detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
9 340 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1972
Carburant
Essence
Puissance
66 kW (90 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 05-52-TL
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 9 340 km
- Année
- 03/1972
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 66 kW (90 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 930 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- Couleur originale
- Geel
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
Opel introduceerde in 1969 de OPEL GT. De eerste versies waren voorzien van een 1100 of een 1900 4 cylinder motor.
De GTs waren gebouwd op het platform van de B-kadett. In 1972 werd de visie van de marketing wat veranderd en ging men zich richten op de sportieve toer. De GT kreeg een felle kleur en een black trim. De chroomdelen verdwenen en maakten plaats voor zwarte accenten en een zwarte striping op de flanken.
De GTJ was een uitgeklede versie een soort "RS" onder de GTs.
Wij hebben een van de origineel in Nederland geleverde GT/J's 1900 in onze collectie.
De GT is geleverd naar verluidt in Zwolle en de dochter van de Opeldealer aldaar heeft er mee gereden.
Dat een OPEL GT uit 1972 nog steeds zichtbaar is is een unicum. Veel GTs zijn aan de roest of slechte restauratie ten onder gegaan. GTs zijn zeer roestgevoelige auto's en alle carrosseriedelen zijn gelast met zeer watergevoelige naden.
Deze GT is vanaf nieuw goed getectyleerd geweest. Dat is zowel aan de onderkant als in de motor-, accu- en koplampruimtes goed zichtbaar. Niet fraai, wel effectief geweest. Wij hebben het laten zitten.
De carrosserie is een keer gespoten. De GT staat in plaats van de standaard stalen velgen (zonder naafdoppen voor de GTJ) op nette ATS lichtmetalen velgen. Meer foto's op de website www.l-c-c.nl
Wilt U niet restaureren met een onduidelijk eindigend budget dan is deze GT/J mogelijk iets voor U.
wij hebben meer klassiekers, youngtimers op voorraad.
Wilt U komen kijken, wij zijn ALLEEN OP AFSPRAAK OPEN, dus graag een afspraak maken. Tel : +31(0)651075329 of info@l-c-c.nl
Meer informatie
Bekleding: Skai
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De GTs waren gebouwd op het platform van de B-kadett. In 1972 werd de visie van de marketing wat veranderd en ging men zich richten op de sportieve toer. De GT kreeg een felle kleur en een black trim. De chroomdelen verdwenen en maakten plaats voor zwarte accenten en een zwarte striping op de flanken.
De GTJ was een uitgeklede versie een soort "RS" onder de GTs.
Wij hebben een van de origineel in Nederland geleverde GT/J's 1900 in onze collectie.
De GT is geleverd naar verluidt in Zwolle en de dochter van de Opeldealer aldaar heeft er mee gereden.
Dat een OPEL GT uit 1972 nog steeds zichtbaar is is een unicum. Veel GTs zijn aan de roest of slechte restauratie ten onder gegaan. GTs zijn zeer roestgevoelige auto's en alle carrosseriedelen zijn gelast met zeer watergevoelige naden.
Deze GT is vanaf nieuw goed getectyleerd geweest. Dat is zowel aan de onderkant als in de motor-, accu- en koplampruimtes goed zichtbaar. Niet fraai, wel effectief geweest. Wij hebben het laten zitten.
De carrosserie is een keer gespoten. De GT staat in plaats van de standaard stalen velgen (zonder naafdoppen voor de GTJ) op nette ATS lichtmetalen velgen. Meer foto's op de website www.l-c-c.nl
Wilt U niet restaureren met een onduidelijk eindigend budget dan is deze GT/J mogelijk iets voor U.
wij hebben meer klassiekers, youngtimers op voorraad.
Wilt U komen kijken, wij zijn ALLEEN OP AFSPRAAK OPEN, dus graag een afspraak maken. Tel : +31(0)651075329 of info@l-c-c.nl
Meer informatie
Bekleding: Skai
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Lieshout Car Collection
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.100,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.100,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 8.640,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,74
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 180,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0762
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0274
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Skoda Bank, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelLieshout Car Collection
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2014InterlocuteurFrank van Lieshout
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.