detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
95 822 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/2010
Carburant
Essence
Puissance
357 kW (485 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 2-TVZ-62
- Garantie
- Oui
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 95 822 km
- Année
- 04/2010
- Contrôle technique
- 07/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 357 kW (485 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 799 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 715 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 298 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Système de navigation
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- Direction assistée
- ESP
- Phares au Xénon
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (20")
- Palettes de changement de vitesses
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- Type de peinture
- Métallisé
- Intérieur
- Cuir
Description
– Did you see the newest Porsche 911 Turbo? Not since second gear. –
En daar is niets aan gelogen, Nissan heeft de hele supercar wereld laten schrikken en teruggestuurd naar de tekentafel. Wij hebben niet vaak dat we echt even stil zijn van een auto, maar deze GT-R heeft het voor elkaar. Als alle knoppen op ‘normaal’ staan, is het een heerlijke sportauto om veel- en vooral lange wegen te eten. Zodra je alle knoppen op de middenconsole op standje “R” zet, is het een heel ander verhaal. De vering en besturing worden zo reactief, dat als je over een euromunt heen rijdt, je kan vertellen of het kop of munt was! Wanneer je haar start merk je dat ze niet helemaal standaard is. MRT Performance heeft de GT-R onder handen genomen en de software aangepast. Deze reageert nu via een appje op de mobiel. Pops en bangs aan uit, RON 95,98 en 102 mapping. Afstelbaar van 500 naar zo’n 700 PK. Nodig? Neuh. Leuk? Wauw!!
De 3.8 liter V6 Twin-turbo wordt geheel met de hand geassembleerd door één van de vier zeer speciaal opgeleide Nissan monteurs genaamd ‘Takumi’s’. Om er zeker van te zijn dat er geen vuiltjes in de motor komen tijdens productie, worden ze in een speciale klimaat gecontroleerde hogedruk kamer geassembleerd. Na assemblage wordt -iedere versnellingsbak- speciaal op maat gemaakt voor iedere motor. Wij dachten als Europeanen nauwkeurig te zijn, maar de Japanners overtreffen. Als je instapt en de GT-R tot leven roept, wordt je buiten de prachtige huil-brul, ook getrakteerd op veel displays met nóg meer functies. De G-krachten, boost, temperaturen en zelfs alle FIA circuits maken deel uit van het interface. Als je het op een Playstation vindt lijken klopt dat; Polyphony Digital (vormgever van ook GranTourismo) heeft de gehele interface ontworpen.
Wat we ook nog benoemswaardig vinden is het ontwerp. Dit was de eerste sportauto die mede door een computer werd ontworpen. De computer had één taak, zo aerodynamisch mogelijk. En dat lukte aardig, de GT-R heeft een Cd waarde van 0.26 (!). Vergeleken met grote namen is dit extreem laag (Ferrari Enzo 0.36, Porsche 991 GT2 0.34, Bugatti Veyron 0.39). Dit samen met de enorme downforce maakt het een supercar killer. Jeremy Clarkson moest na het rijden van de GT-R naar het ziekenhuis. Waarom? Zijn nek kon de G krachten niet aan. Dus, wil je je zelf trakteren op één van de meest benoemwaardige collectible to-be? Wij hebben hem, volledig custom made. Nieuwe NAV-mapping, nieuwe Michelin pilot sport banden, Ankarai velgen (op maat gemaakt, drie delig, ong. 20.000 euro!!), een volledig carbon pakket, remmen upgrade (8.000 euro) enzovoort. En ohja; ze ademt via Akrapovic. Iets met meer klappen, ervaring en vooral geluid. Dit is hem, van- voor de liefhebber. Vergeet je nekbrace niet, tot snel!
– Everything you want, is on the other side of fear. –
En daar is niets aan gelogen, Nissan heeft de hele supercar wereld laten schrikken en teruggestuurd naar de tekentafel. Wij hebben niet vaak dat we echt even stil zijn van een auto, maar deze GT-R heeft het voor elkaar. Als alle knoppen op ‘normaal’ staan, is het een heerlijke sportauto om veel- en vooral lange wegen te eten. Zodra je alle knoppen op de middenconsole op standje “R” zet, is het een heel ander verhaal. De vering en besturing worden zo reactief, dat als je over een euromunt heen rijdt, je kan vertellen of het kop of munt was! Wanneer je haar start merk je dat ze niet helemaal standaard is. MRT Performance heeft de GT-R onder handen genomen en de software aangepast. Deze reageert nu via een appje op de mobiel. Pops en bangs aan uit, RON 95,98 en 102 mapping. Afstelbaar van 500 naar zo’n 700 PK. Nodig? Neuh. Leuk? Wauw!!
De 3.8 liter V6 Twin-turbo wordt geheel met de hand geassembleerd door één van de vier zeer speciaal opgeleide Nissan monteurs genaamd ‘Takumi’s’. Om er zeker van te zijn dat er geen vuiltjes in de motor komen tijdens productie, worden ze in een speciale klimaat gecontroleerde hogedruk kamer geassembleerd. Na assemblage wordt -iedere versnellingsbak- speciaal op maat gemaakt voor iedere motor. Wij dachten als Europeanen nauwkeurig te zijn, maar de Japanners overtreffen. Als je instapt en de GT-R tot leven roept, wordt je buiten de prachtige huil-brul, ook getrakteerd op veel displays met nóg meer functies. De G-krachten, boost, temperaturen en zelfs alle FIA circuits maken deel uit van het interface. Als je het op een Playstation vindt lijken klopt dat; Polyphony Digital (vormgever van ook GranTourismo) heeft de gehele interface ontworpen.
Wat we ook nog benoemswaardig vinden is het ontwerp. Dit was de eerste sportauto die mede door een computer werd ontworpen. De computer had één taak, zo aerodynamisch mogelijk. En dat lukte aardig, de GT-R heeft een Cd waarde van 0.26 (!). Vergeleken met grote namen is dit extreem laag (Ferrari Enzo 0.36, Porsche 991 GT2 0.34, Bugatti Veyron 0.39). Dit samen met de enorme downforce maakt het een supercar killer. Jeremy Clarkson moest na het rijden van de GT-R naar het ziekenhuis. Waarom? Zijn nek kon de G krachten niet aan. Dus, wil je je zelf trakteren op één van de meest benoemwaardige collectible to-be? Wij hebben hem, volledig custom made. Nieuwe NAV-mapping, nieuwe Michelin pilot sport banden, Ankarai velgen (op maat gemaakt, drie delig, ong. 20.000 euro!!), een volledig carbon pakket, remmen upgrade (8.000 euro) enzovoort. En ohja; ze ademt via Akrapovic. Iets met meer klappen, ervaring en vooral geluid. Dit is hem, van- voor de liefhebber. Vergeet je nekbrace niet, tot snel!
– Everything you want, is on the other side of fear. –
Leasing
detailpage.leasing.title DTM Collectibles
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 295,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services Postfach 410105 41241 Mönchengladbach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDTM Collectibles
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurDieter Tielman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.