detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
19 600 km
Transmission
-
Année
06/2017
Carburant
Essence
Puissance
147 kW (200 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 19 600 km
- Année
- 06/2017
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 147 kW (200 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Poignées chauffantes
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Tekoop aangeboden: Suzuki GSXR 1000 uit 2017
Af fabrieks voorzien van 8 standen traction controle
Quickshifter + blipper ( zie je niet veel )
Arrow demper. Standaard bochten en linkpijp erop waar de kleppen in zitten.
Afgelopen oktober 2024 is de motor voorzien van 2 nieuwe banden, nieuwe kettingset met tandwielen, onderhoudsbeurt met olie + filter wissel, remvloeistof voor en achter. Alle overige slijtage onderdelen zijn goed. Met dit alles is nog geen 500km gereden.
In februari is de ecu geflasht bij druijf racing, 187 wiel pk, uitdraai aanwezig. Ook voor de frissere na-zomer dagen is er handvatverwarming aanwezig.
De boekjes en facturen van bovenstaande zijn aanwezig.
De motor staat in de woonkamer dus altijd droog en verwarmd.
Staat zoals hierboven vermeldt helemaal klaar voor een nieuw seizoen. Zeer snelle fiets dus enige ervaring is absoluut vereist. Ook staat de motor momenteel in GP shift maar kan teruggezet worden indien gewenst.
Motor mag uiteraard volledig nagelopen worden op eigen kosten.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Af fabrieks voorzien van 8 standen traction controle
Quickshifter + blipper ( zie je niet veel )
Arrow demper. Standaard bochten en linkpijp erop waar de kleppen in zitten.
Afgelopen oktober 2024 is de motor voorzien van 2 nieuwe banden, nieuwe kettingset met tandwielen, onderhoudsbeurt met olie + filter wissel, remvloeistof voor en achter. Alle overige slijtage onderdelen zijn goed. Met dit alles is nog geen 500km gereden.
In februari is de ecu geflasht bij druijf racing, 187 wiel pk, uitdraai aanwezig. Ook voor de frissere na-zomer dagen is er handvatverwarming aanwezig.
De boekjes en facturen van bovenstaande zijn aanwezig.
De motor staat in de woonkamer dus altijd droog en verwarmd.
Staat zoals hierboven vermeldt helemaal klaar voor een nieuw seizoen. Zeer snelle fiets dus enige ervaring is absoluut vereist. Ook staat de motor momenteel in GP shift maar kan teruggezet worden indien gewenst.
Motor mag uiteraard volledig nagelopen worden op eigen kosten.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.100,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,58
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 475,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1262
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0560
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.