detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
165 104 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/2004
Carburant
Essence
Puissance
195 kW (265 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 165 104 km
- Année
- 09/2004
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 195 kW (265 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 994 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 455 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
11,1 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 265 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation automatique
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Isofix
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage
- Roue de urgence
- Suspension sport
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
LEES GOED DE TEKST
Nog een echte originele Impreza STI. Ik kocht deze wagen 2 jaar geleden met het intensie om hem weer naar de 100 % te krijgen. De tijd gaat en gaat, maar de auto staat er precies (na paar wasbeurten) nog zo bij toen ik hem kocht. Tellerstand in miles geeft 102.591 aan welke in Km's 165.104 inhoudt. Motor loopt zonder getik of geratel. Rookt ook niet. De 6 versnellingsbak schakelt zoals het hoort (ook in hogere toeren) zonder gekraak en of bijgeluiden. Er zit een flinke rekening bij van 2058 euro met diverse werkzaamheden die gebeurd zijn bij miles 97.739 op 22-02-2021 (zie foto). Verder zitten nog hoop rekenkeningen bij. Ook vanuit de UK nog.
Voor en achter remklauwen zijn in 2020 geheel gerestaureerd. Ze zien de dag van vandaag nog super uit. Auto rijdt, remt schakelt verder zoals het hoort.
Maar dan de minpunten waarom deze prijs:
Apk verlopen op 09-04-2022. Apk punten zijn wel al bekend.
- RV wiellager
- LV ashoes
- RA remblokken
- Ruitensproeier sproeit niet
- RA roest dorpel
Dat roest RA is een kwestie van hoe knap jij het hebben wilt. Wil je het echt knap zoals ik het wou?? Ik zou een geheel nieuwe dorpel inlassen en als je toch bezig bent, pak je meteen de linker kant ook (Die is tevens prima voor de apk). Wil je het minder knap?? Plaatje inlassen.
Zelf wou ik de gehele bodem demonteren en alles restaureren. Omdat ik van precisie hou, ga ik zelf geen plaatje lassen, maar pak het gehele bodem aan.
Op de foto's zitten links en rechts in de wielkasten iets roestvorming.
Koplampen kunnen een polijst beurt gebruiken.
En nu de pluspunten:
- Velgen gecoat in het zwart en zitten knappe Vredestein banden erop
- interieur is in zeer nette staat
- de body buitenkant is ook nog netjes de linker en rechter wielkast na (zie foto)
- motorisch is de auto inorde.
- auto is in originele staat.
Deze auto's worden steeds schaarser en de waarde blijft maar stijgen.
Liever geen inruil, maar aanbieden mag altijd.
Op aanvraag is er een walk around video beschikbaar.
Nog een echte originele Impreza STI. Ik kocht deze wagen 2 jaar geleden met het intensie om hem weer naar de 100 % te krijgen. De tijd gaat en gaat, maar de auto staat er precies (na paar wasbeurten) nog zo bij toen ik hem kocht. Tellerstand in miles geeft 102.591 aan welke in Km's 165.104 inhoudt. Motor loopt zonder getik of geratel. Rookt ook niet. De 6 versnellingsbak schakelt zoals het hoort (ook in hogere toeren) zonder gekraak en of bijgeluiden. Er zit een flinke rekening bij van 2058 euro met diverse werkzaamheden die gebeurd zijn bij miles 97.739 op 22-02-2021 (zie foto). Verder zitten nog hoop rekenkeningen bij. Ook vanuit de UK nog.
Voor en achter remklauwen zijn in 2020 geheel gerestaureerd. Ze zien de dag van vandaag nog super uit. Auto rijdt, remt schakelt verder zoals het hoort.
Maar dan de minpunten waarom deze prijs:
Apk verlopen op 09-04-2022. Apk punten zijn wel al bekend.
- RV wiellager
- LV ashoes
- RA remblokken
- Ruitensproeier sproeit niet
- RA roest dorpel
Dat roest RA is een kwestie van hoe knap jij het hebben wilt. Wil je het echt knap zoals ik het wou?? Ik zou een geheel nieuwe dorpel inlassen en als je toch bezig bent, pak je meteen de linker kant ook (Die is tevens prima voor de apk). Wil je het minder knap?? Plaatje inlassen.
Zelf wou ik de gehele bodem demonteren en alles restaureren. Omdat ik van precisie hou, ga ik zelf geen plaatje lassen, maar pak het gehele bodem aan.
Op de foto's zitten links en rechts in de wielkasten iets roestvorming.
Koplampen kunnen een polijst beurt gebruiken.
En nu de pluspunten:
- Velgen gecoat in het zwart en zitten knappe Vredestein banden erop
- interieur is in zeer nette staat
- de body buitenkant is ook nog netjes de linker en rechter wielkast na (zie foto)
- motorisch is de auto inorde.
- auto is in originele staat.
Deze auto's worden steeds schaarser en de waarde blijft maar stijgen.
Liever geen inruil, maar aanbieden mag altijd.
Op aanvraag is er een walk around video beschikbaar.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 383,76
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.