detailpage.leasing.tip.text
Porsche 911Porsche 911 2.4 E Targa, motor RS specs, topstaat!
€ 139 500,-5
van den Berg Car Classic
Kilométrage
56 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1972
Carburant
Essence
Puissance
147 kW (200 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Version pays
- Pays-Bas
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 56 000 km
- Année
- 03/1972
- Dernier contrôle technique
- 09/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 147 kW (200 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 400 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Autres
- Jantes alliage (15")
- Roue de urgence
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Couleur originale
- Viper green
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
Het betreft hier een zeer speciale Porsche 911E MFI targa olieklepper van het bouwjaar 1972 (1 jaar geproduceerd) met de matching motor volledig aangepast naar 2.7 RS!
Originele fabriekskleur Viper green code 225!
Deze auto is nieuw geleverd in Californië USA dus in het juiste klimaat en zeer goed geconserveerd (blueplate car).
Laatste eigenaar heeft deze Porsche bijna 20 jaar in zijn bezit gehad.
Wij hebben deze Porsche met veel liefde teruggebracht in een bijna fabrieksnieuwe staat, kaal gemaakt tot op het blanke metaal en weer opgebouwd met het juiste aantal laklagen in de prachtige klassieke kleur Viper green.
Ook het interieur met zijn prachtige sportstoelen zijn een lust voor het oog.
Motor loopt fantastisch en versnellingsbak schakelt perfect (zeer snelle en kostbare motor)!
Motor gebouwd naar 2.7 RS specificatie!
Originele fabriekskleur Viper green code 225!
Deze auto is nieuw geleverd in Californië USA dus in het juiste klimaat en zeer goed geconserveerd (blueplate car).
Laatste eigenaar heeft deze Porsche bijna 20 jaar in zijn bezit gehad.
Wij hebben deze Porsche met veel liefde teruggebracht in een bijna fabrieksnieuwe staat, kaal gemaakt tot op het blanke metaal en weer opgebouwd met het juiste aantal laklagen in de prachtige klassieke kleur Viper green.
Ook het interieur met zijn prachtige sportstoelen zijn een lust voor het oog.
Motor loopt fantastisch en versnellingsbak schakelt perfect (zeer snelle en kostbare motor)!
Motor gebouwd naar 2.7 RS specificatie!
- zuigers en cilinders RS 2.7
- nokkenassen 2.7 RS
- MFI pomp aangepast naar RS specificatie
- zeer snelle motor!
- geweldig motorgeluid
- dit alles is gedaan met de matching motor
- professioneel gebouwde motor door Porsche specialist
Leasing
detailpage.leasing.title van den Berg Car Classic
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 29.568,86
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,89
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 476,31
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Professionnelvan den Berg Car Classic
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2017InterlocuteurPeter van den Berg
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.