detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
117 055 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1989
Carburant
Essence
Puissance
184 kW (250 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Version pays
- Allemagne
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 117 055 km
- Année
- 09/1989
- Contrôle technique
- 11/2024
- Dernier contrôle technique
- 12/2023
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 184 kW (250 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 414 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Sellerie cuir
- Système de navigation
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Radio
- Streaming audio intégré
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Déflecteur
- Ecran tactile
- Pack Sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Deze Porsche 911 is precies zoals hij hoort te zijn: een klassiek design met recht opstaande koplampen, een luchtgekoelde zescilinder boxer motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Een klassiek recept met moderne ingrediënten. Want de 964 combineert de pure schoonheid van een klassieke 911 met moderne techniek.
Informatie:
De Porsche 964 werd gelanceerd in 1989 en was een flinke vooruitgang ten op zichtte van zijn voorgangers. Zo was dit type 911 de eerste leverbaar met geavanceerde vierwielaandrijving. Sterker nog, de eerste exemplaren werden alleen geleverd met dit nieuwe systeem, pas later volgde de Carrera 2. Verder was de 964 85% nieuwer dan zijn voorloper. Het oude onderstel met torsiestangen achter werd vervangen voor een moderne setup met veren en schokdempers, het kachel/airco systeem kreeg een benodigde upgrade en het ontwerp werd ook verbeterd op aerodynamisch vlak met onder andere een elektrisch uitklapbare achterspoiler en rondere bumpers.
Het exemplaar wat wij nu mogen aanbieden is een Carrera 4 van 1989 met een lage kilometerstand en gespoten in de heerlijke kleur Indischrot, ook wel bekend als Guards red. Gebouwd in augustus 1989 en afgeleverd door Porsche centrum Keulen op 14-09-1989. Auto is in januari 1998 naar Nederland geïmporteerd. Af fabriek voorzien van een aantal leuke opties zoals zwart lederen bekleding, cruise control, elektrisch bedienbare ramen, voorraam met groene band, airco en een elektrisch bedienbaar schuifdak.
Daar houd het niet op want de vorige eigenaar heeft de 964 verder optisch aangekleed met een set originele Porsche 964 Cup velgen, 964 Cup spiegels, achterruitenwisser delete, mistlamp delete en als kers op de taart een subtiele verlaging met Bilstein veren & dempers. Aangezien dit een vroege 964 betreft was hij standaard nog niet voorzien van een airbag stuur, wat de mogelijk gaf om een stijlvol Momo Prototipo sportstuur te monteren.
Technisch hoogstandje
Achterin de Carrera 4 ligt de M64 3.6 liter twinspark boxer motor met 250 pk die met behulp van het vernuftige 4WD systeem alle wielen voorziet van aandrijving. Standaard met een vermogensverdeling van 31% op de vooras en 69% op de achteras zodat het gevoel van een achterwiel aangedreven sportauto nog steeds aanwezig is. Onder gladde condities is deze vermogensverdeling verstelbaar naar 50/50 zodat je altijd grip hebt. Ook heeft de 964 standaard ABS en stuurbekrachtiging.
Een van de gaafste gadgets is de automatisch uitklapbare achterspoiler die downforce genereerd op hogere snelheid. Deze opent automatisch vanaf 80 km/u en klapt weer in onder de 10 km/u. Of als je het cool vind kan je deze zelf met een knop bedienen.
Kortom een mooie oldschool Porsche met moderne wegligging en een aantal leuke opties. Dealer en specialist onderhouden, goed verzorgd en klaar om van te genieten.
Laatste grote onderhoudsbeurt bij Porsche specialist Longhood bij kilometerstand 117010 (€ 2481.31) bij deze stand is ook het airco systeem gereviseerd incl. nieuwe aircopomp (€ 2863.80)
Huidige kilometerstand: 117055
filmpjes op onze site www.abmclassics.nl beschikbaar
Informatie:
De Porsche 964 werd gelanceerd in 1989 en was een flinke vooruitgang ten op zichtte van zijn voorgangers. Zo was dit type 911 de eerste leverbaar met geavanceerde vierwielaandrijving. Sterker nog, de eerste exemplaren werden alleen geleverd met dit nieuwe systeem, pas later volgde de Carrera 2. Verder was de 964 85% nieuwer dan zijn voorloper. Het oude onderstel met torsiestangen achter werd vervangen voor een moderne setup met veren en schokdempers, het kachel/airco systeem kreeg een benodigde upgrade en het ontwerp werd ook verbeterd op aerodynamisch vlak met onder andere een elektrisch uitklapbare achterspoiler en rondere bumpers.
Het exemplaar wat wij nu mogen aanbieden is een Carrera 4 van 1989 met een lage kilometerstand en gespoten in de heerlijke kleur Indischrot, ook wel bekend als Guards red. Gebouwd in augustus 1989 en afgeleverd door Porsche centrum Keulen op 14-09-1989. Auto is in januari 1998 naar Nederland geïmporteerd. Af fabriek voorzien van een aantal leuke opties zoals zwart lederen bekleding, cruise control, elektrisch bedienbare ramen, voorraam met groene band, airco en een elektrisch bedienbaar schuifdak.
Daar houd het niet op want de vorige eigenaar heeft de 964 verder optisch aangekleed met een set originele Porsche 964 Cup velgen, 964 Cup spiegels, achterruitenwisser delete, mistlamp delete en als kers op de taart een subtiele verlaging met Bilstein veren & dempers. Aangezien dit een vroege 964 betreft was hij standaard nog niet voorzien van een airbag stuur, wat de mogelijk gaf om een stijlvol Momo Prototipo sportstuur te monteren.
Technisch hoogstandje
Achterin de Carrera 4 ligt de M64 3.6 liter twinspark boxer motor met 250 pk die met behulp van het vernuftige 4WD systeem alle wielen voorziet van aandrijving. Standaard met een vermogensverdeling van 31% op de vooras en 69% op de achteras zodat het gevoel van een achterwiel aangedreven sportauto nog steeds aanwezig is. Onder gladde condities is deze vermogensverdeling verstelbaar naar 50/50 zodat je altijd grip hebt. Ook heeft de 964 standaard ABS en stuurbekrachtiging.
Een van de gaafste gadgets is de automatisch uitklapbare achterspoiler die downforce genereerd op hogere snelheid. Deze opent automatisch vanaf 80 km/u en klapt weer in onder de 10 km/u. Of als je het cool vind kan je deze zelf met een knop bedienen.
Kortom een mooie oldschool Porsche met moderne wegligging en een aantal leuke opties. Dealer en specialist onderhouden, goed verzorgd en klaar om van te genieten.
Laatste grote onderhoudsbeurt bij Porsche specialist Longhood bij kilometerstand 117010 (€ 2481.31) bij deze stand is ook het airco systeem gereviseerd incl. nieuwe aircopomp (€ 2863.80)
Huidige kilometerstand: 117055
filmpjes op onze site www.abmclassics.nl beschikbaar
Leasing
detailpage.leasing.title ABM Classics
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 1.999,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 1.999,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 337,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0797
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0321
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH,Gifhorner Str. 57,38112,Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelABM Classics
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2024InterlocuteurMartin Wullems
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.