detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
106 659 km
Transmission
Boîte automatique
Année
05/1970
Carburant
Essence
Puissance
107 kW (145 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- PM-56-24
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 106 659 km
- Année
- 05/1970
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 107 kW (145 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 784 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 415 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- Wit
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Tissu
Description
Duits met een Amerikaanse tint
De Opel Admiral, een bijzondere auto in vele opzichten. Is het een echt oer-Duitse Opel? Nee, dat zeker niet! Is het dan een echte Amerikaan uit handen van General Motors? Nee, ook dat is de Admiral niet. Is het dan het beste van beide merken/landen? Dat zeker, dat typeert de Opel Admiral!
Welkom in een uiterst bijzondere auto, een echte Duitse Amerikaan. En dat merk je aan alles, het comfort en de uitrusting van een echte Amerikaanse luxe auto, terwijl de afwerking en een aantal looks weer uiterst Duits zijn. Admiral, de naam zegt het al, deze auto is echt gemaakt om hoogstaand voor de dag te komen. Opel heeft deze auto destijds ook in de markt gezet als concurrent van Mercedes en BMW en dan vooral gericht op de limousine modellen van deze merken. Heeft Opel hiermee echt een succes behaald? Nee, dat eerlijk gezegd niet en dat maakt deze auto weer extra uniek. Overigens lag dit niet aan de kwaliteit van deze auto, want die is gewoon ronduit subliem.
En met 'subliem', beginnen we ook weer de omschrijving van ons exemplaar. Deze Opel Admiral 2800S is namelijk werkelijk in sublieme staat! Zowel technisch als optisch is hij in uiterst nette staat en behoeft wat ons betreft op geen enkele punt restauratie of reparatie. De volledige historie van deze auto is bekend, want aangetoond kan worden met de complete documentatie van deze auto. Het crème witte exterieur i.c.m. het smetteloze beige interieur, maken deze auto ook nog eens een waar genot om naar te kijken. Moeten we nog een toelichting geven op de fantastisch soepele 2.8 zescilinder motor? Nee, eigenlijk niet, want die moet je gewoon ervaren.
Nu in de collectie van OPC Classics BV, deze smetteloze Admiral 2800 S met slechts 106.659 KM gereden!
Meer informatie
Modelreeks: 1970 - 1977
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 285 cm
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
De Opel Admiral, een bijzondere auto in vele opzichten. Is het een echt oer-Duitse Opel? Nee, dat zeker niet! Is het dan een echte Amerikaan uit handen van General Motors? Nee, ook dat is de Admiral niet. Is het dan het beste van beide merken/landen? Dat zeker, dat typeert de Opel Admiral!
Welkom in een uiterst bijzondere auto, een echte Duitse Amerikaan. En dat merk je aan alles, het comfort en de uitrusting van een echte Amerikaanse luxe auto, terwijl de afwerking en een aantal looks weer uiterst Duits zijn. Admiral, de naam zegt het al, deze auto is echt gemaakt om hoogstaand voor de dag te komen. Opel heeft deze auto destijds ook in de markt gezet als concurrent van Mercedes en BMW en dan vooral gericht op de limousine modellen van deze merken. Heeft Opel hiermee echt een succes behaald? Nee, dat eerlijk gezegd niet en dat maakt deze auto weer extra uniek. Overigens lag dit niet aan de kwaliteit van deze auto, want die is gewoon ronduit subliem.
En met 'subliem', beginnen we ook weer de omschrijving van ons exemplaar. Deze Opel Admiral 2800S is namelijk werkelijk in sublieme staat! Zowel technisch als optisch is hij in uiterst nette staat en behoeft wat ons betreft op geen enkele punt restauratie of reparatie. De volledige historie van deze auto is bekend, want aangetoond kan worden met de complete documentatie van deze auto. Het crème witte exterieur i.c.m. het smetteloze beige interieur, maken deze auto ook nog eens een waar genot om naar te kijken. Moeten we nog een toelichting geven op de fantastisch soepele 2.8 zescilinder motor? Nee, eigenlijk niet, want die moet je gewoon ervaren.
Nu in de collectie van OPC Classics BV, deze smetteloze Admiral 2800 S met slechts 106.659 KM gereden!
Meer informatie
Modelreeks: 1970 - 1977
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 285 cm
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Leasing
detailpage.leasing.title OPC Classics
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 18.464,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,18
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 218,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Bank Deutsches Kraftfahrzeuggewerbe GmbH, Fuhlsbüttler Straße 437, 22309 Hamburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelOPC Classics
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2012InterlocuteurP. Pous
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.