detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
92 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1989
Carburant
Essence
Puissance
80 kW (109 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 92 500 km
- Année
- 01/1989
- Dernier contrôle technique
- 06/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 80 kW (109 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 891 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Te koop aangeboden:
Mijn zeldzame Peugeot 309SX (5-deurs XS) met originele 110pk 1.9 motor.
Ik heb de auto bijna 2 jaar geleden gekocht omdat een 205GTI budgetair niet haalbaar was en deze op mijn pad kwam. De auto sprak mij aan vanwege het sportinterieur, het 1.9 motorblok en de lage km-stand (92.000).
Meteen na aanschaf heb ik de auto een grote beurt gegeven (olie, filters etc.), voorzien van nieuwe Bilstein B4 schokbrekers met verlagingsveren en grotere Peugeot 206 remmerij.
Hierna heb ik een paar keer met de auto gereden. Voornamelijk binnen Lelystad, maar ook naar het 40-jaar Peugeot 205 treffen en daarna is deze de stalling in gegaan.
Ik had het plan om de auto te gaan voorzien van een 2.0 16v motorblok en de puntjes op de i te zetten. Maar wegens verandering van prioriteiten mag de 309 nu van eigenaar gaan wisselen.
Voor de leeftijd verkeert de Peugeot in nette, onversleutelde staat. Maar het is en blijft natuurlijk wel een auto van 36 jaar oud. De uitlaat lekt, de stiksels op de achterbank zijn vergaan (interieur is absoluut niet gescheurt o.i.d.), het scharnier van het dashboardkastje is stuk, er zit een deuk in de buurt van de benzineklep en de auto loopt soms wat onregelmatig stationair.
In mijn ogen allemaal niks geks en raars voor een auto van deze leeftijd, maar wel het vermelden waard.
Op de foto staat de auto zonder achterklepspoiler. Ik heb het originele ducktail spoilertje er nog bij. De gaten hiervan zijn dichtgeplamuurt in de achterklep, maar nog wel zichtbaar. Ik heb er ook een hogere GTI achterspoiler bij welke alleen nog in kleur gespoten hoeft te worden.
In Nederland staan er weinig 309’s te koop en al helemaal geen SX’en. In Duitsland staan ze zo af en toe te koop voor bedragen rond de 5000 euro. Ik vind het lastig om er een prijs aan te hangen, maar gezien de zeldzaamheid en de staat van de auto ben ik niet van plan deze weg te geven. Vandaar dat ik open sta voor een goed bod!
Mijn zeldzame Peugeot 309SX (5-deurs XS) met originele 110pk 1.9 motor.
Ik heb de auto bijna 2 jaar geleden gekocht omdat een 205GTI budgetair niet haalbaar was en deze op mijn pad kwam. De auto sprak mij aan vanwege het sportinterieur, het 1.9 motorblok en de lage km-stand (92.000).
Meteen na aanschaf heb ik de auto een grote beurt gegeven (olie, filters etc.), voorzien van nieuwe Bilstein B4 schokbrekers met verlagingsveren en grotere Peugeot 206 remmerij.
Hierna heb ik een paar keer met de auto gereden. Voornamelijk binnen Lelystad, maar ook naar het 40-jaar Peugeot 205 treffen en daarna is deze de stalling in gegaan.
Ik had het plan om de auto te gaan voorzien van een 2.0 16v motorblok en de puntjes op de i te zetten. Maar wegens verandering van prioriteiten mag de 309 nu van eigenaar gaan wisselen.
Voor de leeftijd verkeert de Peugeot in nette, onversleutelde staat. Maar het is en blijft natuurlijk wel een auto van 36 jaar oud. De uitlaat lekt, de stiksels op de achterbank zijn vergaan (interieur is absoluut niet gescheurt o.i.d.), het scharnier van het dashboardkastje is stuk, er zit een deuk in de buurt van de benzineklep en de auto loopt soms wat onregelmatig stationair.
In mijn ogen allemaal niks geks en raars voor een auto van deze leeftijd, maar wel het vermelden waard.
Op de foto staat de auto zonder achterklepspoiler. Ik heb het originele ducktail spoilertje er nog bij. De gaten hiervan zijn dichtgeplamuurt in de achterklep, maar nog wel zichtbaar. Ik heb er ook een hogere GTI achterspoiler bij welke alleen nog in kleur gespoten hoeft te worden.
In Nederland staan er weinig 309’s te koop en al helemaal geen SX’en. In Duitsland staan ze zo af en toe te koop voor bedragen rond de 5000 euro. Ik vind het lastig om er een prijs aan te hangen, maar gezien de zeldzaamheid en de staat van de auto ben ik niet van plan deze weg te geven. Vandaar dat ik open sta voor een goed bod!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 20.208,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,91
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 421,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.