detailpage.leasing.tip.text
Porsche 9112.7 MFI l 1973
€ 189 999,-5
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.

GDCauto
listpage.listItem.rating.accessibility

GDCauto
listpage.listItem.rating.accessibility
Kilométrage
58 314 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1973
Carburant
Essence
Puissance
154 kW (209 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 58 314 km
- Année
- 10/1973
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 154 kW (209 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Couleur originale
- Irish Green
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
De Porsche 911 '73 MFI
Direct na de legendarische productie van de 1973 Carrera 2.7 RS werden er een serie Carrera's gebouwd voor de rest van de wereldmarkten, die gelijk waren aan de 1973 RS Touring (M472) modellen. Deze zeldzame en gewilde Porsche was de G-series Carrera 2.7 MFI, die werd uitgerust met de 911/83 RS-spec mechanisch geïnjecteerde (MFI) motor, die 210 pk produceerde.
Het belangrijkste verschil tussen deze Carrera's en de Touring Carrera RS was dat de MFI-versie werd gebouwd met de "G-series" impactbumper carrosserie en interieur, in plaats van de vroegere long-hood uitvoering. Het gewicht van de Carrera 2.7 MFI was ook 1075 kg, identiek aan dat van de voorgaande Carrera RS Touring.
Wat de vroege 911’s, Carrera RS en de 2.7-liter “euro” Carrera zo interessant en opwindend maakt om te rijden, is het Bosch Mechanisch Brandstofinjectiesysteem (MFI). Het glorieuze geluid en de directe gasrespons geven een opmerkelijk gevoel in vergelijking met de computer-gestuurde injectiesystemen van de jaren '70 en '80. In het december 1974-nummer van Motor magazine werd de Carrera 2.7 MFI uitgebreid getest, waarbij een 0-100 km/u tijd van 5,5 seconden werd gemeten.
INFO WAGEN :
Eerste inschrijvingsdatum : 03 l 10 l 1973.
Kilometerstand : 58.314 KM.
MOTORGEGEVENS :
MOTORINHOUD : 2700 CC.
MOTORVERMOGEN : 154 KW l 209 PK.
BUITENKLEUR : Irish Green.
BINNENKLEUR :
OPTIES:
Deze wagen wordt geleverd met:
* Keuring voor verkoop .
* Aanvraag tot inschrijving .
* car-pass certificaat .
* 2de hands keuringsrapport op 80 controlepunten .
Gelieve te bellen voor u langskomt, zo kunnen wij u ontvangen en bent u zeker dat de wagen waarvoor u langskomt nog beschikbaar is.
ERKEND VERKOPER TRAXIO.
OVERNAME VAN UW VOERTUIG MOGELIJK.
MEER FOTO'S KAN U TERUGVINDEN OP WWW.GDCAUTO.BE
We deliver all over Europe.
Alle gegevens vermeld: Onder voorbehoud van vergissingen en beschikbaarheid / Sauf erreurs et disponibilité / Irrtümer vorbehalten / Subject to errors.
Direct na de legendarische productie van de 1973 Carrera 2.7 RS werden er een serie Carrera's gebouwd voor de rest van de wereldmarkten, die gelijk waren aan de 1973 RS Touring (M472) modellen. Deze zeldzame en gewilde Porsche was de G-series Carrera 2.7 MFI, die werd uitgerust met de 911/83 RS-spec mechanisch geïnjecteerde (MFI) motor, die 210 pk produceerde.
Het belangrijkste verschil tussen deze Carrera's en de Touring Carrera RS was dat de MFI-versie werd gebouwd met de "G-series" impactbumper carrosserie en interieur, in plaats van de vroegere long-hood uitvoering. Het gewicht van de Carrera 2.7 MFI was ook 1075 kg, identiek aan dat van de voorgaande Carrera RS Touring.
Wat de vroege 911’s, Carrera RS en de 2.7-liter “euro” Carrera zo interessant en opwindend maakt om te rijden, is het Bosch Mechanisch Brandstofinjectiesysteem (MFI). Het glorieuze geluid en de directe gasrespons geven een opmerkelijk gevoel in vergelijking met de computer-gestuurde injectiesystemen van de jaren '70 en '80. In het december 1974-nummer van Motor magazine werd de Carrera 2.7 MFI uitgebreid getest, waarbij een 0-100 km/u tijd van 5,5 seconden werd gemeten.
INFO WAGEN :
Eerste inschrijvingsdatum : 03 l 10 l 1973.
Kilometerstand : 58.314 KM.
MOTORGEGEVENS :
MOTORINHOUD : 2700 CC.
MOTORVERMOGEN : 154 KW l 209 PK.
BUITENKLEUR : Irish Green.
BINNENKLEUR :
OPTIES:
Deze wagen wordt geleverd met:
* Keuring voor verkoop .
* Aanvraag tot inschrijving .
* car-pass certificaat .
* 2de hands keuringsrapport op 80 controlepunten .
Gelieve te bellen voor u langskomt, zo kunnen wij u ontvangen en bent u zeker dat de wagen waarvoor u langskomt nog beschikbaar is.
ERKEND VERKOPER TRAXIO.
OVERNAME VAN UW VOERTUIG MOGELIJK.
MEER FOTO'S KAN U TERUGVINDEN OP WWW.GDCAUTO.BE
We deliver all over Europe.
Alle gegevens vermeld: Onder voorbehoud van vergissingen en beschikbaarheid / Sauf erreurs et disponibilité / Irrtümer vorbehalten / Subject to errors.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title GDCauto
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 347,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Professionnel
GDCauto
listpage.listItem.rating.accessibility
Interlocuteur
Jeroen Van Audenhove
Zaakvoerder
Parle : Français, Nederlands, English
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.