detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
286 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/2007
Carburant
Essence
Puissance
147 kW (200 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 286 000 km
- Année
- 03/2007
- Dernier contrôle technique
- 09/2024
- Récent changement de la courroie de distribution
- 09/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 147 kW (200 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Attache remorque
- Jantes alliage (18")
- Pack Sport
- Pot catalytique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Alcantara
Description
Te koop,
Nette Seat Leon 2.0 TFSI FR 2007 met tik in de motor EN :( een beste lading nieuwe of zo goed als nieuwe parts.
Helaas heb ik mijn Leon stil moeten zetten vanwege een tik/rammel in de motor. Na een bezoek bij de monteur bleek dat er metaaldeeltjes in de zeef zaten bij de olie. De carterpan is er daarna weer opgezet maar het bleek dus einde oefening. De auto loopt nog wel en rijdt ook nog maar weet niet voor hoelang. Heb hem, na het de eerste keer te horen, gelijk aan de kant gezet en laten afslepen. De auto staat nu in Swifterbant Flevoland.
Nu had ik net voor dit alles misging, net een hardnekkige storing opgelost, waar ik een paar dure parts verder was voor de storing opgelost was. Waarna ik ook net groot onderhoud had gedaan.
Dat ik wat baal moge duidelijk zijn. Al met al zit er voor een paar duizend euro aan nieuwe parts op die nog geen 500km gelopen hebben nu.
Ik kan dan nu ook 2 dingen doen. Hem zo aanbieden voor iemand die hem opkoopt voor parts of opkoopt en fixed,
of ik haal de nieuwe parts eraf gezien het allemaal echt nieuw is en goed gangbaar spul is, wat in alle 2.0 vag turbo blokken zit zo’n beetje, verkoop die los bv, en bied de auto dan aan voor een opkoper of iets.
Welke parts zijn nieuw of recentelijk vervangen (lees: nog geen 500km):
Alles werkt prima verder aan alle opties van de auto en staat er best knap bij nog.
Er zitten her en der wat gebruikersspoortjes op en het voorschermpje bijrijderskant begint wat roest te krijgen onderaan.
Verdere opties auto zijn o.a. nog:
Nu kopen prijs 3250.
-bieden mag maar hou het realistisch (en let op, wel met kar ophalen)-
De auto start gewoon en rijdt ook nog gewoon denk ik. Heb hem even kort gestart gehad sinds hij stilstaat en hij klinkt zelfs als normaal tot je dus een beetje gas geeft.
Dus je mag proefrijden, maar wel op eigen risico, want als hij dan wel helemaal stuk gaat moet je hem wel overnemen, heb hem niet voor niks direct stilgezet en ben open over wat er aan de hand is. Hoop dat iemand komt die hem kan fixen, want het is zonde, gezien het nog een prima auto is verder. Ik ben dr zelf gewoon helemaal klaar mee na mijn cycle van pech.
Wie o wie
Als niemand interesse zo heeft zal ik de nieuwe parts eraf halen en die los aanbieden en daarna de rest aanbieden.
Groet D van Kleef
Nette Seat Leon 2.0 TFSI FR 2007 met tik in de motor EN :( een beste lading nieuwe of zo goed als nieuwe parts.
- Kenteken 90-TZ-VT
- km stand 289000
- Type motor BWA 2.0 TFSI 200pk à chipped stage 1 naar 250pk
- Originele motor
- Bouwjaar 2007 (APK tot 20-03-2025)
Helaas heb ik mijn Leon stil moeten zetten vanwege een tik/rammel in de motor. Na een bezoek bij de monteur bleek dat er metaaldeeltjes in de zeef zaten bij de olie. De carterpan is er daarna weer opgezet maar het bleek dus einde oefening. De auto loopt nog wel en rijdt ook nog maar weet niet voor hoelang. Heb hem, na het de eerste keer te horen, gelijk aan de kant gezet en laten afslepen. De auto staat nu in Swifterbant Flevoland.
Nu had ik net voor dit alles misging, net een hardnekkige storing opgelost, waar ik een paar dure parts verder was voor de storing opgelost was. Waarna ik ook net groot onderhoud had gedaan.
Dat ik wat baal moge duidelijk zijn. Al met al zit er voor een paar duizend euro aan nieuwe parts op die nog geen 500km gelopen hebben nu.
Ik kan dan nu ook 2 dingen doen. Hem zo aanbieden voor iemand die hem opkoopt voor parts of opkoopt en fixed,
of ik haal de nieuwe parts eraf gezien het allemaal echt nieuw is en goed gangbaar spul is, wat in alle 2.0 vag turbo blokken zit zo’n beetje, verkoop die los bv, en bied de auto dan aan voor een opkoper of iets.
Welke parts zijn nieuw of recentelijk vervangen (lees: nog geen 500km):
- Brandstofpomp tank
- Hoge drukpomp op de motor
- Dubbelmassa vliegwiel en koppelings set (€1000)
- Set van 4 nieuwe injectoren (de goeie met dubbele sproeikop) (€550)
- Set van 4 nieuwe bosch bobines
- Nokkenasketting kit met spanners/lagers etc
- Distributieriem kit met rollen
- Waterpomp
- Gebruikte turbo ingekocht en gewisseld ivm scheurtje in huis van oude turbo. (oude turbo kan er zo bij)
Alles werkt prima verder aan alle opties van de auto en staat er best knap bij nog.
Er zitten her en der wat gebruikersspoortjes op en het voorschermpje bijrijderskant begint wat roest te krijgen onderaan.
Verdere opties auto zijn o.a. nog:
- Elek ramen 4x (werkt goed)
- Elek spiegels ook elek inklapbaar (werkt goed)
- 2 sleutels (1 met CV knoppen)
- Chipped stage 1 naar 250pk
- Airco (werkt goed)
- Handgeschakelde 6 bak (werkt goed)
- Cruise control (werkt goed)
- Recaro interieur. (bestuurdersstoel beetje instapschade rest is super netjes)
- 4deurs
- Trekhaak
Nu kopen prijs 3250.
-bieden mag maar hou het realistisch (en let op, wel met kar ophalen)-
De auto start gewoon en rijdt ook nog gewoon denk ik. Heb hem even kort gestart gehad sinds hij stilstaat en hij klinkt zelfs als normaal tot je dus een beetje gas geeft.
Dus je mag proefrijden, maar wel op eigen risico, want als hij dan wel helemaal stuk gaat moet je hem wel overnemen, heb hem niet voor niks direct stilgezet en ben open over wat er aan de hand is. Hoop dat iemand komt die hem kan fixen, want het is zonde, gezien het nog een prima auto is verder. Ik ben dr zelf gewoon helemaal klaar mee na mijn cycle van pech.
Wie o wie
Als niemand interesse zo heeft zal ik de nieuwe parts eraf halen en die los aanbieden en daarna de rest aanbieden.
Groet D van Kleef
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 803,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 803,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 23.990,40
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 499,80
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1129
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0369
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.