detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
245 123 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/2002
Carburant
Essence
Puissance
87 kW (118 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 245 123 km
- Année
- 03/2002
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 87 kW (118 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 587 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 025 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
8,1 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Middels deze weg verkoop ik mijn project auto.
Er is gekozen voor een roestvrije basis een Peugeot 106 1.4 8v sport. Hierin is een TU5J4 (NFX) gelegd uit een 106 gti. Om het plaatje compleet te maken is er ook een schijven achteras gemonteerd. Welke 30mm is verlaagd en voorzien van Spoox 22mm stabilisator stang voor optimale wegligging. Dat in combinatie met de bilstein group N dempers rondom en voorzijde voorzien vam Eibach pro kit veren, maken dit een bochtenmonster. De 205 gti speedline velgen zijn voorzien van Nankang ns2r semi slicks. Remmen voorzijde zijn 266mm schijven van een 1007 1.6 uitvoering. Recent zijn alle blokken en schijven met wiellagers vernieuwd.
Het interieur is zeer netjes. Stoelen en achterbank zijn nog stevig en zonder scheurtjes of plekjes. Interieur is nog helemaal compleet met hoedeplank en kofferbakmat en al. Het stuur omgeruild voor een 106 fase 1 xsi stuurtje. Welke iets sportiever in de hand ligt.
Carrosserie is netjes en roestvrij. Enkel spatroest onder de motorkap en de sponning van de achterklep. Klein roestplekje bovenaan de voorruit. Vermoedelijk vanwege vervangen voorruit bij een vorige eigenaar. Rechter achter zijpaneel heeft een lichte vouw (zie foto). Verder een harde mooie en complete body.
In de paar jaar van mijn bezit is de auto volledig bijgehouden en opgeknapt waar nodig. Zo zijn volgende delen onder andere vervangen:
Koppeling
Wiellagers voor
Wiellagers achter
Remschijven voor
Remschijven achter
Remblokken voor
Remblokken achter
Thermostaat
Accu
Koelwaterflens achterzijde blok
Aandrijfassen
Beurtjes
Rem vloeistof
APK tot: 5 september 2023
Verder is de auto van leuke extra’s voorzien zoals:
Spaghetti spruitstuk
Pugsport uitlaatsysteem
500 cells katalysator (komt door de 4gas meting)
Open air intake
266mm diameter remschijven voor
1007 1.6 klauwen voorzijde
Gereviseerde achteras
Spoox 22mm stabilisator stang achter
Bilstein group N dempers rondom
Eibach pro kit veren voorzijde
Totale verlaging 30mm
Nankang ns2r banden rondom
205 gti speedline velgen
Remkracht regelaar naar achter
Xsi le mans sportstuur
Spal fan
Minpuntjes:
Lichte vouw achterscherm
Lichte vliegroest motorruimte
Roestplekje dak
Roestplekje motorkap
Stekker motor kabelboom, deze is recent gesoldeerd waarbij alles werken is. Echter moet deze op den duur wel vervangen worden. Hierdoor brandt soms het temperatuur lampje.
Prijs bespreekbaar naast de auto. Op onzin biedingen geef ik geen reactie.
Met vriendelijke groet,
Damon
Er is gekozen voor een roestvrije basis een Peugeot 106 1.4 8v sport. Hierin is een TU5J4 (NFX) gelegd uit een 106 gti. Om het plaatje compleet te maken is er ook een schijven achteras gemonteerd. Welke 30mm is verlaagd en voorzien van Spoox 22mm stabilisator stang voor optimale wegligging. Dat in combinatie met de bilstein group N dempers rondom en voorzijde voorzien vam Eibach pro kit veren, maken dit een bochtenmonster. De 205 gti speedline velgen zijn voorzien van Nankang ns2r semi slicks. Remmen voorzijde zijn 266mm schijven van een 1007 1.6 uitvoering. Recent zijn alle blokken en schijven met wiellagers vernieuwd.
Het interieur is zeer netjes. Stoelen en achterbank zijn nog stevig en zonder scheurtjes of plekjes. Interieur is nog helemaal compleet met hoedeplank en kofferbakmat en al. Het stuur omgeruild voor een 106 fase 1 xsi stuurtje. Welke iets sportiever in de hand ligt.
Carrosserie is netjes en roestvrij. Enkel spatroest onder de motorkap en de sponning van de achterklep. Klein roestplekje bovenaan de voorruit. Vermoedelijk vanwege vervangen voorruit bij een vorige eigenaar. Rechter achter zijpaneel heeft een lichte vouw (zie foto). Verder een harde mooie en complete body.
In de paar jaar van mijn bezit is de auto volledig bijgehouden en opgeknapt waar nodig. Zo zijn volgende delen onder andere vervangen:
Koppeling
Wiellagers voor
Wiellagers achter
Remschijven voor
Remschijven achter
Remblokken voor
Remblokken achter
Thermostaat
Accu
Koelwaterflens achterzijde blok
Aandrijfassen
Beurtjes
Rem vloeistof
APK tot: 5 september 2023
Verder is de auto van leuke extra’s voorzien zoals:
Spaghetti spruitstuk
Pugsport uitlaatsysteem
500 cells katalysator (komt door de 4gas meting)
Open air intake
266mm diameter remschijven voor
1007 1.6 klauwen voorzijde
Gereviseerde achteras
Spoox 22mm stabilisator stang achter
Bilstein group N dempers rondom
Eibach pro kit veren voorzijde
Totale verlaging 30mm
Nankang ns2r banden rondom
205 gti speedline velgen
Remkracht regelaar naar achter
Xsi le mans sportstuur
Spal fan
Minpuntjes:
Lichte vouw achterscherm
Lichte vliegroest motorruimte
Roestplekje dak
Roestplekje motorkap
Stekker motor kabelboom, deze is recent gesoldeerd waarbij alles werken is. Echter moet deze op den duur wel vervangen worden. Hierdoor brandt soms het temperatuur lampje.
Prijs bespreekbaar naast de auto. Op onzin biedingen geef ik geen reactie.
Met vriendelijke groet,
Damon
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 594,62
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.