detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
360 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2001
Carburant
Essence
Puissance
257 kW (349 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 360 000 km
- Année
- 01/2001
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 257 kW (349 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 300 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Régulateur de vitesse
- Vitres électriques
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Jantes alliage (17")
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Beste,
Interessepeiling, mag weg, hoeft niet.
Hierbij bied ik mijn Saab 9-3 uit 2001 aan.
De auto is vorig jaar voorzien van een gereviseerd 2.3 blok van een Saab 9000 in combinatie met een Saab 9-3 (T7) cilinderkop.
In combinatie met de Holset He221w, een complete 3 inch RVS uitlaat, nieuw brandstofsysteem en een sportonderstel van Bilstein een erg snelle auto!
Kleine lijst aan vervangen onderdelen :
Gereviseerde B234 met gereviseerde B205 cilinderkop
T5 nokkenassen
Zwarte powerflex rondom (exclusief achteras)
Nieuwe Holset He221w
Siemens Deka 870cc
Walbro 255lph pomp
Bilstein B8 schokdempers
Eibach verlagingsveren
Stuurhuis versteviging
3 inch RVS uitlaat vanaf turbo
Do88 intercooler
Custom inlaat buis vanaf luchtfilter
Grotere remmen van een 9-5 met gereviseerde remklauwen (voorzijde)
Nieuwe Motorsteunen
Ik zal vast nog wat vergeten zijn.
Nu een aantal minpunten :
De koppeling is reeds begonnen met slippen, ik heb er voor de nieuwe eigenaar een verstevigde drukgroep met 6 pucks koppelingsplaat bij. Met 550 nm is dat wel nodig.
Raam rechtsvoor werkt niet.
Voorbanden zijn versleten en zullen vervangen moeten worden.
De lak heeft wat krassen, deukjes en er is roest zichtbaar in de wielkasten achter.
Wastegate is niet helemaal goed meer, veer is slap. Deze zal vervangen moeten worden als meer vermogen nog gewenst is 😜
De auto is bij DionHPT getuned op 350 pk en 550nm koppel, vanwege de snel opspoelende turbo is dat koppel vanaf 2500 toeren al tot je beschikking.
Voor het idee moet de auto nog eens terug naar Dion voor het afmappen, dus na het plaatsen van een andere wastegate en de nieuwe koppelingset.
Ik zou de auto willen verkopen omdat ik meer ga rijden.
Inruil op een leuke Saab of Volvo met automaatbak beschikt tot de mogelijkheden.
Met vriendelijke groet.
Interessepeiling, mag weg, hoeft niet.
Hierbij bied ik mijn Saab 9-3 uit 2001 aan.
De auto is vorig jaar voorzien van een gereviseerd 2.3 blok van een Saab 9000 in combinatie met een Saab 9-3 (T7) cilinderkop.
In combinatie met de Holset He221w, een complete 3 inch RVS uitlaat, nieuw brandstofsysteem en een sportonderstel van Bilstein een erg snelle auto!
Kleine lijst aan vervangen onderdelen :
Gereviseerde B234 met gereviseerde B205 cilinderkop
T5 nokkenassen
Zwarte powerflex rondom (exclusief achteras)
Nieuwe Holset He221w
Siemens Deka 870cc
Walbro 255lph pomp
Bilstein B8 schokdempers
Eibach verlagingsveren
Stuurhuis versteviging
3 inch RVS uitlaat vanaf turbo
Do88 intercooler
Custom inlaat buis vanaf luchtfilter
Grotere remmen van een 9-5 met gereviseerde remklauwen (voorzijde)
Nieuwe Motorsteunen
Ik zal vast nog wat vergeten zijn.
Nu een aantal minpunten :
De koppeling is reeds begonnen met slippen, ik heb er voor de nieuwe eigenaar een verstevigde drukgroep met 6 pucks koppelingsplaat bij. Met 550 nm is dat wel nodig.
Raam rechtsvoor werkt niet.
Voorbanden zijn versleten en zullen vervangen moeten worden.
De lak heeft wat krassen, deukjes en er is roest zichtbaar in de wielkasten achter.
Wastegate is niet helemaal goed meer, veer is slap. Deze zal vervangen moeten worden als meer vermogen nog gewenst is 😜
De auto is bij DionHPT getuned op 350 pk en 550nm koppel, vanwege de snel opspoelende turbo is dat koppel vanaf 2500 toeren al tot je beschikking.
Voor het idee moet de auto nog eens terug naar Dion voor het afmappen, dus na het plaatsen van een andere wastegate en de nieuwe koppelingset.
Ik zou de auto willen verkopen omdat ik meer ga rijden.
Inruil op een leuke Saab of Volvo met automaatbak beschikt tot de mogelijkheden.
Met vriendelijke groet.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 25.947,60
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,76
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 432,46
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.