detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
69 262 km
Transmission
-
Année
01/2001
Carburant
Essence
Puissance
33 kW (45 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 69 262 km
- Année
- 01/2001
- Dernier contrôle technique
- 06/2023
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 33 kW (45 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Deze Suzuki GS 500 is mijn eerste motor geweest, en ik heb die 3 jaar geleden gekocht bij een garage. Nu wil ik hem verkopen omdat ik een volledig A rijbewijs heb, en wat groters wil rijden. Deze motor is dus geschikt voor een A2 rijbewijs.
Details:
- Kenteken: mn-vt-81
- Vermogen is 33kw, 500CC tweecilinder, luchtgekoeld
- Bouwjaar 2001
- Kilometerstand 69262
Toen ik de motor 3 jaar terug kocht, was de voorvork gereviseerd en waren de banden nieuw. Qua onderhoud, heb ik hem een jaar geleden een kleine beurt laten doen bij Groenevelt motoren. Deze week is de accu vervangen. In de winter heb ik er niet op gereden, en stond de motor binnen gestald.
Er zijn geen technische mankementen. De motor start en rijdt altijd heerlijk. Er zijn uiteraard gebruikerssporen. De enige schade is een deukje in de tank, waar een tanksticker overheen geplakt zit omdat daar wat lak weg was.
Verder geef ik een gebruikte hoes gratis erbij. Voor een paar euro extra kunt u ook wat onderhoudsartikelen zoals kettingspray overkopen, en een ART4 kettingslot en remschijfslot.
Heeft u interesse in een mooie motor om mee te beginnen, of een geschikte motor voor iemand die niet lang is, dan is dit een mooie kans. Bij een mooi bod reageer ik zo snel mogelijk, en is er de mogelijkheid om te komen kijken. Vragen mag altijd
Details:
- Kenteken: mn-vt-81
- Vermogen is 33kw, 500CC tweecilinder, luchtgekoeld
- Bouwjaar 2001
- Kilometerstand 69262
Toen ik de motor 3 jaar terug kocht, was de voorvork gereviseerd en waren de banden nieuw. Qua onderhoud, heb ik hem een jaar geleden een kleine beurt laten doen bij Groenevelt motoren. Deze week is de accu vervangen. In de winter heb ik er niet op gereden, en stond de motor binnen gestald.
Er zijn geen technische mankementen. De motor start en rijdt altijd heerlijk. Er zijn uiteraard gebruikerssporen. De enige schade is een deukje in de tank, waar een tanksticker overheen geplakt zit omdat daar wat lak weg was.
Verder geef ik een gebruikte hoes gratis erbij. Voor een paar euro extra kunt u ook wat onderhoudsartikelen zoals kettingspray overkopen, en een ART4 kettingslot en remschijfslot.
Heeft u interesse in een mooie motor om mee te beginnen, of een geschikte motor voor iemand die niet lang is, dan is dit een mooie kans. Bij een mooi bod reageer ik zo snel mogelijk, en is er de mogelijkheid om te komen kijken. Vragen mag altijd
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 508,42
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.