in de loop der jaren veel veranderd aan de auto.
ik heb de auto toen ik hem kocht opnieuw laten spuiten in de orignele rode metalic lak van nissan.
de wielen van rota opnieuw laten spuiten en laten polijsten/dit jaar opnieuw laten spuiten.
ook is de bekleding helemaal opnieuw bekleed inclusief hoofdsteunen waar ik s14 in heb laten stikken in de kleur rood.
ik heb na 9 jaar de auto custom laten wrappen bij een profesioneel bedrijf het ontwerp is ontworpen in amerika.
de remmen rij is compleet gerevisserd is dus als nieuw
ook in de turbo 2 jaar geleden nieuw gekocht en is nog maar 15000km oud
ook is de race koppeling van excedy stage 1 vervangen.
de auto heeft een gereviseerde versnellingsbak gekregen met nieuwe bak olie.
recent is de olie met filter vervangen en de achterlichten zijn recent vervangen
recent vervangen stabistangen achter links en rechts
recent vervangen remblokken achter
recent vervangen reactie arm kogels links en rechts
recent aan de onderzijde neon aangebracht
de auto heb heb ik laten aanpakken door spmotorsport ik rij al 8 jaar met deze setup zonder problemen safe afgesteld draaid 1.2bar turbo druk 320pk.
de auto word alleen in de zomer gereden met mooi weer auto staat altijd verwarmd binnen onder een auto hoes
de auto bevat geen roest dropels zijn kogel hard.
de auto is 3x helemaal in de textiel gezet inclusief de kokerbalken aan de binnenkant.
de auto verbruikt geen druppel olie.
de auto heeft een driftworks onderstel aan de achterzijde voor het de auto een schroefset van apexi hardheid verstelbaar hoogte verstelbaar en camber verstelbaar auto ligt als een blok op de weg.
de auto heeft 2 min puntjes de airco werkt niet de condensor is kapot deze wilde ik vervangen maar de condersor is nergens meer te krijgen.
de tourenteller heeft ze eigen leven kwaal bij deze auto's.
voor de rest is de auto in topstaat zowel optie's als motorische.
de auto is uigevoerd met een audio systeem van jbl alles is netjes weggewerkt.
ik ben vast nog wel wat vergeten.
stuur gerust een berichtje voor verdere info.
ik ben altijd zeer zuinig op de auto geweest en er niks op de auto bespaard altijd met plezier in gereden.
met vriendelijke groet,
wesley
setup
horsham stage 2 chip
555cc injectoren
grotere turbo s15 ballbearing
grotere brandstofpomp
gizmo booscontroller (2 maps ingresteld)
excedy stage 1 racekoppeling
frontmount intercooler apex
apex luchtfilter
3inch vanaf de turbo rvs uitlaat volledig open dbkiller zit erbij
apexi schroefset
driftworks onderstel(achterzijde)
ngk iridium bougie (20000km oud)
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.504,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 323,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.