detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
200 854 km
Transmission
Semi-automatique
Année
10/2004
Carburant
Essence
Puissance
177 kW (241 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 200 854 km
- Année
- 10/2004
- Contrôle technique
- 02/2025
- Dernier contrôle technique
- 01/2024
- Propriétaires préc.
- 3
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 177 kW (241 CH)
- Transmission
- Semi-automatique
- Cylindrée
- 1 998 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 590 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation automatique, bi-zone
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Sièges électriques
- Système de navigation
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- CD
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Alarme
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- Phares au Xénon
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Commande vocale
- Déflecteur
- Palettes de changement de vitesses
- Roue de secours
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Système de nettoyage des phares
- Trappe à ski
- Tuning
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Hierbij bied ik mijn zeer compleet uitgeruste Saab 93 Sport Sedan Aero te koop aan. Omdat ik meer woon werk kilometers ga maken heb ik besloten om na ruim 10 jaar Saab te rijden voor een hybride auto te gaan.
Deze Saab is Hirsch getuned en heeft ook het Hirsch dashboard ( ledere omzet op het dashboard)
Ik heb deze Aero in 2021 gekocht van een andere Saab liefhebber die de auto voor de handel uit Zwitserland heeft geimporteerd. In Zwitserland heeft deze auto zijn onderhoud gehad bij de Saab dealer ( aantoonbaar in het onderhouds boekje).
Zelf heb ik de auto altijd in onderhoud gehouden bij de locale Saab specialist. De auto heeft netjes zijn beurtjes en olie wissels gehad, en vorig jaar is groot onderhoud uitgevoerd. Alle schokbrekers, veren, draagarmen zijn vervangen waardoor de auto heerlijk rijdt.
Van deze in technische uitstekend verkerende Saab heb ik meteen het interieur laten opknappen waardoor de staat van het interieur van deze auto oprecht heel goed is. Alle stoelen zijn zeer netjes, echter na 3 jaar dagelijks gebruik zijn er natuurlijk kleine sporen van gebruik te zien op de bestuurders stoel.
Van buiten heeft de auto zeker gebruikerssporen welke je mag verwachten op een auto die 20 jaar lang is gebruikt. Denk hierbij aan onder andere steenslag. Verder heeft de auto hier en daar een deukje en een krasje. De voorbumper heeft midden onderin een kleine schade.
Al met al denk ik dat dit een eerlijk, nette Saab 93 Aero is met leuke opties. Van een liefhebber, en hopelijk, voor een liefhebber.
Deze Saab is Hirsch getuned en heeft ook het Hirsch dashboard ( ledere omzet op het dashboard)
Ik heb deze Aero in 2021 gekocht van een andere Saab liefhebber die de auto voor de handel uit Zwitserland heeft geimporteerd. In Zwitserland heeft deze auto zijn onderhoud gehad bij de Saab dealer ( aantoonbaar in het onderhouds boekje).
Zelf heb ik de auto altijd in onderhoud gehouden bij de locale Saab specialist. De auto heeft netjes zijn beurtjes en olie wissels gehad, en vorig jaar is groot onderhoud uitgevoerd. Alle schokbrekers, veren, draagarmen zijn vervangen waardoor de auto heerlijk rijdt.
Van deze in technische uitstekend verkerende Saab heb ik meteen het interieur laten opknappen waardoor de staat van het interieur van deze auto oprecht heel goed is. Alle stoelen zijn zeer netjes, echter na 3 jaar dagelijks gebruik zijn er natuurlijk kleine sporen van gebruik te zien op de bestuurders stoel.
Van buiten heeft de auto zeker gebruikerssporen welke je mag verwachten op een auto die 20 jaar lang is gebruikt. Denk hierbij aan onder andere steenslag. Verder heeft de auto hier en daar een deukje en een krasje. De voorbumper heeft midden onderin een kleine schade.
Al met al denk ik dat dit een eerlijk, nette Saab 93 Aero is met leuke opties. Van een liefhebber, en hopelijk, voor een liefhebber.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 2.185,56
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 2.185,56
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 21.925,56
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 42 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 470,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.