Porsche 928S4 factory wide body
€ 39 928,-
Pas d'information
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
237 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/1992
Carburant
Essence
Puissance
235 kW (320 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 237 000 km
- Année
- 01/1992
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 235 kW (320 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 898 cm³
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation automatique
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Ordinateur de bord
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Mauve
- Type de peinture
- Métallisé
- Intérieur
- Cuir
Description
Porsche 928 S4 ‘Exclusive’ (XX8 factory wide body) 1 van 79!
Betreft een best wel zeldzame wagen met een erg mooie kleurstelling (amethist exterieur / grijs leder interieur). Een voor Duitsland (C00) geproduceerd exemplaar en oorspronkelijk in gebruik genomen door Porsche zelf. Nadien overgenomen door een medewerker van Porsche. De laatste eigenaar heeft de wagen 17 jaar in bezit gehad en verkocht vanwege een verhuis naar een rustoord.
Beschikt over erg zeldzame opties die deel uitmaakte van het ‘Exclusive’ programma. Onder andere de brede spatborden (XX8 optie) die later terug te zien zijn op de GTS. Er zijn slechts 79 wagens uitgerust met deze optie, waarvan slechts 10 voor Europa. Ook onderdeel van het ‘Exclusive’ programma is het volledig lederen interieur (dus ook de dakhemel, het dasboard, deurkaarten,…). De wagen heeft een elektrisch schuifdak, elektrisch verstelbare zetels met memory functie,….
Uitgerust met (van de fabriek af) originele 17 duim cup velgen met prima (6mm profiel) banden: Michelin Pilot Sport N3 (door Porsche goedgekeurde banden).
Historiek aantoonbaar met onderhoudsboekje en facturen. Uiteraard volledig ‘matching numbers’, aantoonbaar met geboortecertificaat.
Het lakwerk is in prima conditie, heeft een mooie diepe glans, geen krassen , deukjes,… Ook het interieur is erg net en toont weinig sporen van gebruik.
Betreft een best wel zeldzame wagen met een erg mooie kleurstelling (amethist exterieur / grijs leder interieur). Een voor Duitsland (C00) geproduceerd exemplaar en oorspronkelijk in gebruik genomen door Porsche zelf. Nadien overgenomen door een medewerker van Porsche. De laatste eigenaar heeft de wagen 17 jaar in bezit gehad en verkocht vanwege een verhuis naar een rustoord.
Beschikt over erg zeldzame opties die deel uitmaakte van het ‘Exclusive’ programma. Onder andere de brede spatborden (XX8 optie) die later terug te zien zijn op de GTS. Er zijn slechts 79 wagens uitgerust met deze optie, waarvan slechts 10 voor Europa. Ook onderdeel van het ‘Exclusive’ programma is het volledig lederen interieur (dus ook de dakhemel, het dasboard, deurkaarten,…). De wagen heeft een elektrisch schuifdak, elektrisch verstelbare zetels met memory functie,….
Uitgerust met (van de fabriek af) originele 17 duim cup velgen met prima (6mm profiel) banden: Michelin Pilot Sport N3 (door Porsche goedgekeurde banden).
Historiek aantoonbaar met onderhoudsboekje en facturen. Uiteraard volledig ‘matching numbers’, aantoonbaar met geboortecertificaat.
Het lakwerk is in prima conditie, heeft een mooie diepe glans, geen krassen , deukjes,… Ook het interieur is erg net en toont weinig sporen van gebruik.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.