detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
95 876 km
Autonomie en électrique
-
Année
11/2020
Carburant
Electrique
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 95 876 km
- Année
- 11/2020
- Contrôle technique
- 11/2026
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
- Poids à vide
- 1 656 kg
Consommation énergétique
- Autres sources d'énergie
- Électrique
- Propriété batterie
- Incluse
- Émissions de CO2
- 0 g/km (comb.)
Equipement
- Confort
- Caméra d'aide au stationnement
- Radar de recul
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
Description
Dit is de laatste editie van de Nissan Leaf, met 62 kWh batterij.
Het bereik hangt af van het weer, hoe hard je rijd/optrekt en of je de verwarming/airco aan hebt.
Stel het is 15 graden en je hebt dus geen airco of verwarming aan en je rijd 90 km per uur op de snelweg, dan kan je 400 kilometer rijden.
Dit staat ook op het dashboard als bereik en dat is redelijk accuraat.
Maar als het vriest, met verwarming aan en je rijd stevig door dan is het bereik 200 km.
Er zit een scheur onderin de voorbumper, dat was al zo toen ik hem kocht. Het kostte 1.500 euro om te laten repareren, dus ik heb het zo gelaten.
Daarnaast zit er nog een deuk voor rechts, die laat ik wel uitdeuken want dat kost maar 500 euro.
Er zitten net nieuwe banden onder, ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, net als de anwb, die dit schreef:
De Wegenwacht treft de Nissan Leaf maar heel af en toe aan op de vluchtstrook. Het is gewoon merkbaar dat Nissan technisch veel ervaring heeft met elektrische auto’s. Het hoge kwaliteitsniveau zoals we dat kennen van de andere modellen, zien we ook hier terug. De Wegenwacht komt geen problemen tegen die direct aan de techniek te wijten zijn.
Bij autovisie noemen ze de nissan leaf zelfs de beste auto van de afgelopen 10 jaar:
https://www.autovisie.nl/nieuws/de-10-betrouwbaarste-autos-van-de-afgelopen-10-jaar/
Aan onderhoud en brandstofkosten ben je met deze auto dus een stuk minder kwijt dan met een benzine auto, wel afhankelijk van waar je gaat laden natuurlijk.
Ik verhuur de auto ook op snappcar en hier staan alleen positieve reviews over de auto:
https://www.snappcar.nl/auto-huren/auto/nissan-leaf/2233e885-3639-4138-38cf-08dc14176d99
Het bereik hangt af van het weer, hoe hard je rijd/optrekt en of je de verwarming/airco aan hebt.
Stel het is 15 graden en je hebt dus geen airco of verwarming aan en je rijd 90 km per uur op de snelweg, dan kan je 400 kilometer rijden.
Dit staat ook op het dashboard als bereik en dat is redelijk accuraat.
Maar als het vriest, met verwarming aan en je rijd stevig door dan is het bereik 200 km.
Er zit een scheur onderin de voorbumper, dat was al zo toen ik hem kocht. Het kostte 1.500 euro om te laten repareren, dus ik heb het zo gelaten.
Daarnaast zit er nog een deuk voor rechts, die laat ik wel uitdeuken want dat kost maar 500 euro.
Er zitten net nieuwe banden onder, ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, net als de anwb, die dit schreef:
De Wegenwacht treft de Nissan Leaf maar heel af en toe aan op de vluchtstrook. Het is gewoon merkbaar dat Nissan technisch veel ervaring heeft met elektrische auto’s. Het hoge kwaliteitsniveau zoals we dat kennen van de andere modellen, zien we ook hier terug. De Wegenwacht komt geen problemen tegen die direct aan de techniek te wijten zijn.
Bij autovisie noemen ze de nissan leaf zelfs de beste auto van de afgelopen 10 jaar:
https://www.autovisie.nl/nieuws/de-10-betrouwbaarste-autos-van-de-afgelopen-10-jaar/
Aan onderhoud en brandstofkosten ben je met deze auto dus een stuk minder kwijt dan met een benzine auto, wel afhankelijk van waar je gaat laden natuurlijk.
Ik verhuur de auto ook op snappcar en hier staan alleen positieve reviews over de auto:
https://www.snappcar.nl/auto-huren/auto/nissan-leaf/2233e885-3639-4138-38cf-08dc14176d99
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 8.698,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 8.698,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 236,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 30.392,67
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.