detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
75 100 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/2001
Carburant
Essence
Puissance
57 kW (77 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 75 100 km
- Année
- 07/2001
- Dernier contrôle technique
- 08/2023
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 57 kW (77 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 600 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Poignées chauffantes
- Topcase
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Te koop, mijn Suzuki GSF 600 N Bandit uit 2001 . Deze zwarte motorfiets heeft ~75.100 kilometer op de teller en is altijd met zorg onderhouden.
In april 2022 zijn de banden vervangen naar een set Pirelli Angel GT's. Ook is later datzelfde jaar de kettingset vervangen (DID 530VX3, 112 schakels, 15-47T) bij een kilometerstand van 63.264.
Vorig jaar augustus, bij 69.409 kilometer, is de motor nog grondig onder handen genomen tijdens een grote beurt. Hierbij zijn de olie (Castrol Motorolie 10W40-4T), het oliefilter (Champion COF038), en het luchtfilter (Champion J333) vervangen. De remmen zijn ook aangepakt, met nieuwe Brembo remvoeringen (voor en achter, gesinterd) en rubber revisiesets voor zowel de voor- als achterremklauwen (Tourmax).
De motor is uitgerust met een Givi topkofferhouder (MonoLock) inclusief topkoffer en handvatverwarming, wat extra comfort biedt tijdens langere ritten.
Wel moet ik vermelden dat de keerringen van de voorvork aan vervanging toe zijn. Verder is de motor in goede staat; motorisch in orde, hij schakelt soepel (zes versnellingen) en de remmen werken uitstekend.
De motor gaat weg wegens aankoop andere motor.
In april 2022 zijn de banden vervangen naar een set Pirelli Angel GT's. Ook is later datzelfde jaar de kettingset vervangen (DID 530VX3, 112 schakels, 15-47T) bij een kilometerstand van 63.264.
Vorig jaar augustus, bij 69.409 kilometer, is de motor nog grondig onder handen genomen tijdens een grote beurt. Hierbij zijn de olie (Castrol Motorolie 10W40-4T), het oliefilter (Champion COF038), en het luchtfilter (Champion J333) vervangen. De remmen zijn ook aangepakt, met nieuwe Brembo remvoeringen (voor en achter, gesinterd) en rubber revisiesets voor zowel de voor- als achterremklauwen (Tourmax).
De motor is uitgerust met een Givi topkofferhouder (MonoLock) inclusief topkoffer en handvatverwarming, wat extra comfort biedt tijdens langere ritten.
Wel moet ik vermelden dat de keerringen van de voorvork aan vervanging toe zijn. Verder is de motor in goede staat; motorisch in orde, hij schakelt soepel (zes versnellingen) en de remmen werken uitstekend.
De motor gaat weg wegens aankoop andere motor.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.199,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 135,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.334,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.952,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,69
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 249,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0720
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0359
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage TOYOTA FINANCIAL SERVICES - Toyota Kreditbank GmbH / Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50858 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.