detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
179 892 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1990
Carburant
Essence
Puissance
294 kW (400 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 179 892 km
- Année
- 08/1990
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 294 kW (400 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 000 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 600 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges électriques
- Toit ouvrant
- Toit panoramique
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- CD
- MP3
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (19")
- Sièges sport
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
"Bring a trailer", "barn find"
LET OP: Deze auto is voor een liefhebber die een project zoekt.
Te koop aangeboden:
1990 Nissan 300ZX Twin Turbo Z32. Handgeschakelde 2 zitter. Dit is het model zoals die hoort. Zonder achterbank en kortere wielbasis. De 2 zitter is nooit in Europa geleverd. Zoek maar eens op google op "Z32 2+0 vs 2+2" bijvoorbeeld. Dan zie je heel gauw wat ik bedoel. Een Z zoals die bedoeld is. De lange uitgerekte versie is degene die we in Europa hebben.
De ZX staat een jaar of 10 stil. Dus het is een project auto. En heeft dan ook de nodige liefde nodig. Hij is op het moment dan ook niet werkend te zien en je rijdt er ook niet mee weg.
Hij staat ook in een opslag waar die niet zomaar even uit te halen is. Ook om te komen kijken moet ik eerst een afspraak maken met de opslag. Dus mocht je willen komen kijken. Laat dit dan ruim van tevoren weten.
Toen ik de auto nog gebruikte was deze in onderhoud bij DTA Motorsport. Hier zijn er ook flink wat dingen aangepakt in de loop der tijd. De auto is nooit op de dyno geweest, maar had destijds theoretisch een vermogen van ruim 400pk op de achterwielen met een heerlijk sper differentieel. Waarschijnlijk zelfs tegen de 500. Je bepaalt dit ter plekke zelf min of meer door de boostcontroller natuurlijk.
Hier een opsomming van wat zaken die gedaan zijn. Ik zal hier en daar wat vergeten zijn, want het is alweer 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst iets mee heb gedaan namelijk:
• Motor is vervangen en aangepast door DTA
• Jim Wolff Technology Sport 500 turbos
• Split downpipes
• HKS Hi-power (Hiper) Dual cat-back uitlaat
• Greddy profec B spec 2 boostcontroller
• Greddy Full Auto Turbo Timer
• Custom heavy side mounted intercoolers
• Jim Wolff Technology Sport pop charger
• Nismo injectoren
• Jim Wolff Technology Street clutch
• Nismo LMGT4 wielen in 19" (rechts achter is defect)
• Strut tower bars voor en achter
• Stillen Sway bars voor en achter
• Z1 HICAS elimination kit
• Stillen GTZ-R Gen 1 voorbumper
• Veilside C1 sideskirts
• Veilside C1 achterbumper
• Kaminari spoiler
• Carbon interieur delen
LET OP: Deze auto is voor een liefhebber die een project zoekt.
Te koop aangeboden:
1990 Nissan 300ZX Twin Turbo Z32. Handgeschakelde 2 zitter. Dit is het model zoals die hoort. Zonder achterbank en kortere wielbasis. De 2 zitter is nooit in Europa geleverd. Zoek maar eens op google op "Z32 2+0 vs 2+2" bijvoorbeeld. Dan zie je heel gauw wat ik bedoel. Een Z zoals die bedoeld is. De lange uitgerekte versie is degene die we in Europa hebben.
De ZX staat een jaar of 10 stil. Dus het is een project auto. En heeft dan ook de nodige liefde nodig. Hij is op het moment dan ook niet werkend te zien en je rijdt er ook niet mee weg.
Hij staat ook in een opslag waar die niet zomaar even uit te halen is. Ook om te komen kijken moet ik eerst een afspraak maken met de opslag. Dus mocht je willen komen kijken. Laat dit dan ruim van tevoren weten.
Toen ik de auto nog gebruikte was deze in onderhoud bij DTA Motorsport. Hier zijn er ook flink wat dingen aangepakt in de loop der tijd. De auto is nooit op de dyno geweest, maar had destijds theoretisch een vermogen van ruim 400pk op de achterwielen met een heerlijk sper differentieel. Waarschijnlijk zelfs tegen de 500. Je bepaalt dit ter plekke zelf min of meer door de boostcontroller natuurlijk.
Hier een opsomming van wat zaken die gedaan zijn. Ik zal hier en daar wat vergeten zijn, want het is alweer 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst iets mee heb gedaan namelijk:
• Motor is vervangen en aangepast door DTA
• Jim Wolff Technology Sport 500 turbos
• Split downpipes
• HKS Hi-power (Hiper) Dual cat-back uitlaat
• Greddy profec B spec 2 boostcontroller
• Greddy Full Auto Turbo Timer
• Custom heavy side mounted intercoolers
• Jim Wolff Technology Sport pop charger
• Nismo injectoren
• Jim Wolff Technology Street clutch
• Nismo LMGT4 wielen in 19" (rechts achter is defect)
• Strut tower bars voor en achter
• Stillen Sway bars voor en achter
• Z1 HICAS elimination kit
• Stillen GTZ-R Gen 1 voorbumper
• Veilside C1 sideskirts
• Veilside C1 achterbumper
• Kaminari spoiler
• Carbon interieur delen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 18.624,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,92
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 388,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage AKF Leasing GmbH & Co. KG, Friedrichstr. 51, 42105 Wuppertal
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.