detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
184 481 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/2010
Carburant
Essence
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
- N° d'annonce
- 80-RXN-9
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 184 481 km
- Année
- 05/2010
- Contrôle technique
- Nouveau
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 998 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 445 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 181 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Sièges chauffants
- Système de navigation
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- MP3
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (16")
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw
Description
Dit is nog maar nét een youngtimer, maar gelijk wel een hele leuke: een Saab 9-3 Sport Estate van een van de allerlaatste bouwjaren: 2010. En dan ook nog eens een in een uitzonderlijke mooie staat! De prachtige blauwe lak (Fusion Blue metallic); de prachtige stoelen met zwart leer en licht stoffen inzet; de door Saab’s huistuner Hirsch gekietelde motor die een nagenoeg geruisloze maar indrukwekkende boost geeft bij het intrappen van het gaspedaal; een flink aantal aantrekkelijke opties waaronder stoelverwarming climate control en een afneembare trekhaak – deze Saab heeft het allemaal.
Het was dan ook een company car van Saab zelf, die direct na het faillissement uit Zweden naar Nederland is gekomen. De laatste tien jaar is de auto in handen van een enthousiaste en uiterst secure eigenaar geweest, die ’m naar eigen zeggen met pijn in het hart wegdoet. Hij heeft op het onderhoud bepaald niet beknibbeld. Zo waren er zaken die wij niet per se nodig achtten, die hij niettemin toch uitgevoerd wilde zien. Onlangs vervingen we nog alle schokdempers, de accu en kwamen er vooraan nieuwe Michelin-banden. Het subframe hebben we gecoat. Uiteraard zijn de rekeningen ter inzage.
We zullen het niet snel zeggen, maar op wat steenslag en een minimale gebruikssporen op het dashboard na, ziet deze Saab er werkelijk uit alsof ’ie nog maar net de showroom heeft verlaten. En zo voelt, klinkt en ruikt ‘ie ook nog eens. De kilometerstand bedraagt niettemin 184.470. De Saab rijdt met deze gekietelde 2 liter turbomotor fantastisch, is stil en desgewenst zeer snel.
Built in 2010, this is only just a youngtimer, but what a nice one: a Saab 9-3 Sport Estate from one of the very last production years. And in what an exceptionally nice condition! The beautiful blue paint (Fusion Blue metallic); the gorgeous seats with black leather and light fabric inserts; the engine tuned by Saab's official tuner Hirsch that gives a virtually silent but impressive boost when needed; a good number of attractive options including heated seats, climate control and a detachable tow bar - this Saab has it all.
But then it was a company car from Saab itself, coming to the Netherlands from Sweden immediately after the company’s bankruptcy. For the last ten years, the car has been in the hands of an enthusiastic and extremely secure owner, who stresses that it is with pain in his heart to sell it. He certainly did not skimp on maintenance. For instance, there were things we did not think necessary, but which he nevertheless wanted done. We recently replaced all shock absorbers, the battery and new Michelin tyres at the front. We coated the subframe. Of course, the invoices are available.
We wouldn't be quick to say it, but apart from some stone chips and minimal signs of use on the dashboard, this Saab really does look like it has only just left the showroom. And that's how it feels, sounds and smells too. Nevertheless, the odometer reading is 184,470 kms. With turbo engine this Saab drives fantastic - quietly and, if desired, very fast.
Wir sprechen auch deutsch.
Meer informatie
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 268 cm
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 205 km/u
Energielabel: C
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 240 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Veiligheid
Het was dan ook een company car van Saab zelf, die direct na het faillissement uit Zweden naar Nederland is gekomen. De laatste tien jaar is de auto in handen van een enthousiaste en uiterst secure eigenaar geweest, die ’m naar eigen zeggen met pijn in het hart wegdoet. Hij heeft op het onderhoud bepaald niet beknibbeld. Zo waren er zaken die wij niet per se nodig achtten, die hij niettemin toch uitgevoerd wilde zien. Onlangs vervingen we nog alle schokdempers, de accu en kwamen er vooraan nieuwe Michelin-banden. Het subframe hebben we gecoat. Uiteraard zijn de rekeningen ter inzage.
We zullen het niet snel zeggen, maar op wat steenslag en een minimale gebruikssporen op het dashboard na, ziet deze Saab er werkelijk uit alsof ’ie nog maar net de showroom heeft verlaten. En zo voelt, klinkt en ruikt ‘ie ook nog eens. De kilometerstand bedraagt niettemin 184.470. De Saab rijdt met deze gekietelde 2 liter turbomotor fantastisch, is stil en desgewenst zeer snel.
Built in 2010, this is only just a youngtimer, but what a nice one: a Saab 9-3 Sport Estate from one of the very last production years. And in what an exceptionally nice condition! The beautiful blue paint (Fusion Blue metallic); the gorgeous seats with black leather and light fabric inserts; the engine tuned by Saab's official tuner Hirsch that gives a virtually silent but impressive boost when needed; a good number of attractive options including heated seats, climate control and a detachable tow bar - this Saab has it all.
But then it was a company car from Saab itself, coming to the Netherlands from Sweden immediately after the company’s bankruptcy. For the last ten years, the car has been in the hands of an enthusiastic and extremely secure owner, who stresses that it is with pain in his heart to sell it. He certainly did not skimp on maintenance. For instance, there were things we did not think necessary, but which he nevertheless wanted done. We recently replaced all shock absorbers, the battery and new Michelin tyres at the front. We coated the subframe. Of course, the invoices are available.
We wouldn't be quick to say it, but apart from some stone chips and minimal signs of use on the dashboard, this Saab really does look like it has only just left the showroom. And that's how it feels, sounds and smells too. Nevertheless, the odometer reading is 184,470 kms. With turbo engine this Saab drives fantastic - quietly and, if desired, very fast.
Wir sprechen auch deutsch.
Meer informatie
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 268 cm
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 205 km/u
Energielabel: C
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 240 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Audio-navigatie full map
- Buitenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Multimedia-voorbereiding
- Sportstuur
- Verwarmde voorstoelen
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Dakspoiler
- Koplampreiniging
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Electronic Brake Distribution (EBD)
- Getint warmtewerend glas
Leasing
detailpage.leasing.title SaabWorld
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.878,56
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,78
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 329,96
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1267
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0760
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage STELLANTIS BANK SA NIEDERLASSUNG DEUTSCHLAND Siemensstraße 10 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelSaabWorld
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2014InterlocuteurThom van der Wiel
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.