detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
188 306 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1998
Carburant
Essence
Puissance
136 kW (185 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 188 306 km
- Année
- 01/1998
- Contrôle technique
- 04/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 136 kW (185 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 985 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 305 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,4 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 245 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Chauffage auxiliaire
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Direction assistée
- ESP
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (16")
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Suspension sport
- Séparateur pour coffre
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Wegens auto van de zaak bied ik bij deze mijn Saab 900NG aan.
De auto heeft de b204 met high pressure turbo, met 185pk. De Saab heeft een zeer lage kilometerstand, en verbruikt geen olie. Ik heb altijd e5 getankt met de auto.
Ik ben de tweede eigenaar. Toen ik de auto kocht had deze enige tijd (warm, binnen) stil gestaan. Om hem weer goed te krijgen heb ik het een en ander aan de auto laten doen:
- Oliebeurt
- Nieuwe multiriem (oude zaten wat droogtescheuren in)
- Nieuwe remschijven en -blokken
- Nieuwe motorkantelsteun
- Nieuwe Hankook banden (om de originele BBS-velgen)
- Draagarmrubbers vervangen
De eerste eigenaar heeft door de Saabdealer een startonderbreker laten monteren. Ik wilde dit niet, dus heb deze laten verwijderen. Wel heb ik de verwijderde startonderbreker bewaard. Deze kan dus weer worden ingebouwd indien gewenst.
In het kader van ‘eerlijkheid duurt het langst’: er zijn ook wat aandachtspunten:
- Er zit een onbalans in een van de aandrijfassen. Onder stevige acceleratie trilt de auto een beetje. In overleg met de Saabspecialist heb ik hier niets aan laten doen, totdat het erger zou worden.
- Hier en daar wat krasjes in de lak (geen grote krassen)
- Klein sterretje in de voorruit, buiten het zichtsveld
- De stoelverwarming functioneert niet (zekering doorgebrand. Ik vermoed een kortsluiting in de mat)
Verder is het een heel fijne reisauto voorzien van cruise control en een automatische airco, een zeer ruime kofferbak.
De volgende Saabliefhebber zal zeker veel plezier aan deze auto gaan beleven.
Bij vragen kan je me altijd een berichtje sturen.
Met vriendelijke groet,
Julian
De auto heeft de b204 met high pressure turbo, met 185pk. De Saab heeft een zeer lage kilometerstand, en verbruikt geen olie. Ik heb altijd e5 getankt met de auto.
Ik ben de tweede eigenaar. Toen ik de auto kocht had deze enige tijd (warm, binnen) stil gestaan. Om hem weer goed te krijgen heb ik het een en ander aan de auto laten doen:
- Oliebeurt
- Nieuwe multiriem (oude zaten wat droogtescheuren in)
- Nieuwe remschijven en -blokken
- Nieuwe motorkantelsteun
- Nieuwe Hankook banden (om de originele BBS-velgen)
- Draagarmrubbers vervangen
De eerste eigenaar heeft door de Saabdealer een startonderbreker laten monteren. Ik wilde dit niet, dus heb deze laten verwijderen. Wel heb ik de verwijderde startonderbreker bewaard. Deze kan dus weer worden ingebouwd indien gewenst.
In het kader van ‘eerlijkheid duurt het langst’: er zijn ook wat aandachtspunten:
- Er zit een onbalans in een van de aandrijfassen. Onder stevige acceleratie trilt de auto een beetje. In overleg met de Saabspecialist heb ik hier niets aan laten doen, totdat het erger zou worden.
- Hier en daar wat krasjes in de lak (geen grote krassen)
- Klein sterretje in de voorruit, buiten het zichtsveld
- De stoelverwarming functioneert niet (zekering doorgebrand. Ik vermoed een kortsluiting in de mat)
Verder is het een heel fijne reisauto voorzien van cruise control en een automatische airco, een zeer ruime kofferbak.
De volgende Saabliefhebber zal zeker veel plezier aan deze auto gaan beleven.
Bij vragen kan je me altijd een berichtje sturen.
Met vriendelijke groet,
Julian
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 335,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 17.157,81
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.