detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
4 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1978
Carburant
Essence
Puissance
29 kW (39 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 4 km
- Année
- 04/1978
- Propriétaires préc.
- 1
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 29 kW (39 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 850 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 603 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Autres
Description
DE RELIANT CIPHER!!!
Uniek zelfbouw project voor de liefhebber van speciale engelse sportscars, voor
de knutselaar of hobbyist of hele handige auto liefhebber!
Dit is één van de 6 prototypes, ooit gebouwd door professor T. Stevens uit Engeland, in opdracht van Reliant Motor Corporation.
Eventueel af te bouwen op basis van de Nederlandse Reliant Kitten.
Het totaal project bestaat uit:
- 1 deels afgebouwd chassis met carrosserie delen van kunststof
- 1 Nederlandse donor auto Reliant Kitten, met Nederlandse papieren (nu in schorsing)
Deze donor auto kan gebruikt worden om het (origineel rechtsgestuurde) prototype om te bouwen naar Left hand drive,
en op die manier als enige linksgestuurde Cipher in de wereld.
- alle benodigde onderdelen, stoelen, 2 motoren, 2 versnellingsbakken, 2 achterassen, set aluminium wielen, meerdere (al gereviseerde) startmotoren en dynamo's en anderen originele onderdelen
- De voorruit is wel aanwezig maar er zit een scheur in, zover bekend kan Dhr. Stevens nog een nieuwe voorruit leveren.
De auto zou zelfs ideaal geschikt zijn voor ombouw naar een elektrische auto, vanwege de mooie perfecte stroomlijn en het lage gewicht (rond 600 Kg)
De Cipher heeft Engelse MOT goedkeuring.
Uniek zelfbouw project voor de liefhebber van speciale engelse sportscars, voor
de knutselaar of hobbyist of hele handige auto liefhebber!
Dit is één van de 6 prototypes, ooit gebouwd door professor T. Stevens uit Engeland, in opdracht van Reliant Motor Corporation.
Eventueel af te bouwen op basis van de Nederlandse Reliant Kitten.
Het totaal project bestaat uit:
- 1 deels afgebouwd chassis met carrosserie delen van kunststof
- 1 Nederlandse donor auto Reliant Kitten, met Nederlandse papieren (nu in schorsing)
Deze donor auto kan gebruikt worden om het (origineel rechtsgestuurde) prototype om te bouwen naar Left hand drive,
en op die manier als enige linksgestuurde Cipher in de wereld.
- alle benodigde onderdelen, stoelen, 2 motoren, 2 versnellingsbakken, 2 achterassen, set aluminium wielen, meerdere (al gereviseerde) startmotoren en dynamo's en anderen originele onderdelen
- De voorruit is wel aanwezig maar er zit een scheur in, zover bekend kan Dhr. Stevens nog een nieuwe voorruit leveren.
De auto zou zelfs ideaal geschikt zijn voor ombouw naar een elektrische auto, vanwege de mooie perfecte stroomlijn en het lage gewicht (rond 600 Kg)
De Cipher heeft Engelse MOT goedkeuring.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 30 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 109,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Santander Consumer Leasing Gmbh Santander-Platz, 41061 Mönchengladbach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.