detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
100 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/2003
Carburant
Essence
Puissance
88 kW (120 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 100 000 km
- Année
- 04/2003
- Dernier contrôle technique
- 12/2023
- Propriétaires préc.
- 11
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 88 kW (120 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 156 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 237 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- LED phare de jour
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
Description
Hierbij verkoop ik mijn Bandit 1200 uit 2003. Gekocht als 1e motor, voor het opdoen van rijervaring, maar na drie jaar nog steeds mijn trouwe fiets. Nu mag hij dan toch plaats maken voor een Speed Triple, met een klein beetje pijn in mijn hart.
Optisch niet de netste, en niet origineel. Een krasje hier, een scheurtje in de kont, en een buts in de tank. Andere koplamp, teller, en minder kappen. Vind het er persoonlijk wel bruut uit zien, en de gedipte dekseltjes met doodskoppen maakt het af. Ideaal als circuitfiets of, zoals in mijn geval, een eerste motor.
Motorisch is uitstekende staat. Starten lopen, zoals een Japanner hoort te doen. Voor vorig seizoen een uitgebreide beurt gehad, met o.a. nieuwe olie, filter, kleppen gesteld, luchtfilter en een dynojetkit in de carburateurs. Ondanks het standaard sterke blok, hierdoor net meer pit en power, en 20 pk extra.
Ik heb hem zelf zonder teller gekocht, en km stand is onbekend. Zoals bekend is dat bijzaak voor deze trouwe blokken.
Optisch niet de netste, en niet origineel. Een krasje hier, een scheurtje in de kont, en een buts in de tank. Andere koplamp, teller, en minder kappen. Vind het er persoonlijk wel bruut uit zien, en de gedipte dekseltjes met doodskoppen maakt het af. Ideaal als circuitfiets of, zoals in mijn geval, een eerste motor.
Motorisch is uitstekende staat. Starten lopen, zoals een Japanner hoort te doen. Voor vorig seizoen een uitgebreide beurt gehad, met o.a. nieuwe olie, filter, kleppen gesteld, luchtfilter en een dynojetkit in de carburateurs. Ondanks het standaard sterke blok, hierdoor net meer pit en power, en 20 pk extra.
Ik heb hem zelf zonder teller gekocht, en km stand is onbekend. Zoals bekend is dat bijzaak voor deze trouwe blokken.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 800,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 72.284,98
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.