detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
245 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2011
Carburant
Diesel
Puissance
66 kW (90 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 8
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 245 500 km
- Année
- 11/2011
- Contrôle technique
- 11/2025
- Dernier contrôle technique
- 08/2023
- Propriétaires préc.
- 3
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 66 kW (90 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 995 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 2 015 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Diesel
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Système de navigation
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Pneus tout temps saisons
- Porte coulissante
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Zelfbouw Camperbus op basis van een Opel Vivaro l2h1 2.0 CDTI 2011 Euro 5. De bus staat op camper kenteken en komt dus in aanmerking voor het kwarttarief wegenbelasting. Er zit net een nieuwe APK op tot november 2025. Technisch in goede staat en staat op goede all-season banden.
De bus is gekeurd met 8 zitplaatsen, 3 voorin met gordels, 5 achterin overdwars zonder gordels. Dit is mogelijk omdat het bouwjaar van de bus voor 2012 is, hier waren de regels m.b.t. de inbouw nog minder streng. De inbouw is volledig modulair opgebouwd waardoor het interieur snel en makkelijk te verwijderen is. Bijvoorbeeld de tafel kan volledig met de hand losgemaakt en verwijderd worden zodat er ook praktische ruimte beschikbaar is buiten het kamperen om.
De wanden en de het dak zijn geïsoleerd. In het dak is een hefdak aangebracht van 1m bij 90cm met een stahoogte van 1,95m. Verder zitten er in beide wanden een schuif- of klapraam. Beide banken zijn opgebouwd met een deksel dat open kan om veel opslag te creëren. Met de tafel naar beneden gezakt wordt er een bed gevormd van ong 1,6 x 1,8m, inclusief bed verlenging die erbij gezet kan worden. In de bank staat een accu met 1000w omvormer die onder andere de kraan en koelkast van stroom voorziet. De keuken is voorzien van een werkende koelkast en wasbak met schoon- en vuilwater tanks van 20L elk. Verder nog opbergruimte voor keuken gerei en bijv. een kookstelletje. Voor alle ramen in de bus zijn er zonneschermen voor tegen de hitte overdag en als verduistering snachts. Deze zitten met zuignappen aan de binnenkant van de ramen.
De bus heeft een 2.0 liter turbo diesel motor met een euro 5 norm. Hierdoor is de bus in de meeste milieu zones en steden voorlopig nog toegestaan. De motor heeft meer dan voldoende koppel om ontspannen door de bergen te rijden. De bus rijdt redelijk zuinig met een gemiddeld verbruik van 1L op 14,7 km. Op de snelweg wordt dit alleen maar gunstiger. Alle boekjes en onderhoud geschiedenis zijn compleet. Helaas heb ik wel slechts 1 sleutel.
Minpunten van de bus zijn er uiteraard ook omdat het geen nieuwe bus is. Zo zit er bijvoorbeeld schade op het rechter spatbord achter en zijn er resten zichtbaar van oude bestickering. De bus is voorheen gebruikt in het bedrijfsleven en heeft dus zeker gebruikerssporen, maar wat ons betreft niks dat je hindert in het gebruik als camper. Momenteel is er een terugkerende storing in een temperatuursensor van de uitlaatgas die ervoor zorgt dat de cruise control uitgeschakeld wordt, deze heeft verder geen invloed op het gebruik van de bus. De Airco wordt niet koud, hier hebben we verder nooit aandacht aan besteed.
Wij willen na jaren plezier deze camper graag verkopen om iets groters te realiseren. Dit omdat we inmiddels een gezin vormen en meer slaapplekken nodig zijn.
Opties:
- Opel Vivaro A
- L2H1
- 2.0 CDTI euro 5 diesel
- Vermogen 66 kW
- Handgeschakeld 6 versnellingen
- Massa rijklaar 2015 kg
- Zitplaatsen 8 (3 met gordels voorin, 1 met onofficiële isofix)
- Cruisecontrol (functioneerd niet door storing)
- Airco (wordt niet koud)
- Elektrische ramen
- Boordcomputer
- Radio met aux en cd speler
- Hefdak
- Keuken met koelkastje en functioneerde wasbak (Schoon en vuil water tanks 20L)
- 2x grote opbergruimte onder de banken
- Bed van ong. 1,6 x 1,8m
- Huishoud accu met 1000W omvormer- Zonnewering en verduistering voor alle ramen
De bus is gekeurd met 8 zitplaatsen, 3 voorin met gordels, 5 achterin overdwars zonder gordels. Dit is mogelijk omdat het bouwjaar van de bus voor 2012 is, hier waren de regels m.b.t. de inbouw nog minder streng. De inbouw is volledig modulair opgebouwd waardoor het interieur snel en makkelijk te verwijderen is. Bijvoorbeeld de tafel kan volledig met de hand losgemaakt en verwijderd worden zodat er ook praktische ruimte beschikbaar is buiten het kamperen om.
De wanden en de het dak zijn geïsoleerd. In het dak is een hefdak aangebracht van 1m bij 90cm met een stahoogte van 1,95m. Verder zitten er in beide wanden een schuif- of klapraam. Beide banken zijn opgebouwd met een deksel dat open kan om veel opslag te creëren. Met de tafel naar beneden gezakt wordt er een bed gevormd van ong 1,6 x 1,8m, inclusief bed verlenging die erbij gezet kan worden. In de bank staat een accu met 1000w omvormer die onder andere de kraan en koelkast van stroom voorziet. De keuken is voorzien van een werkende koelkast en wasbak met schoon- en vuilwater tanks van 20L elk. Verder nog opbergruimte voor keuken gerei en bijv. een kookstelletje. Voor alle ramen in de bus zijn er zonneschermen voor tegen de hitte overdag en als verduistering snachts. Deze zitten met zuignappen aan de binnenkant van de ramen.
De bus heeft een 2.0 liter turbo diesel motor met een euro 5 norm. Hierdoor is de bus in de meeste milieu zones en steden voorlopig nog toegestaan. De motor heeft meer dan voldoende koppel om ontspannen door de bergen te rijden. De bus rijdt redelijk zuinig met een gemiddeld verbruik van 1L op 14,7 km. Op de snelweg wordt dit alleen maar gunstiger. Alle boekjes en onderhoud geschiedenis zijn compleet. Helaas heb ik wel slechts 1 sleutel.
Minpunten van de bus zijn er uiteraard ook omdat het geen nieuwe bus is. Zo zit er bijvoorbeeld schade op het rechter spatbord achter en zijn er resten zichtbaar van oude bestickering. De bus is voorheen gebruikt in het bedrijfsleven en heeft dus zeker gebruikerssporen, maar wat ons betreft niks dat je hindert in het gebruik als camper. Momenteel is er een terugkerende storing in een temperatuursensor van de uitlaatgas die ervoor zorgt dat de cruise control uitgeschakeld wordt, deze heeft verder geen invloed op het gebruik van de bus. De Airco wordt niet koud, hier hebben we verder nooit aandacht aan besteed.
Wij willen na jaren plezier deze camper graag verkopen om iets groters te realiseren. Dit omdat we inmiddels een gezin vormen en meer slaapplekken nodig zijn.
Opties:
- Opel Vivaro A
- L2H1
- 2.0 CDTI euro 5 diesel
- Vermogen 66 kW
- Handgeschakeld 6 versnellingen
- Massa rijklaar 2015 kg
- Zitplaatsen 8 (3 met gordels voorin, 1 met onofficiële isofix)
- Cruisecontrol (functioneerd niet door storing)
- Airco (wordt niet koud)
- Elektrische ramen
- Boordcomputer
- Radio met aux en cd speler
- Hefdak
- Keuken met koelkastje en functioneerde wasbak (Schoon en vuil water tanks 20L)
- 2x grote opbergruimte onder de banken
- Bed van ong. 1,6 x 1,8m
- Huishoud accu met 1000W omvormer- Zonnewering en verduistering voor alle ramen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 654,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH - Friedrich Ebert Anlage 35 - 60327 Frankfurt
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.