detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
100 036 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1971
Carburant
Essence
Puissance
74 kW (101 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 100 036 km
- Année
- 04/1971
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 74 kW (101 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Toit ouvrant
- Autres
- Jantes alliage
- Pack Sport
- Roue de secours
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- La couleur de l'intérieur
- Noir
Description
Deze prachtige speed-yellow Porsche 914 uit 1971 staat nu te koop en is ideaal voor een leuke kaart rally of als weekend auto. Wij verkopen de auto vanwege het overstappen naar een andere hobby.
De sterke 2.0 midden motor en het korte schakelen zorgen samen met de Targa kap voor een unieke ervaring die de oude 911’s het nakijken geeft. Zoals elke klassieke 911 kenner zou toegeven, de 914 ligt een stuk beter op de weg dankzij de gewichtsverdeling en heeft ook vele 911’s tijdens menig rally (en Le Mans!) het nakijken gegeven. De dog-leg handbak zorgt ervoor dat je altijd de juiste versnelling binnen bereik hebt, of je nou in de bergen aan het toeren bent of ontspannen 100 op de snelweg rijd.
Deze Porsche 914 is omgebouwd tot rally auto. Voorheen zat er ook een rolkooi in de 914, deze hebben wij gedeeltelijk eruit gehaald aangezien dit het instappen enorm heeft bevorderd. Origineel is deze 914 met de (minder sterke) 1.7 liter motor geleverd en de oudere versnellingsbak. Om deze Porsche naar rally standaarden te brengen is er later een sterke 2.0 ingezet met de nieuwe, soepelere versnellingsbak waarbij het korte schakelen een enorm verschil heeft uitgemaakt.
Uitgerust met Brandtz international 3 pro rally meter inclusief tijd-schakelaar en prototipo race stuur. (originele stuur is aanwezig)
Helaas worden er niet 1.2.3 proef ritten gereden en ook enkel na prijs overeenkomst.
Deze auto verkeerd in goede staat zoals ook op facturen is aan te tonen. Een keurige auto met onderhoud historie die in ons bezit altijd netjes binnen is weggezet. Ook is er een aankoop keuring aanwezig, hierbij aantoonbaar de staat voor (onze) aankoop.
Auto is voorzien van nieuwe Bilstein schokbrekers, Vredestein ultrac banden en nieuwe schijfremmen.
Aangekocht in voorjaar 2022 met de kilometer stand 97.367 en nu net iets meer dan 100.000 km gelopen.
Méér dan een 911 gevoel voor een Volkswagen prijs!
De sterke 2.0 midden motor en het korte schakelen zorgen samen met de Targa kap voor een unieke ervaring die de oude 911’s het nakijken geeft. Zoals elke klassieke 911 kenner zou toegeven, de 914 ligt een stuk beter op de weg dankzij de gewichtsverdeling en heeft ook vele 911’s tijdens menig rally (en Le Mans!) het nakijken gegeven. De dog-leg handbak zorgt ervoor dat je altijd de juiste versnelling binnen bereik hebt, of je nou in de bergen aan het toeren bent of ontspannen 100 op de snelweg rijd.
Deze Porsche 914 is omgebouwd tot rally auto. Voorheen zat er ook een rolkooi in de 914, deze hebben wij gedeeltelijk eruit gehaald aangezien dit het instappen enorm heeft bevorderd. Origineel is deze 914 met de (minder sterke) 1.7 liter motor geleverd en de oudere versnellingsbak. Om deze Porsche naar rally standaarden te brengen is er later een sterke 2.0 ingezet met de nieuwe, soepelere versnellingsbak waarbij het korte schakelen een enorm verschil heeft uitgemaakt.
Uitgerust met Brandtz international 3 pro rally meter inclusief tijd-schakelaar en prototipo race stuur. (originele stuur is aanwezig)
Helaas worden er niet 1.2.3 proef ritten gereden en ook enkel na prijs overeenkomst.
Deze auto verkeerd in goede staat zoals ook op facturen is aan te tonen. Een keurige auto met onderhoud historie die in ons bezit altijd netjes binnen is weggezet. Ook is er een aankoop keuring aanwezig, hierbij aantoonbaar de staat voor (onze) aankoop.
Auto is voorzien van nieuwe Bilstein schokbrekers, Vredestein ultrac banden en nieuwe schijfremmen.
Aangekocht in voorjaar 2022 met de kilometer stand 97.367 en nu net iets meer dan 100.000 km gelopen.
Méér dan een 911 gevoel voor een Volkswagen prijs!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 995,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 995,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.484,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,33
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 319,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0400
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage PSA Bank Deutschland GmbH, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.