detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
356 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1992
Carburant
Essence
Puissance
44 kW (60 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 356 000 km
- Année
- 06/1992
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 44 kW (60 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 351 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 850 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Sécurité
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Autres
Description
Hierbij verkoop ik de goed uitziende Peugeot 205 Throphy.
Wat hem zeer tof maakt is de speciale kleur.
Ik heb hier de GTI bumpers opgezet in kleur.
15 inch velgen in de kleur van het Griffe GTI model
Een leuke auto om mee te sturen.
Er zit 2 jaar apk op.
Grote beurt gehad met bougies, lucht en benzine filter.
De klepseals klepsteelafdichtingen zijn vervangen
Kleppendeksel pakking is vervangen.
De distributieriem is vervangen.
De banden zijn rond de 6mm
De remmen zijn nog goed.
Het interieur + onderstel is nog standaard Throphy.
De standaard Throphy bumpers en velgen heb ik er nog bij.
Zie de laatste fotos.
De body is niet keihard.
Er zijn een aantal roestplekken aanwezig
op de body buitenzijde.
2 plekken bij het achterraam.
De rechter deuropening heeft een plek.
De kofferbak heeft 2 kleine plekken.
eventueel extra fotos van.
De 205 Tropy was een Nederlandse speciale serie. Hij kwam uit in januari 1992. Hij was gebaseerd op de 205 Accent 1.1 met 3 deuren. Hij werd aangedreven door een TU1M/Z met 60 pk. Hij had carrosserieverbreders van het type "GTI", Florite Green metallic lak en 13" donkergrijze aluminium "Prinz"-wielen. Er waren slechts 200 exemplaren. Tegelijkertijd waren er ook 200 Peugeot 106 Trophy's met dezelfde uitrusting. Bij de 106 hadden de velgen echter slechts drie tapeinden, terwijl de 205 logischerwijs 4 tapeinden had voor de bevestiging van de velgen.
Zijn krachtigere broer Peugeot 205 GTI Griffe is een bijzonder zeldzame uitvoering van de lauwwarme hatchback uit de jaren negentig. Volgens cijfers van de RWD staan er in Nederland slechts acht stuks op kenteken. Dit is slechts een fractie van het totaal dat ooit door Peugeot werd geproduceerd. De Fransen maakten precies 2.000 exemplaren van de Griffe, die met zijn waanzinnige groene kleuren een waar lust is voor het oog.
Dat maakt het dan de Throphy eigenlijk een nog zeldzamere uitvoering is.
Wat hem zeer tof maakt is de speciale kleur.
Ik heb hier de GTI bumpers opgezet in kleur.
15 inch velgen in de kleur van het Griffe GTI model
Een leuke auto om mee te sturen.
Er zit 2 jaar apk op.
Grote beurt gehad met bougies, lucht en benzine filter.
De klepseals klepsteelafdichtingen zijn vervangen
Kleppendeksel pakking is vervangen.
De distributieriem is vervangen.
De banden zijn rond de 6mm
De remmen zijn nog goed.
Het interieur + onderstel is nog standaard Throphy.
De standaard Throphy bumpers en velgen heb ik er nog bij.
Zie de laatste fotos.
De body is niet keihard.
Er zijn een aantal roestplekken aanwezig
op de body buitenzijde.
2 plekken bij het achterraam.
De rechter deuropening heeft een plek.
De kofferbak heeft 2 kleine plekken.
eventueel extra fotos van.
De 205 Tropy was een Nederlandse speciale serie. Hij kwam uit in januari 1992. Hij was gebaseerd op de 205 Accent 1.1 met 3 deuren. Hij werd aangedreven door een TU1M/Z met 60 pk. Hij had carrosserieverbreders van het type "GTI", Florite Green metallic lak en 13" donkergrijze aluminium "Prinz"-wielen. Er waren slechts 200 exemplaren. Tegelijkertijd waren er ook 200 Peugeot 106 Trophy's met dezelfde uitrusting. Bij de 106 hadden de velgen echter slechts drie tapeinden, terwijl de 205 logischerwijs 4 tapeinden had voor de bevestiging van de velgen.
Zijn krachtigere broer Peugeot 205 GTI Griffe is een bijzonder zeldzame uitvoering van de lauwwarme hatchback uit de jaren negentig. Volgens cijfers van de RWD staan er in Nederland slechts acht stuks op kenteken. Dit is slechts een fractie van het totaal dat ooit door Peugeot werd geproduceerd. De Fransen maakten precies 2.000 exemplaren van de Griffe, die met zijn waanzinnige groene kleuren een waar lust is voor het oog.
Dat maakt het dan de Throphy eigenlijk een nog zeldzamere uitvoering is.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 190,-
- detailpage.leasing.total
- € 190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 39.696,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 827,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1916
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0785
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.