detailpage.leasing.tip.text
Suzuki GSX-R 1000Collector item - 72Kw - Topstaat!
€ 5 000,-
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
45 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/2002
Carburant
Essence
Puissance
72 kW (98 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 45 000 km
- Année
- 08/2002
- Dernier contrôle technique
- 12/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 72 kW (98 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 988 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
Description
Suzuki GSX-R 1000 - 72Kw Collector item!
Merk: Suzuki
Type: GSXR 1000
Bouwjaar: 08/2002
Km stand: 45.000KM
Vermogen: 72Kw
(Voordelig voor inschrijving)
Zelfs 20 jaar na hun onthulling behouden de vroege GSX-R1000's nog steeds een zekere styling. Het zijn superbikes in pure, onverdunde vorm en zijn ze nog steeds enorm effectief in de juiste handen. 160 pk is veel vermogen, vooral in analoge vorm - deze Suzuki's hebben geen elektronische rijhulpsystemen om de levering te temmen of het aanbod aan te passen aan de omstandigheden. Alleen de actie van je rechterpols staat tussen jou en misschien wel de meest opwindende, ongetemde motor die de afgelopen twee decennia is gekomen. En dat is de belangrijkste aantrekkingskracht van de GSX-R.
De interesse in deze vroege 1000-modellen neemt ieder jaar toe! Maar heeft nog niet het toppunt bereikt, dus de prijzen zijn nog steeds betaalbaar voor deze prachtige collector item.
Prijs €5000,-
Gekeurd voor verkoop €250,-
Levering aan huis mogelijk
Voor meer informatie
0485 93 92 20
Merk: Suzuki
Type: GSXR 1000
Bouwjaar: 08/2002
Km stand: 45.000KM
Vermogen: 72Kw
(Voordelig voor inschrijving)
Zelfs 20 jaar na hun onthulling behouden de vroege GSX-R1000's nog steeds een zekere styling. Het zijn superbikes in pure, onverdunde vorm en zijn ze nog steeds enorm effectief in de juiste handen. 160 pk is veel vermogen, vooral in analoge vorm - deze Suzuki's hebben geen elektronische rijhulpsystemen om de levering te temmen of het aanbod aan te passen aan de omstandigheden. Alleen de actie van je rechterpols staat tussen jou en misschien wel de meest opwindende, ongetemde motor die de afgelopen twee decennia is gekomen. En dat is de belangrijkste aantrekkingskracht van de GSX-R.
De interesse in deze vroege 1000-modellen neemt ieder jaar toe! Maar heeft nog niet het toppunt bereikt, dus de prijzen zijn nog steeds betaalbaar voor deze prachtige collector item.
Prijs €5000,-
Gekeurd voor verkoop €250,-
Levering aan huis mogelijk
Voor meer informatie
0485 93 92 20
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 79.728,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.661,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.