detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
42 350 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2014
Carburant
Essence
Puissance
78 kW (106 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 42 350 km
- Année
- 11/2014
- Contrôle technique
- 04/2025
- Dernier contrôle technique
- 12/2023
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 78 kW (106 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 749 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 197 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- Anti-démarrage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Ben je op zoek naar een betrouwbare en comfortabele motor voor je volgende roadtrip? Deze motor biedt alles wat je nodig hebt. De motor is met de grootste zorg behandeld, zo is hij geregeld gepoetst en is hij dealer onderhouden.
De motor is door de 1e eigenaar in 2019 geïmporteerd uit Duitsland en is daarna te koop aangeboden bij Premium Mobility Motors waar ik hem heb gekocht.
De motor heeft een sportief aanzien vanwege de volgende opties:
- Dominator einddemper (Carbon)
- Valter Moto tankdop
- Valter Moto schroeven (goud)
- V-Trec verstelbare rem/koppelings hendels
- CVC Racing indicators (voor en achter)
- Chaft valdoppen
- EP korte kentekenplaat houder
- Originele GSR tank pad
- Mini smoked windscherm
De motor heeft altijd droog gestaan en stond in de herfst/ winter maanden in de schuur aan de druppellader (druppellader kan mee worden verkocht).
Als je op zoek bent naar een motor waar met liefde op is gereden en voor is gezorgd, dan is dit je kans. Neem contact op voor een bezichtiging (proefrit op voorwaarden).
*quadlock wordt niet mee verkocht
(Eerst thuis overleggen en graag naar waarde bieden :)
De motor is door de 1e eigenaar in 2019 geïmporteerd uit Duitsland en is daarna te koop aangeboden bij Premium Mobility Motors waar ik hem heb gekocht.
De motor heeft een sportief aanzien vanwege de volgende opties:
- Dominator einddemper (Carbon)
- Valter Moto tankdop
- Valter Moto schroeven (goud)
- V-Trec verstelbare rem/koppelings hendels
- CVC Racing indicators (voor en achter)
- Chaft valdoppen
- EP korte kentekenplaat houder
- Originele GSR tank pad
- Mini smoked windscherm
De motor heeft altijd droog gestaan en stond in de herfst/ winter maanden in de schuur aan de druppellader (druppellader kan mee worden verkocht).
Als je op zoek bent naar een motor waar met liefde op is gereden en voor is gezorgd, dan is dit je kans. Neem contact op voor een bezichtiging (proefrit op voorwaarden).
*quadlock wordt niet mee verkocht
(Eerst thuis overleggen en graag naar waarde bieden :)
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 18.624,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,89
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 388,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.