detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
110 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1979
Carburant
Essence
Puissance
221 kW (300 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
- Version pays
- Allemagne
- N° d'annonce
- LN-NN-56
- Garantie
- 3 mois
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 110 000 km
- Année
- 05/1979
- Contrôle technique
- Nouveau
- Propriétaires préc.
- 4
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 221 kW (300 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 300 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 240 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Autres
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw
- La couleur de l'intérieur
- Noir
Description
Uniek mooie en onverprutste 911 Turbo uit 1979 in de zeldzame kleur 'hellblaumetallic'. Reeds sinds 2005 in onze privecollectie.
Omdat we er te weinig in rijden mag deze auto naar een volgende liefhebber.
Originele KM stand, aantoonbaar middels origineel onderhoudsboekje. Kopie originele Duitse Fahrzeugbrief aanwezig.
Onlangs voorzien van nieuwe koppeling, tevens is de versnellingsbak gereviseerd.
Geen airco. Geen schuifdak. Geen rechterbuitenspiegel. Niet getuned. Niet gerestaureerd. Wel: originele Turbostoelen met speciale stoffen bekleding.
Gedeeltelijk eerste lak. Puurder wordt het niet.
Slechts 1 Duitse eigenaar van 1979 tot 1995, daarna 2 Nederlandse eigenaren.
Bedrijfsinformatie
Afleveringskosten zijn 650 euro. Deze bevatten (verschillend per type auto) de garantieperiode, onderhoudsbeurt, nieuwe APK, halve tank brandstof (ca.) en poetsbeurt.
Meer informatie
Modeljaar: 1979
Emissieklasse: Euro 0
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Omdat we er te weinig in rijden mag deze auto naar een volgende liefhebber.
Originele KM stand, aantoonbaar middels origineel onderhoudsboekje. Kopie originele Duitse Fahrzeugbrief aanwezig.
Onlangs voorzien van nieuwe koppeling, tevens is de versnellingsbak gereviseerd.
Geen airco. Geen schuifdak. Geen rechterbuitenspiegel. Niet getuned. Niet gerestaureerd. Wel: originele Turbostoelen met speciale stoffen bekleding.
Gedeeltelijk eerste lak. Puurder wordt het niet.
Slechts 1 Duitse eigenaar van 1979 tot 1995, daarna 2 Nederlandse eigenaren.
Bedrijfsinformatie
Afleveringskosten zijn 650 euro. Deze bevatten (verschillend per type auto) de garantieperiode, onderhoudsbeurt, nieuwe APK, halve tank brandstof (ca.) en poetsbeurt.
Meer informatie
Modeljaar: 1979
Emissieklasse: Euro 0
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
- 16" Fuchsvelgen
- Achterruitwisser
Leasing
detailpage.leasing.title Wolbert Sportscars B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 7.120,50
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 7.120,50
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 12.484,50
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 15.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,38
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 149,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank - Lilienthalallee 26 - 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelWolbert Sportscars B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2010InterlocuteurEric Wolbert
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.