detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
32 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1992
Carburant
Essence
Puissance
191 kW (260 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 32 500 km
- Année
- 05/1992
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 191 kW (260 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 600 cm³
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 200 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Sécurité
- Airbag conducteur
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Indisch Rood
Description
Porsche 911 964 Carrera RS 3.6 | 32.500 KM | Volledig Gerestaureerd | Indisch Rood |
Exterieur: Indisch Rood (Guards Red)
Interieur: RS-Interieur Zwart Leder/Stof
Eerste toelating: 28.09.1994
Kilometerstand: 32.500 km
De Porsche 964 RS is volgens velen de ultieme 911. Eigenlijk ziet hij er heel gewoontjes uit, maar onderhuids is het een straatversie van de 911 Carrera Cup-racer. Een grootheid uit de Renn Sport-historie van Porsche.
De Porsche 964 RS woog tot wel 155 kg minder dan een gewone Carrera 2, waarmee het leeggewicht uitkwam op 1130 kg. Naast minder massa, kreeg de standaard 3,6-liter zescilinder boxer een aantal aanpassingen. Het motormanagement werd gewijzigd, waardoor het vermogen steeg met 13 pk tot 260 stuks. Maar belangrijker was het veel lichtere vliegwiel en de kortere versnellingen voor een fellere respons. Bovendien selecteerde Porsche voor de 2282 exemplaren die van de 964 RS werden gemaakt de allerbeste motoren. Die leverden in de praktijk gemiddeld zo’n 280 pk. Deze 964 RS is rauw, doelmatig en daarmee een onvervalste kruising tussen een racer en een straatauto.
Dit exemplaar van de 964 RS, uitgevoerd in Indisch Rood, werd uitgeleverd op 31.05.1992 in Groot-Brittannië. Daar is de auto tot september 2009 verbleven, waarna deze geïmporteerd werd naar Duitsland.
Deze 964 Carrera RS is onlangs voorzien van een volledige restauratie, zowel technisch als optisch. Tijdens deze restauratie zijn kosten noch moeite gespaard, hetgeen heeft geresulteerd in een prachtexemplaar van deze iconische auto.
Voor verdere informatie omtrent dit voertuig staan wij u graag te woord.
Bedrijfsinformatie
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Meer informatie
Modelreeks: aug. 1991 - dec. 1992
Wielbasis: 227 cm
Aantal sleutels: 1
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Exterieur: Indisch Rood (Guards Red)
Interieur: RS-Interieur Zwart Leder/Stof
Eerste toelating: 28.09.1994
Kilometerstand: 32.500 km
De Porsche 964 RS is volgens velen de ultieme 911. Eigenlijk ziet hij er heel gewoontjes uit, maar onderhuids is het een straatversie van de 911 Carrera Cup-racer. Een grootheid uit de Renn Sport-historie van Porsche.
De Porsche 964 RS woog tot wel 155 kg minder dan een gewone Carrera 2, waarmee het leeggewicht uitkwam op 1130 kg. Naast minder massa, kreeg de standaard 3,6-liter zescilinder boxer een aantal aanpassingen. Het motormanagement werd gewijzigd, waardoor het vermogen steeg met 13 pk tot 260 stuks. Maar belangrijker was het veel lichtere vliegwiel en de kortere versnellingen voor een fellere respons. Bovendien selecteerde Porsche voor de 2282 exemplaren die van de 964 RS werden gemaakt de allerbeste motoren. Die leverden in de praktijk gemiddeld zo’n 280 pk. Deze 964 RS is rauw, doelmatig en daarmee een onvervalste kruising tussen een racer en een straatauto.
Dit exemplaar van de 964 RS, uitgevoerd in Indisch Rood, werd uitgeleverd op 31.05.1992 in Groot-Brittannië. Daar is de auto tot september 2009 verbleven, waarna deze geïmporteerd werd naar Duitsland.
Deze 964 Carrera RS is onlangs voorzien van een volledige restauratie, zowel technisch als optisch. Tijdens deze restauratie zijn kosten noch moeite gespaard, hetgeen heeft geresulteerd in een prachtexemplaar van deze iconische auto.
Voor verdere informatie omtrent dit voertuig staan wij u graag te woord.
Bedrijfsinformatie
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Meer informatie
Modelreeks: aug. 1991 - dec. 1992
Wielbasis: 227 cm
Aantal sleutels: 1
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title VDM Cars Utrecht
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 270,01
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelVDM Cars Utrecht
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2024InterlocuteurBas Wolleswinkel
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.