detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
189 563 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1991
Carburant
Essence
Puissance
184 kW (250 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 189 563 km
- Année
- 01/1991
- Dernier contrôle technique
- 07/2020
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 07/2020
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 184 kW (250 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Binnenkort meer foto’s zie ook stuttcars.nl
De 964 combineert het beste van twee werelden. Bij de introductie in 1989 bleven de iconische lijnen van dé oer-911 grotendeels intact, maar intussen was 85% van de auto nieuw. Voorzien van onder andere stuurbekrachtiging, ABS en een modern onderstel, is het een klassieker welke, voor klassieker begrippen, eenvoudig en goed te besturen is. De bumpers kregen een modernere styling en omwille van de wegligging op hoge snelheid kreeg de auto een uitklapbare spoiler, iets wat Porsche vandaag de dag nog steeds toepast.
Voor de 964 werd een nieuw 3.6 liter blok ontwikkeld vanuit het bestaande 3.2 Mezgerblok, welk nog het echte luchtgekoelde boxermotor geluid maakt. Deze is goed voor 250 pk. Daarmee komt deze 964 ook voor hedendaagse begrippen, mede dankzij de vierwielaandrijving nog uitstekend van zijn plek. In de 964 was voor het eerst tiptronic (alleen achterwielaandrijving) en vierwielaandrijving te krijgen.
De door ons aangeboden 964 heeft een perfect schakelende 5 bak en is origineel Nederlands wat op zich al uniek is. Het RDW voertuigrapport is helemaal volledig en geeft dan ook de term Logisch aan. Het onderhoud is uitgevoerd door voornamelijk Porsche en Porsche specialisten en vrijwel alles aan de motor en koppeling is gedaan omstreeks de 175000 km.
Natuurlijk is de 964 schadevrij en zijn alle stempels aanwezig in het origineel onderhoudsboekje. Ook is er een map met zeer veel facturen die ter inzage is.
Deze mooie Nachtblaue 964 staat in de showroom in Doetinchem. Mocht u interesse hebben schroom niet om even te bellen of te appen voor een afspraak. Bij ons hoeft niets maar mag veel.
De koffie of thee staan klaar
Meer. Informatie op www.stuttcars.nl
De 964 combineert het beste van twee werelden. Bij de introductie in 1989 bleven de iconische lijnen van dé oer-911 grotendeels intact, maar intussen was 85% van de auto nieuw. Voorzien van onder andere stuurbekrachtiging, ABS en een modern onderstel, is het een klassieker welke, voor klassieker begrippen, eenvoudig en goed te besturen is. De bumpers kregen een modernere styling en omwille van de wegligging op hoge snelheid kreeg de auto een uitklapbare spoiler, iets wat Porsche vandaag de dag nog steeds toepast.
Voor de 964 werd een nieuw 3.6 liter blok ontwikkeld vanuit het bestaande 3.2 Mezgerblok, welk nog het echte luchtgekoelde boxermotor geluid maakt. Deze is goed voor 250 pk. Daarmee komt deze 964 ook voor hedendaagse begrippen, mede dankzij de vierwielaandrijving nog uitstekend van zijn plek. In de 964 was voor het eerst tiptronic (alleen achterwielaandrijving) en vierwielaandrijving te krijgen.
De door ons aangeboden 964 heeft een perfect schakelende 5 bak en is origineel Nederlands wat op zich al uniek is. Het RDW voertuigrapport is helemaal volledig en geeft dan ook de term Logisch aan. Het onderhoud is uitgevoerd door voornamelijk Porsche en Porsche specialisten en vrijwel alles aan de motor en koppeling is gedaan omstreeks de 175000 km.
Natuurlijk is de 964 schadevrij en zijn alle stempels aanwezig in het origineel onderhoudsboekje. Ook is er een map met zeer veel facturen die ter inzage is.
Deze mooie Nachtblaue 964 staat in de showroom in Doetinchem. Mocht u interesse hebben schroom niet om even te bellen of te appen voor een afspraak. Bij ons hoeft niets maar mag veel.
De koffie of thee staan klaar
Meer. Informatie op www.stuttcars.nl
Leasing
detailpage.leasing.title Stuttcars Doetinchem
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.749,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.749,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 52.884,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,11
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.469,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH - Gifhorner Straße 57 - 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelStuttcars Doetinchem
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2023InterlocuteurAlwin Slurink
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.