detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
210 941 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2001
Carburant
Essence
Puissance
44 kW (60 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 210 941 km
- Année
- 01/2001
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 44 kW (60 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 124 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 910 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
6,7 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 159 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Vitres teintées
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-démarrage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Te koop aangeboden, superleuke Peugeot 106 1.1 4cylinder uit 2001.
Kmstand 210885
Deze auto heb ik vorig voorjaar aangekocht om te sparen voor een wat grotere auto, en die heb ik nu, dus mag deze unieke wagen weg. Dit verklaart ook waarom ik hem niet superlang in bezit heb. KM-stand loopt dus ook niet meer op. Rijdt als een zonnetje, schakelt prima. Kortom dus een leuke beginnersauto, of om gewoon met lage vaste lasten rond te rijden.
Er zijn een aantal zaken die gedaan zijn:
- juni '24: draagarmrubbers achter vervangen
- juli '24: radiateur in zijn geheel vervangen, systeem ontlucht en nieuwe koelvloeistof erin
- februari '25: olie + oliefilter ververst
- februari '25: remblokjes voor vervangen
- januari '25: dagrijlichten + mistlamplichten vervangen
- distributieriem op 170.000km in 2020 gedaan
Zoals te zien is zit er geen radio in, ook geen deurspeakers. Toen ik hem overnam zat er een half-functionerende CD speler in die ik in de afvalbak heb gepleurt. Deurspeakers waren ook opgeblazen, dus heb er mij eigenste in gedaan (en dus ook meegenomen naar de volgende auto)
De vorige eigenaar heeft in zijn bezit er originele mistlampjes van de Rallye-variant op gemonteerd, met een dashboard knopje bestuurbaar. De linkermistlamp heeft wel een barst, maar is geen APK-afkeur. Ook heeft de vorige eigenaar de remblokjes achter al laten doen, dus alle remmen heb je voorlopig ook geen omkijken naar.
In zijn geheel een mooie en unieke auto om te zien, het interieur is nog zo netjes dat het haast een tijdmachine lijkt. De lak op het dak van de wagen is in slechte staat, de vorige eigenaar heeft een poging tot overspuiten gedaan, maar het is grotendeels afgebladdert in de wasstraat. Dit kan je dus optioneel zelf nog netjes maken, ik stoorde mij er niet aan. Auto zweet een klein beetje olie, maar geen gekke hoeveelheden.
Er zijn rondom wel wat minimale krasjes en deukjes, maar voor een auto van deze leeftijd valt dat reuze mee.
Voor u als nieuwe eigenaar ook echt recent er een nieuwe APK op laten doen.
Voor vragen mag u altijd een berichtje sturen.
Kmstand 210885
Deze auto heb ik vorig voorjaar aangekocht om te sparen voor een wat grotere auto, en die heb ik nu, dus mag deze unieke wagen weg. Dit verklaart ook waarom ik hem niet superlang in bezit heb. KM-stand loopt dus ook niet meer op. Rijdt als een zonnetje, schakelt prima. Kortom dus een leuke beginnersauto, of om gewoon met lage vaste lasten rond te rijden.
Er zijn een aantal zaken die gedaan zijn:
- juni '24: draagarmrubbers achter vervangen
- juli '24: radiateur in zijn geheel vervangen, systeem ontlucht en nieuwe koelvloeistof erin
- februari '25: olie + oliefilter ververst
- februari '25: remblokjes voor vervangen
- januari '25: dagrijlichten + mistlamplichten vervangen
- distributieriem op 170.000km in 2020 gedaan
Zoals te zien is zit er geen radio in, ook geen deurspeakers. Toen ik hem overnam zat er een half-functionerende CD speler in die ik in de afvalbak heb gepleurt. Deurspeakers waren ook opgeblazen, dus heb er mij eigenste in gedaan (en dus ook meegenomen naar de volgende auto)
De vorige eigenaar heeft in zijn bezit er originele mistlampjes van de Rallye-variant op gemonteerd, met een dashboard knopje bestuurbaar. De linkermistlamp heeft wel een barst, maar is geen APK-afkeur. Ook heeft de vorige eigenaar de remblokjes achter al laten doen, dus alle remmen heb je voorlopig ook geen omkijken naar.
In zijn geheel een mooie en unieke auto om te zien, het interieur is nog zo netjes dat het haast een tijdmachine lijkt. De lak op het dak van de wagen is in slechte staat, de vorige eigenaar heeft een poging tot overspuiten gedaan, maar het is grotendeels afgebladdert in de wasstraat. Dit kan je dus optioneel zelf nog netjes maken, ik stoorde mij er niet aan. Auto zweet een klein beetje olie, maar geen gekke hoeveelheden.
Er zijn rondom wel wat minimale krasjes en deukjes, maar voor een auto van deze leeftijd valt dat reuze mee.
Voor u als nieuwe eigenaar ook echt recent er een nieuwe APK op laten doen.
Voor vragen mag u altijd een berichtje sturen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 595,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 595,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 7.176,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 299,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0952
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0393
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.