detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
174 866 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1981
Carburant
Essence
Puissance
155 kW (211 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 174 866 km
- Année
- 06/1981
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 155 kW (211 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 962 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 280 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Or
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Bij deze bied ik mijn unieke Opel Rekord E1 2 deurs 'Restomod' aan. Deze one of a kind Rekord is voorzien van de motor (3.0 V6 211PK), 5 versnellings handbak, complete achteras (onafhankelijk ipv starre as), complete vooras (met stuurbekrachtiging), ABS, Tractiecontrol en remmen van een Opel Omega B MV6. Dit staat natuurlijk allemaal op kenteken. Ik ben de ombouw begonnen in januari 2021 en in de zomer had ik de auto zo goed als klaar. Sindsdien heb ik er 23.000 kilometer probleemloos mee gereden op een verstopt tankzeefje na. Dat komt ook omdat er een hele hoop onderdelen zijn vervangen zoals koppeling set Inc origineel nieuw dubbelmassa vliegwiel, remmen rondom en zo nog veel te veel om op te noemen. De donorauto stond bij aankoop op 151.000 KM. Deze tellerbak zit nu ook in de Rekord en ondertussen op 174.866 KM. De carrosserie heeft 35.000 km minder gedraaid.
De auto is dus ook voorzien van ABS en traction control. De laatste hiervan is voor de sportieve rijder ook uit te zetten met de originele omega schakelaar. De auto heeft ook cruisecontrol alleen deze heb ik met de ombouw laten vallen en doet het waarschijnlijk daardoor niet.
Aan de voorkant is de Rekord voorzien van een schroefset, achter heeft ie aangepaste veren en Rekord schokbrekers. De auto staat nu om Yokohama ad08rs banden. En met de 211pk en 45% sper differentieel is dat een genot om mee te sturen. Daarnaast zit er een aangepaste Omega uitlaat onder met 1 middendemper en 1 resonator per cilinder bank. Dit geeft een erg uniek en mooi relatief luid geluid. Ik heb eventueel een filmpje indien gewenst.
Het interieur heb ik cosmetisch zo standaard mogelijk gehouden. De wangen van de voorstoelen zijn verstevigd waardoor je goed vastgehouden wordt maar door de zachte stoelen kan je zonder rugklachten zo naar Spanje rijden. De bestuurdersstoel is aangepast zodat de stoelrails in de stoel is verwerkt. Omdat ik een lange torso heb en anders veel te hoog in de auto zou zitten. Dat maakt de auto erg geschikt voor lange mensen. De audio gaat via een Bluetooth radio en 6 speakers en 1 kleine subwoofer achter de armsteun van de achterbank. De versnellingspook is aangepast zodat je korte slagen heb. In de kofferruimte is een custom bekleding set in gegaan met 1CM isolatie.
De carrosserie is roest vrij. Dit is allemaal al aangepakt. De auto is voor een groot deel nog in originele lak. Daardoor heeft ie wel enkele kleine plekjes maar dat is niet gek na 43 jaar. Het rechter voorscherm en dorpels zijn gespoten. Hier zit een beetje kleur verschil in. Wat op de foto's erg extreem lijkt maar in het echt meevalt.
Dit alles maakt het een erg fijne Grand Tourismo auto waar je lekker kilometers mee kan maken. Voor de verkoop komt er een ander stuur in. Deze heb ik namelijk gekregen van mijn ouders Mijn vraagprijs is €12000. Bieden mag maar er zit veel meer geld in dus houdt het netjes. Mocht je nog vragen hebben, schroom je niet om een berichtje te sturen.
Tim
De auto is dus ook voorzien van ABS en traction control. De laatste hiervan is voor de sportieve rijder ook uit te zetten met de originele omega schakelaar. De auto heeft ook cruisecontrol alleen deze heb ik met de ombouw laten vallen en doet het waarschijnlijk daardoor niet.
Aan de voorkant is de Rekord voorzien van een schroefset, achter heeft ie aangepaste veren en Rekord schokbrekers. De auto staat nu om Yokohama ad08rs banden. En met de 211pk en 45% sper differentieel is dat een genot om mee te sturen. Daarnaast zit er een aangepaste Omega uitlaat onder met 1 middendemper en 1 resonator per cilinder bank. Dit geeft een erg uniek en mooi relatief luid geluid. Ik heb eventueel een filmpje indien gewenst.
Het interieur heb ik cosmetisch zo standaard mogelijk gehouden. De wangen van de voorstoelen zijn verstevigd waardoor je goed vastgehouden wordt maar door de zachte stoelen kan je zonder rugklachten zo naar Spanje rijden. De bestuurdersstoel is aangepast zodat de stoelrails in de stoel is verwerkt. Omdat ik een lange torso heb en anders veel te hoog in de auto zou zitten. Dat maakt de auto erg geschikt voor lange mensen. De audio gaat via een Bluetooth radio en 6 speakers en 1 kleine subwoofer achter de armsteun van de achterbank. De versnellingspook is aangepast zodat je korte slagen heb. In de kofferruimte is een custom bekleding set in gegaan met 1CM isolatie.
De carrosserie is roest vrij. Dit is allemaal al aangepakt. De auto is voor een groot deel nog in originele lak. Daardoor heeft ie wel enkele kleine plekjes maar dat is niet gek na 43 jaar. Het rechter voorscherm en dorpels zijn gespoten. Hier zit een beetje kleur verschil in. Wat op de foto's erg extreem lijkt maar in het echt meevalt.
Dit alles maakt het een erg fijne Grand Tourismo auto waar je lekker kilometers mee kan maken. Voor de verkoop komt er een ander stuur in. Deze heb ik namelijk gekregen van mijn ouders Mijn vraagprijs is €12000. Bieden mag maar er zit veel meer geld in dus houdt het netjes. Mocht je nog vragen hebben, schroom je niet om een berichtje te sturen.
Tim
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 12.348,36
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,8
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 343,01
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1485
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0354
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.