detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
38 459 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/1982
Carburant
Essence
Puissance
120 kW (163 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 38 459 km
- Année
- 02/1982
- Contrôle technique
- 12/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 120 kW (163 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 5 000 cm³
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 2 109 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Voor meer informatie en foto's verwijzen wij u naar onze website:
www.noutclassiccars.nl/car/excalibur-phaeton-4-cabriolet/
De Excalibur is de enige handgemaakte luxe auto die is gebouwd in Amerika. Het merk maakte auto’s die werden vervaardigd op basis van de allerbeste kwaliteit. Vrijwel alle Excaliburs die ooit gebouwd zijn rijden nog steeds. De auto is van begin af aan met de hand vervaardigd en het betreft geen massa geproduceerde auto.
Het model is duidelijk geïnspireerd op de Mercedes Benz SSK uit 1927-1928 en was de eerste replica in de VS. Het eerste model had een handgemaakte carrosserie van glasvezel die werd gecombineerd met een Studebaker-chassis en aandrijflijn. Nadat het oorspronkelijke bedrijf in 1986 faalde, werd de Excalibur verschillende keren nieuw leven ingeblazen.
Het merk is de ook enige Amerikaanse autofabrikant die als basis een cabriolet bouwde. Alle andere Amerikaanse cabriolets zijn oorspronkelijk gebouwd als hardtops. Ze werden vervolgens bewerkt door onafhankelijke carrosseriebouwers. Het uitlaatsysteem, grill en alle metalen bekleding zijn vervaardigd uit roestvrij staal. Het dashboard is ook met de hand vervaardigd van ingevoerd Zebrano hout.
De Excalibur Phaeton is een exclusief model. Van dit model rijden er in de wereld maar negentien rond. De productie vond plaats in Milwaukee, Wisconsin en is gebaseerd op de Mercedes-Benz SS uit 1928. Het eerste prototype werd vertoond in 1963. De carrosserie was gemonteerd op een Studebaker-chassis, aangedreven door een 5362 cc 290Pk V8 Chevrolet-motor.
Het exemplaar dat wij u namens de eigenaar aan mogen bieden is afkomstig uit 1982 en is in 2014 naar Nederland gekomen, vanaf die tijd heeft hij dezelfde eigenaar gehad. Altijd keurig onderhouden en nog altijd in hele mooie conditie. Met slechts 19 exemplaren gebouwd behoort de Phaeton tot een exclusief gezelschap.
www.noutclassiccars.nl/car/excalibur-phaeton-4-cabriolet/
De Excalibur is de enige handgemaakte luxe auto die is gebouwd in Amerika. Het merk maakte auto’s die werden vervaardigd op basis van de allerbeste kwaliteit. Vrijwel alle Excaliburs die ooit gebouwd zijn rijden nog steeds. De auto is van begin af aan met de hand vervaardigd en het betreft geen massa geproduceerde auto.
Het model is duidelijk geïnspireerd op de Mercedes Benz SSK uit 1927-1928 en was de eerste replica in de VS. Het eerste model had een handgemaakte carrosserie van glasvezel die werd gecombineerd met een Studebaker-chassis en aandrijflijn. Nadat het oorspronkelijke bedrijf in 1986 faalde, werd de Excalibur verschillende keren nieuw leven ingeblazen.
Het merk is de ook enige Amerikaanse autofabrikant die als basis een cabriolet bouwde. Alle andere Amerikaanse cabriolets zijn oorspronkelijk gebouwd als hardtops. Ze werden vervolgens bewerkt door onafhankelijke carrosseriebouwers. Het uitlaatsysteem, grill en alle metalen bekleding zijn vervaardigd uit roestvrij staal. Het dashboard is ook met de hand vervaardigd van ingevoerd Zebrano hout.
De Excalibur Phaeton is een exclusief model. Van dit model rijden er in de wereld maar negentien rond. De productie vond plaats in Milwaukee, Wisconsin en is gebaseerd op de Mercedes-Benz SS uit 1928. Het eerste prototype werd vertoond in 1963. De carrosserie was gemonteerd op een Studebaker-chassis, aangedreven door een 5362 cc 290Pk V8 Chevrolet-motor.
Het exemplaar dat wij u namens de eigenaar aan mogen bieden is afkomstig uit 1982 en is in 2014 naar Nederland gekomen, vanaf die tijd heeft hij dezelfde eigenaar gehad. Altijd keurig onderhouden en nog altijd in hele mooie conditie. Met slechts 19 exemplaren gebouwd behoort de Phaeton tot een exclusief gezelschap.
Leasing
detailpage.leasing.title Nout Classic Cars B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 20.592,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,95
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 429,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelNout Classic Cars B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2020InterlocuteurAndré Nout
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.